- Kodi
- PSD 432
- Emri
- Vlerësimi i Zhvillimit Intelektual dhe Konjitiv
- Semestri
- 0
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Ky është një kurs vlerësimi i dizajnuar për të prodhuar profesionistë të cilët do të ofrojnë shërbime efektive të vlerësimit për fëmijët dhe adoleshentët kryesisht në mjediset shkollore.
- Objektivat
-
Qëllimi i kursit është të pajisë studentët me kompetenca fillestare në vlerësimin njohës për fëmijët dhe adoleshentët. Ky është një kurs vlerësimi i dizajnuar, për të prodhuar profesionistë të cilët do të ofrojnë shërbime efektive të vlerësimit intelektual dhe konjitiv për fëmijët dhe adoleshentët, kryesisht në mjediset shkollore.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në kurs. Cfarë është vlerësimi i zhvillimit intelektual dhe konjitiv.
- 2
- Teoritë konjitive dhe ato të zhvillimit të individit sipas moshës
- 3
- Psiko-edukimi si proces dhe si ndihmon në vlerësimin intelektual (Teste të arritjeve intelektuale)
- 4
- Çështjet kulturore dhe paragjykimet në lidhje me testet vlerësuese të zhvillimit të individit
- 5
- Teste të sdandardizuara për zhvillimin dhe rëndësia e saj
- 6
- Vëzhgimi i sjelljes si pjesë e procesit të vlerësimit . CBT Terapia Konjitiv - Bihejviorale
- 7
- HTP- Testi Home- Tree - Person (Shtëpi,pemë, person) Administrimi e testit të emocioneve, protokolli dhe interpretimi i rezultateve.
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- Konceptualizimi i rastit- Si të përshkruajmë një rast klinik.
- 10
- BENDER 1+2 Administrimi i testit dhe nxjerja e rezultateve, Interpretimi i një testi të motorikës së zhvillimit.
- 11
- Këshillimi si proces ndërhyrjeje dhe rëndësia e seancave të para gjatë një terapie. (Seancë praktike me profesionist terapist)
- 12
- Administrimi i rezultatit dhe diksutimi i elementëve më kryesor gjatë seancave të këshillimit
- 13
- Intervista klinike dhe rëndësia e informacionit të detajuar si profesionist të këshillimit.
- 14
- Prezantime të projekteve konkrete nga studentët
- 15
- Përfundimi i kursit dhe vlerësimet
- 16
- Provimi final
- 1
- Kuptimi i teorive dhe testeve praktike të vlerësimit konjitiv.
- 2
- Të jenë të njohur me testet e inteligjencës dhe motorikës.
- 3
- Kuptimi i etikës dhe paragjykimet e administrimit të testeve.
- 4
- Të kuptojnë elementët konkret të një terapie individuale.
- 5
- Të kuptojnë administrimin dhe vlerësimin e një testi të emocioneve.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 0 0% 0%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 1 20% 20%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 30%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 70%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 1 7 7
- Gjysmë finale
- 0 0 0
- Provimi përfundimtar
- 1 20 20
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 147
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.88
- ECTS
- 6.00