- Kodi
- ELL 416
- Emri
- Zhvillimi i Novelës Angleze
- Semestri
- 2
- Leksione
- 4.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 4.00
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Qëllimi i kësaj lënde është njohja e studentëve me zhanrin e romanit dhe zhvillimin e tij. Kursi përfshin periudhën nga fillimet e saj ne shek XVIII deri më sot, duke u përqëndruar në zhvillimet më domethënëse të periudhave të ndryshme dhe punimet kryesore qe reflektojne vecorite e ketyre periudhave në gjuhen angleze. Ne te njejten kohe, lenda hedh drite mbi nje sere llojesh te ketij zhanri nga romani realist, te ai viktorian, modernist, postmodernist, utopik e distopik te ai historik e politik.
- Objektivat
-
Të pajisë nxënësit me njohuri rreth zhvillimeve të rëndësishme në këtë zhanër duke ndjekur një renditje kronologjike. Studentët do të njihen me shkrimtarë të periudhave të ndryshme dhe me veprat e tyre. Në fund të semestrit studentët do t'i nënshtrohen provimit me shkrim për të testuar jo vetëm njohuritë e marra, por kryesisht aftësinë për t'i përdorur këto njohuri në analizën kritike letrare.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje: Cfare eshte romani? Llojet e ndryshme te romanit Struktura e pergjithshme e romanit The Rise of Novel pp 9-34
- 2
- Paraardhesit e Romanit: nga Decameroni i Boccacio nga Don Kishoti i Cervantes The rise of the Novel pp 35- 59
- 3
- Daniel Defoe: Moll Flanders me reference tek Robinson Crusoe Analiza e shoqerise angleze te asaj kohe si eshte shfaqur ne kete roman The rise of the Novel pp 60-130
- 4
- Romani ne Letra Samuel Richardson: Pamela Romani i pare fiksjon ne anglisht The rise of the Novel pp 135- 173
- 5
- Pamela nga S. Richardson (vijon) Ne krahasim me Shamela nga H. Fielding Satira & Parodia Fielding mbi cfare romani eshte dhe duhet te jete
- 6
- Romani Viktorian: periudha e arte e romanit Tre fazat e romanit Victorian Jane Eyre nga Charlotte Bronte Shoqeria viktoriane The rise of the Novel pp 290-300 The English Novel: An Introduction pp 89 -101
- 7
- Perseritje e temave te meparshme Prezantimet nga studentet
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- Nga romani britanik te ai amerikan Ngjasimet dhe dallimet Portreti i nje zonje nga Henry James (1881) Te tregosh historine e rivalit (ar)mik The English Novel: An Introduction pp 148- 158
- 10
- Mbi Romanin Amerikan Aventurat e Huckleberry Finn të Mark Twain (1885) me reference Tom Sawyer; stili popullor krijimi i identitetit kombëtar me letersi
- 11
- Modernizmi dhe romani modern James Joyce: Portreti i Artistit Gjuha angleze dhe Letersia e jo-anglezeve The English Novel: An Introduction pp 192- 209
- 12
- Postmodernizmi: Romani postmodernist ne krahasim me romanin modernist Romani postmodernist: Zemreku portokalli nga Anthony Burgess (1962) The English Novel: An Introduction pp 225- 230
- 13
- Romani bashkekohor si shprehje socio-politike utopik / distopik: Rrefenja e nje sherbetoreje nga Margaret Atwood (1985)
- 14
- Romani politik/social Feminizmi ne Jane Eyre/ Rrefenja e nje Sherbetoreje/ Portreti etj Diskutim i lire dhe ravijezim idesh
- 15
- Përsëritje e temave te meparshme Prezantime nga studentet
- 16
- Provimi Final
- 1
- Identifikimi i zhvillimit te romanit nga fillimet e tij deri në të tashmen duke shpjeguar lëvizjet kyçe historike, filozofike, shoqërore, teologjike dhe letrare dhe duke eksploruar sesi këto lëvizje pasqyrohen në romanin përfaqësues të kohës.
- 2
- Kuptimi i termave letrar, temave kryesore dhe parimeve domethënëse kritike, duke i përdorur ato për të analizuar romane specifike të periudhave dhe autorëve të ndryshëm
- 3
- Kuptimi i qarte i letersise dhe kultures te romaneve qe studiohen
- 4
- Kultivimi i kapacitetit te studentëve për të gjykuar vlerën estetike dhe etike të teksteve letrare dhe të jetë në gjendje të artikulojë standardet pas gjykimeve të tyre; vlerësojnë përdorimin shprehës të gjuhës si një veprimtari themelore dhe mbështetëse njerëzore, duke u përgatitur për një jetë të të mësuarit si lexues dhe shkrimtarë.
- 5
- Vlerësimi i letërsisë, gjuhës dhe imagjinatës; të zhvillojë një pasion për letërsinë dhe gjuhën, duke vlerësuar aftësinë e letërsisë për të nxitur ndjenja, për të kultivuar imagjinatën dhe për të thene te verteten
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 50%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 50%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 1 14 14
- Gjysmë finale
- 1 8 8
- Provimi përfundimtar
- 1 8 8
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 150
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 6.00
- ECTS
- 6.00