- Kodi
- ELL 411
- Emri
- Letërsi dhe Kulturë Angleze
- Semestri
- 1
- Leksione
- 4.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 4.00
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Kjo lëndë studion zhvillimet e letërsisë britanike nga periudha anglo-saksone deri në ditët e sotme. Lënda ndjek ecurinë kronologjike të periudhave letrare në letërsinë britanike, duke marrë parasysh zhvillimet historike të çdo periudhe. Tekstet do të përzgjidhen nga një grup i ndryshëm autorësh dhe traditash dhe këto vepra në prozë, poezi, dramë dhe fiksioni do të studiohen në lidhje me kontekstet e tyre historike, gjuhësore dhe kulturore.
- Objektivat
-
Objektivat e kësaj lënde përfshijnë: Të pajisë studentët me njohuri mbi veprat kryesore të letërsisë angleze/britanike sipas rendit kronologjik, nga periudha anglo-saksone deri në shekullin e 18-të; - Të ndihmojë studentët në leximin e pavarur, kuptimin dhe analizën e veprave letrare të Letërsisë Angleze nga kohërat e lashta deri në shekullin e 18-të. - Të kultivojë kapacitetin e studentëve për të gjykuar vlerën estetike dhe etike të teksteve letrare, duke u mundësuar atyre të artikulojnë standardet pas gjykimeve të tyre; - Të rrisë vlerësimin e studentëve për letërsinë, gjuhën dhe imagjinatën, si dhe aftësinë e letërsisë të nxisë ndjenja, të kultivojë imagjinatën dhe të na shtojë përgjegjësinë si njerëz.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në Lëndë Çfarë është Letërsia? Një përmbledhje e periudhave letrare në letërsinë angleze Marrëdhënia e zhvillimeve historike, politike, sociale, fetare, kulturore dhe gjuhësore me letërsinë Personalja e komunitariteti British Literature (2018) pp. 1- 5 Norton (2018), Vol A. pp 3-30
- 2
- Periudha Anglo-Saksone Anglishtja e Vjetër (450-1066) Beowulf si pasqyrim i zhvillimeve të këtyre shekujve në ishull British Literature (2018), f. 13-89 Norton (2018), f. 38-100
- 3
- Anglishtja e mesme (1066-1500) Geoffrey Chaucer: Rrefenjat e Canterbury/ Gjuha e njerëzve të thjeshtë kthehet në gjuhën e një populli British Literature (2018), f. 351-400/ Norton (2018), f. 201-205/ 256- 270 Thomas Malory Le Morte d'Arthur (1485): Nga mitet tek legjendat dhe tek koncepti i identitetit anglez British Literature (2018), f. 559- 564/ Norton (2018), f. 534- 537
- 4
- Epoka Elizabetiane Rilindja angleze (1500-1660) Një rilindje kulturore e rrënjosur në kontinentin evropian dhe një përgjigje ndaj zhvillimeve në kontinent; Ngritja e “identitetit anglez British Literature (2018) pp 599-601 Shakespeare: Macbeth British Literature (2018), pp 1174-83
- 5
- Periudha Neoklasike (Iluminizmi / Epoka e Arsyes) në Letërsinë Perëndimore (Iluminizmi Anglez dhe ai Amerikan) Restaurimi (1660-1785) Norton Vol 3, (2018), pp. 3-30 Milton: Parajsa e Humbur British Literature (2018), pp. 1727-1750
- 6
- Periudha romantike (1785-1830?) Poezi romantike; Nga Blake te Shelley British Literature II (2018), pp. 1-5/ 18-22/ 37-38/ 81-2/ 120-3/ 166-9/ 206-7
- 7
- Përsëritje e temave të mëparshme
- 8
- Provimi i gjysmësemestrit dhe/ose artikull kërkimor
- 9
- Lindja e Romanit Romani romantik: Ngritja e gotikes Mary Shelley: Frankenstein British Literature II (2018), pp. 229-280
- 10
- Realizmi/ Natyralizm (1830-1901) dhe Epoka Viktoriane (1832-1891) British Literature II (2018), pp. 286-291 Romani Victorian: Charles Dickens: Rrefenja e dy qyteteve British Literature II (2018), pp. 596-598 Romani romantik dhe Romani Viktorian
- 11
- Periudha Edwardiane (1901-1914?) Joseph Conrad : Zemra e Errësirës British Literature II (2018), pp. 886-899
- 12
- Shekulli XX: Lufta e Pare dhe Dyte boterore Letersia bashkëkohore: Modernizmi dhe Postmodernizmi British Literature II (2018), pp 878- 885
- 13
- Letersia moderniste: Virginia Woolf: Një dhomë në vete British Literature II (2018), pp 958-960
- 14
- Letërsia postmoderne Samuel Beckett: Në pritje të Godot British Literature II (2018), pp 1106-1108
- 15
- Përsëritje e temave të mëparshme
- 16
- Provim final
- 1
- Të identifikojnë dhe gjurmojnë zhvillimet në letërsinë britanike nga fillesat në periudhën moderne, duke shpjeguar lëvizjet letrare, historike , filozofike, shoqërore, dhe teologjike kyçe dhe duke eksploruar se si këto lëvizje janë pasqyruar në letërsinë përfaqësues të kohës.
- 2
- Të kuptojnë termat letrarë , tematikën kryesore, dhe parimet kritike dhe t’i përdorin ato për të analizuar vepra të veçanta të letërsisë britanike sipas periudhave kohore të përcaktuara.
- 3
- Të shprehin gjithë vizionin / qasjet dhe të kuptuarin në letërsinë dhe kulturën e çdo periudhe duke e analizuar atë përmes një stili të qartë shpjegues.
- 4
- Të vlerësojnë letërsinë, gjuhën dhe imagjinatën; të zhvillojnë një pasion për to; të vlerësojmë aftësinë e letërsisë për të shprehur ndjenja, kultivuar imagjinatën, dhe të parashtrojnë faktet si njerëz.
- 5
- Të kultivojnë kapacitetin e tyre për të gjykuar vlerën estetike dhe etike të teksteve letrare - dhe të jenë në gjendje të artikulojnë standardet mbi të cilën mbështeten vendimet e tyre; të vlerësojnë përdorimin shprehës të gjuhës si një veprimtare themelore dhe mbështetëse e njeriut e cila e përgatit lexuesve dhe shkrimtarëve të mësuar.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 1 20% 20%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 50%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 50%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 1 10 10
- Gjysmë finale
- 1 10 10
- Provimi përfundimtar
- 1 10 10
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 150
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 6.00
- ECTS
- 6.00