- Kodi
- ELL 521
- Emri
- Teoria e Gjuhësisë
- Semestri
- 3
- Leksione
- 4.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 4.00
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Ky kurs do të trajtojë teorinë e linguistikës në përgjithësi dhe asaj Angleze në veçanti. Studentët do të mësojnë në mënyrë më të detajuar rreth degëve të gjuhësisë përkatësisht, fonetikës e fonologjisë, morfologjisë e sintaksës, semantikës dhe pragmatikës si dhe linguistikës historike.
- Objektivat
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në teorinë e gjuhësisë , Gjuha dhe funksionet e saj, disiplinat kryesore mikro - gjuhësore dhe makro- gjuhësore. Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, pg1. chapter 1
- 2
- Teori dhe qasje ne Gjuhesi Shcmit, Hans (2012),Linguistic theories, approaches and methods, in Martin Mideke, Timo Muller and Huber Zapf, eds., English and American Studies. Theory and Practice, Stuttgart-Weimar:Metzier, 371-394
- 3
- Morfologjia : Studimi i strukturës së fjalës, morfemat, rregullat e fjaleformimit Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, pg33. chapter2
- 4
- Sintaksa : Studimi i strukturës së fjalisë : Teoria Gjenerativiste dhe gramatika universale -Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, chapter 3
- 5
- Semantika : Studimi i kuptimit gjuhësor _ Variacionet gjuhësore: stilet, dialektet, variantet ; konteksti dhe kuptimi -Ref. 1.Akmajian, A., Farmer, A. K., Bickmore, L., Demers, R. A., & Harnish, R. M. (2010). Linguistics: An introduction to language and communication (6th ed.). MIT press. Chapter 6. Ref.2 Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, pg1. chapter 4
- 6
- Pragmatika, si e ndryshon koncepti kuptimin e nje fjalie -Akmajian, A., Farmer, A. K., Bickmore, L., Demers, R. A., & Harnish, R. M. (2010). Linguistics: An introduction to language and communication (6th ed.). MIT press. Chapter 7
- 7
- Fonologjia: modelet e kombinimit te tingujve Fonetika: tingujt e gjuhes the sounds of language. -Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, pg1. chapter 1 Chapter 5 and 6
- 8
- Provimi gjysmëfinal
- 9
- Sociolinguistika: gjuha dhe shoqeria, gjuha dhe arsimi -Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning,chapter 7
- 10
- Ndryshimet ne gjuhe; klasifikimi i gjuheve; historia gjuhesore e anglishtes -Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, chapter 8
- 11
- Pervetesimi i gjuhes; kapaciteti per te mesuar nje gjuhe, roli i mjedisit, bilingualizmi dhe mesimi i nje gjuhe te dyte -Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, chapter 9
- 12
- Psikolinguistika ; perpunimi gjuhesor dhe mendja njerezore An Introduction to Psycholinguistics,Second edition Danny D. Steinberg and Natalia V. Sciarini, PEARSON EDUCATION 2006, part II
- 13
- Gjuha dhe kompjuteri; gjuhesia kompjuterike dhe aplikimet e saj -Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, chapter 11
- 14
- Fillimet e gjuhes, historia e te shkruarit, sistemet moderne te te shkruarit, shkrimi dhe ligjerata -Akmajian, A., Farmer, A. K., Bickmore, L., Demers, R. A., & Harnish, R. M. (2010). Linguistics: An introduction to language and communication (6th ed.). MIT press Chapter 8
- 15
- Prezantimi i projekteve
- 16
- Provim final
- 1
- Studentët njihen me konceptet themeore të teorisë së gjuhësisë
- 2
- Studentët pajisjen me njohuritë bazë mbi disiplinat mikro - gjuhësore dhe makro- gjuhësore
- 3
- Studentëve ndërgjegjësohen mbi çështjet gjuhësore dhe rëndësinë e saj në ditët e sotme
- 4
- Studentët fitojnë kompetencë dhe aftësi të plota në dallimin mes disiplinave
- 5
- Studentët aftësohen në analizën dhe gjykimin e hollë në çështjet mikro - gjuhësore
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 0 0% 0%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 0%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 100%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 5 70
- Detyrat
- 0 0 0
- Gjysmë finale
- 0 0 0
- Provimi përfundimtar
- 1 4 4
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 138
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.52
- ECTS
- 6.00