- Kodi
- ELL 511
- Emri
- Seminar Pasuniversitar
- Semestri
- 3
- Leksione
- 4.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 4.00
- ECTS
- 8.00
- Përshkrimi
-
Në këtë kurs studentët do të kenë mundësinë të dëgjojnë dhe diskutojnë në auditor rreth temave dhe diskutimeve bashkekohere ne fushen e gjuhes dhe letersisë angleze.
- Objektivat
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në kurs. Prezantimi i lëndës, objektivave dhe zërave të vlerësimit. Zhvillohet një diskutim mbi konceptin e kërkimit shkencor në fushën e Gjuhës dhe Letërsisë Angleze.
- 2
- Përmbledhje e koncepteve bazë të kërkimit shkencor dhe diskutim me studentët mbi mënyrat dhe udhëzimet e shkrimit të një artikulli shkencor. Llojet e ndryshme të metodologjive dhe stilit te te shkruarit. APA style vs. MLA style. Graham.L, McCoy.I ” How to Write a Great Research Paper- A step by step handbook” – May 1, 2014
- 3
- Debate dhe diskutime mbi menyrat e ndertimit të një temë teze. Studentët gjithashtu diskutojnë mbi ide të ndryshme rreth saj. Më vonë diskutohet mbi prezantimin “ Research Ideas in the Field of Linguistics and Literature”.bate mbi Letërsinë dhe Kulturën e Hershme Britanike.
- 4
- Letërsia Britanike moderne dhe bashkëkohore dhe debatet akademike rreth saj. Kërkime nga studentët dhe diskutimi në klasë.
- 5
- Qasje kulturore dhe letrare ndaj studimeve për Letërsinë Amerikane. Kërkime nga studentët dhe diskutimi në klasë.
- 6
- Përgatitja e Projekti 1. Studentët udhëzohen dhe diskutojnë mbi ndërtimin e një abstrakti apo shqyrtimi lite1rature i cili shërben si punë e parë kërkimore. Graham.L, McCoy.I ” How to Write a Great Research Paper- A step by step handbook” – May 1, 2014
- 7
- Kërkime shkencore mbi Letërsinë Moderne dhe Bashkëkohore Amerikane. Diskutime me studentët T. Riggs (ed.), Reference guide to American literature. 4th edn. Detroit and London: St James Press, 2000.
- 8
- Dorëzimi dhe prezantimi i Projektit 1 .
- 9
- Kritika Letrare . Diskutim mbi udhëzimet e Johns Hopkins Guide to Literary Theory & Criticism. Studentët punojnë mbi një kritikë të shkurtër letratre duke ndjekur udhëzimet në referencën e mësipërme.
- 10
- Debate dhe diskutime rreth teorive gjuhësore të gjuhës angleze. Chapman . S Thinking About Language: Theories of English (Perspectives on the English Language, 7) 2006th Edition
- 11
- Debate dhe Diskutime me studentët mbi përvetësimn e gjuhës së huaj sot. Diskutim mbi metodat bashkëhore të mësimdhënies. Mësimdhënia online
- 12
- Diskutim me studentët mbi karrierën dhe format e punësimit. Mundësi dhe sfida të punësimit
- 13
- Prezantim dhe diskutim mbi llojet dhe vlerësimin e revistave shkencore. Revistat me Faktor Impakti dhe Scopus. Diskutim mbi Beall`s list
- 14
- Ndjekja e progresit të projektit final. Rishqyrtime dhe diskutime.
- 15
- Prezantim me Power Point mbi përgatitjen e një prezantimi të mire si dhe aftësimin për t`u arritur aftësi të mira në prezantim. Schwabish J. Better Presentations: A Guide for Scholars, Researchers, and Wonks, 2010
- 16
- Provim Final
- 1
- Aftësi për të analizuar dhe vlerësuar në mënyrë kritike tematikën e burimeve dhe kërkimeve në këtë fushë
- 2
- Aftësi për të vlerësuar metodologjinë e përdorur për të kryer kërkimet në fushën e letërsisë dhe të gjuhësisë
- 3
- Aftësi për vlerësimin e llojeve të ndryshme të kërkimit shkencor
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 0 0% 0%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 35% 35%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 20% 20%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 55%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 45%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 10 140
- Detyrat
- 1 0 0
- Gjysmë finale
- 0 0 0
- Provimi përfundimtar
- 1 8 8
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 212
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 8.48
- ECTS
- 8.00