- Kodi
- ELL 521
- Emri
- Teoria e Gjuhësisë
- Semestri
- 3
- Leksione
- 4.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 4.00
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Ky kurs do të trajtojë teorinë e linguistikës në përgjithësi dhe asaj Angleze në veçanti. Studentët do të mësojnë në mënyrë më të detajuar rreth degëve të gjuhësisë përkatësisht, fonetikës e fonologjisë, morfologjisë e sintaksës, semantikës dhe pragmatikës si dhe linguistikës historike.
- Objektivat
-
Kjo është një hyrje në teorinë dhe metodologjinë e gjuhësisë, e njohur ndryshe si studimi shkencor i gjuhës. Studentët do të fitojnë njohuri në degë të ndryshme të gjuhësisë si Fonetika, Fonologjia, Morfologjia, Sintaksa dhe Semantika. Kjo do të arrihet duke eksploruar natyrën më komplekse të gjuhës njerëzore nga pikëpamja sociale dhe biologjike. Gjuha do të konsiderohet si një element i njohurive njerëzore dhe do të mblidhet informacioni i nevojshëm për të kuptuar dhe analizuar gjuhën.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në teorinë e gjuhësisë , Gjuha dhe funksionet e saj, disiplinat kryesore mikro - gjuhësore dhe makro- gjuhësore. Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, pg1. chapter 1
- 2
- Teori dhe qasje ne Gjuhesi Shcmit, Hans (2012),Linguistic theories, approaches and methods, in Martin Mideke, Timo Muller and Huber Zapf, eds., English and American Studies. Theory and Practice, Stuttgart-Weimar:Metzier, 371-394
- 3
- Morfologjia : Studimi i strukturës së fjalës, morfemat, rregullat e fjaleformimit Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, pg33. chapter2
- 4
- Sintaksa : Studimi i strukturës së fjalisë : Teoria Gjenerativiste dhe gramatika universale -Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, chapter 3
- 5
- Semantika : Studimi i kuptimit gjuhësor _ Variacionet gjuhësore: stilet, dialektet, variantet ; konteksti dhe kuptimi -Ref. 1.Akmajian, A., Farmer, A. K., Bickmore, L., Demers, R. A., & Harnish, R. M. (2010). Linguistics: An introduction to language and communication (6th ed.). MIT press. Chapter 6. Ref.2 Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, pg1. chapter 4
- 6
- Pragmatika, si e ndryshon koncepti kuptimin e nje fjalie -Akmajian, A., Farmer, A. K., Bickmore, L., Demers, R. A., & Harnish, R. M. (2010). Linguistics: An introduction to language and communication (6th ed.). MIT press. Chapter 7
- 7
- Fonologjia: modelet e kombinimit te tingujve Fonetika: tingujt e gjuhes the sounds of language. -Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, pg1. chapter 1 Chapter 5 and 6
- 8
- Provimi gjysmëfinal
- 9
- Sociolinguistika: gjuha dhe shoqeria, gjuha dhe arsimi -Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning,chapter 7
- 10
- Ndryshimet ne gjuhe; klasifikimi i gjuheve; historia gjuhesore e anglishtes -Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, chapter 8
- 11
- Pervetesimi i gjuhes; kapaciteti per te mesuar nje gjuhe, roli i mjedisit, bilingualizmi dhe mesimi i nje gjuhe te dyte -Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, chapter 9
- 12
- Psikolinguistika ; perpunimi gjuhesor dhe mendja njerezore An Introduction to Psycholinguistics,Second edition Danny D. Steinberg and Natalia V. Sciarini, PEARSON EDUCATION 2006, part II
- 13
- Gjuha dhe kompjuteri; gjuhesia kompjuterike dhe aplikimet e saj -Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, chapter 11
- 14
- Fillimet e gjuhes, historia e te shkruarit, sistemet moderne te te shkruarit, shkrimi dhe ligjerata -Akmajian, A., Farmer, A. K., Bickmore, L., Demers, R. A., & Harnish, R. M. (2010). Linguistics: An introduction to language and communication (6th ed.). MIT press Chapter 8
- 15
- Prezantimi i projekteve
- 16
- Provim final
- 1
- Studentët njihen me konceptet themeore të teorisë së gjuhësisë
- 2
- Studentët pajisjen me njohuritë bazë mbi disiplinat mikro - gjuhësore dhe makro- gjuhësore
- 3
- Studentëve ndërgjegjësohen mbi çështjet gjuhësore dhe rëndësinë e saj në ditët e sotme
- 4
- Studentët fitojnë kompetencë dhe aftësi të plota në dallimin mes disiplinave
- 5
- Studentët aftësohen në analizën dhe gjykimin e hollë në çështjet mikro - gjuhësore
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 0 0% 0%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 4 15% 60%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 4 4 16
- Gjysmë finale
- 0 0 0
- Provimi përfundimtar
- 1 5 5
- Të tjera
- 16 1 16
- Ngarkesa totale e punës
- 143
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.72
- ECTS
- 6.00