Seminar Pasuniversitar

Print

Irena Shehu, PhD

Kodi
ELL 511
Emri
Seminar Pasuniversitar
Semestri
3
Leksione
4.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
4.00
ECTS
8.00
Përshkrimi

Në këtë kurs studentët do të kenë mundësinë të dëgjojnë dhe diskutojnë në auditor rreth temave dhe diskutimeve bashkekohere ne fushen e gjuhes dhe letersisë angleze.

Objektivat

Studentët do të jenë të atësohen në: -të shkruarin në nivel master punën dhe publikimin e kërkimeve shkencore - dhënien e refleksioneve kritike dhe prezantimeve kërkimin e mundësive të ndryshme në karrierë punimin e një projekti dizertacioni

Java
Tema
1
Hyrje në kurs. Prezantimi i lëndës, objektivave dhe zërave të vlerësimit. Zhvillohet një diskutim mbi konceptin e kërkimit shkencor në fushën e Gjuhës dhe Letërsisë Angleze.
2
Përmbledhje e koncepteve bazë të kërkimit shkencor dhe diskutim me studentët mbi mënyrat dhe udhëzimet e shkrimit të një artikulli shkencor. Llojet e ndryshme të metodologjive dhe stilit te te shkruarit. APA style vs. MLA style. Graham.L, McCoy.I ” How to Write a Great Research Paper- A step by step handbook” – May 1, 2014
3
Debate dhe diskutime mbi menyrat e ndertimit të një temë teze. Studentët gjithashtu diskutojnë mbi ide të ndryshme rreth saj. Më vonë diskutohet mbi prezantimin “ Research Ideas in the Field of Linguistics and Literature”.bate mbi Letërsinë dhe Kulturën e Hershme Britanike.
4
Letërsia Britanike moderne dhe bashkëkohore dhe debatet akademike rreth saj. Kërkime nga studentët dhe diskutimi në klasë.
5
Qasje kulturore dhe letrare ndaj studimeve për Letërsinë Amerikane. Kërkime nga studentët dhe diskutimi në klasë.
6
Përgatitja e Projekti 1. Studentët udhëzohen dhe diskutojnë mbi ndërtimin e një abstrakti apo shqyrtimi lite1rature i cili shërben si punë e parë kërkimore. Graham.L, McCoy.I ” How to Write a Great Research Paper- A step by step handbook” – May 1, 2014
7
Kërkime shkencore mbi Letërsinë Moderne dhe Bashkëkohore Amerikane. Diskutime me studentët T. Riggs (ed.), Reference guide to American literature. 4th edn. Detroit and London: St James Press, 2000.
8
Dorëzimi dhe prezantimi i Projektit 1 .
9
Kritika Letrare . Diskutim mbi udhëzimet e Johns Hopkins Guide to Literary Theory & Criticism. Studentët punojnë mbi një kritikë të shkurtër letratre duke ndjekur udhëzimet në referencën e mësipërme.
10
Debate dhe diskutime rreth teorive gjuhësore të gjuhës angleze. Chapman . S Thinking About Language: Theories of English (Perspectives on the English Language, 7) 2006th Edition
11
Debate dhe Diskutime me studentët mbi përvetësimn e gjuhës së huaj sot. Diskutim mbi metodat bashkëhore të mësimdhënies. Mësimdhënia online
12
Diskutim me studentët mbi karrierën dhe format e punësimit. Mundësi dhe sfida të punësimit
13
Prezantim dhe diskutim mbi llojet dhe vlerësimin e revistave shkencore. Revistat me Faktor Impakti dhe Scopus. Diskutim mbi Beall`s list
14
Ndjekja e progresit të projektit final. Rishqyrtime dhe diskutime.
15
Prezantim me Power Point mbi përgatitjen e një prezantimi të mire si dhe aftësimin për t`u arritur aftësi të mira në prezantim. Schwabish J. Better Presentations: A Guide for Scholars, Researchers, and Wonks, 2010
16
Provim Final
1
Aftësi për të analizuar dhe vlerësuar në mënyrë kritike tematikën e burimeve dhe kërkimeve në këtë fushë
2
Aftësi për të vlerësuar metodologjinë e përdorur për të kryer kërkimet në fushën e letërsisë dhe të gjuhësisë
3
Aftësi për vlerësimin e llojeve të ndryshme të kërkimit shkencor
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 10% 10%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
0 20% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 20% 20%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 10 140
Detyrat
1 1 1
Gjysmë finale
1 2 2
Provimi përfundimtar
1 3 3
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
210
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
8.40
ECTS
8.00