- Kodi
- ELL 416
- Emri
- Zhvillimi i Novelës Angleze
- Semestri
- 2
- Leksione
- 4.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 4.00
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Qëllimi i kësaj lënde është njohja e studentëve me zhanrin e romanit dhe zhvillimin e tij. Kursi përfshin periudhën nga fillimet e saj ne shek XVIII deri më sot, duke u përqëndruar në zhvillimet më domethënëse të periudhave të ndryshme dhe punimet kryesore në anglisht.
- Objektivat
-
Te pajise studentët me njohuri në lidhje me zhvillimet e rëndësishme në këtë zhanër duke ndjekur një rend kronologjik. Studentët do të njihen me shkrimtarë të periudhave të ndryshme dhe me veprat e tyre. Në fund të semestrit studentët do të paraqiten në provimin me shkrim për të testuar jo vetëm njohuritë e fituara, por kryesisht aftësinë për t'i përdorur këto njohuri në analizat kritike letrare.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje: Cfare eshte romani? – Llojet e ndryshme te romanit -Paraardhesit e Romanit, nga Decameroni te Don Kishoti
- 2
- Daniel Defoe: Moll Flanders
- 3
- Daniel Defoe: Moll Flanders (vazhdon); Analiza e shoqerise angleze te asaj kohe si eshte shfaqur ne kete roman
- 4
- Samuel Richardson: Pamela
- 5
- Pamela nga S. Richardson ne krahasim me Shamela nga H. Fielding
- 6
- Romani Amerikan
- 7
- Mark TwainL Huckleberry Fiin me reference Tom Sawyer
- 8
- Gjysmefinalet
- 9
- Modernizmi dhe romani modern
- 10
- James Joyce: Portreti i Artistit
- 11
- Pomani modernist dhe postmodernist
- 12
- Romani Postmodernist: Zemreku portokalli nga Anthony Burgess (1962)
- 13
- Romani utopik ne krahasim me ate distopik: Rrefenja e nje sherbetoreje nga Margaret Atwood (1985)
- 14
- Letersia Politike Mohsin Hamid: Fondamentalisti i terhequr
- 15
- Përsëritje
- 16
- Provimi Final
- 1
- Identifikimi i zhvillimit te romanit nga fillimet e tij deri në të tashmen duke shpjeguar lëvizjet kyçe historike, filozofike, shoqërore, teologjike dhe letrare dhe duke eksploruar sesi këto lëvizje pasqyrohen në romanin përfaqësues të kohës.
- 2
- Kuptimi i termave letrar, temave kryesore dhe parimeve domethënëse kritike, duke i përdorur ato për të analizuar romane specifike të periudhave dhe autorëve të ndryshëm
- 3
- Kuptimi i qarte i letersise dhe kultures te romanit qe studiohet
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 50%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 50%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 1 10 10
- Gjysmë finale
- 1 14 14
- Provimi përfundimtar
- 1 20 20
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 150
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 6.00
- ECTS
- 6.00