Teoria e Gjuhësisë

Print

Irena Shehu, PhD

Kodi
ELL 521
Emri
Teoria e Gjuhësisë
Semestri
3
Leksione
4.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
4.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Ky kurs do të trajtojë teorinë e linguistikës në përgjithësi dhe asaj Angleze në veçanti. Studentët do të mësojnë në mënyrë më të detajuar rreth degëve të gjuhësisë përkatësisht, fonetikës e fonologjisë, morfologjisë e sintaksës, semantikës dhe pragmatikës si dhe linguistikës historike.

Objektivat

Qëllimi i këtij kursi është të pajisi studentët me dije të avancuara përtej nivelit të hyrjes rreth teorisë gjuhësore dhe degëve te saj: fonetikën, morfologjinë, sintaksën, semantikën dhe pragmatikën. Theks të veçantë do të vihet në strukturën e Anglishtes. Studentet, gjithashtu , do te fitojne njohuri me ane te kerkimeve te tyre, duke kontribuar keshtu ne rrugen e tyre drejt botes akademike.

Java
Tema
1
Hyrje në teorinë e gjuhësisë , Gjuha dhe funksionet e saj, disiplinat kryesore mikro - gjuhësore dhe makro- gjuhësore. Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, pg1. chapter 1
2
Teori dhe qasje ne Gjuhesi Shcmit, Hans (2012),Linguistic theories, approaches and methods, in Martin Mideke, Timo Muller and Huber Zapf, eds., English and American Studies. Theory and Practice, Stuttgart-Weimar:Metzier, 371-394
3
Morfologjia : Studimi i strukturës së fjalës, morfemat, rregullat e fjaleformimit Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, pg33. chapter2
4
Sintaksa : Studimi i strukturës së fjalisë : Teoria Gjenerativiste dhe gramatika universale -Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, chapter 3
5
Semantika : Studimi i kuptimit gjuhësor _ Variacionet gjuhësore: stilet, dialektet, variantet ; konteksti dhe kuptimi -Ref. 1.Akmajian, A., Farmer, A. K., Bickmore, L., Demers, R. A., & Harnish, R. M. (2010). Linguistics: An introduction to language and communication (6th ed.). MIT press. Chapter 6. Ref.2 Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, pg1. chapter 4
6
Pragmatika, si e ndryshon koncepti kuptimin e nje fjalie -Akmajian, A., Farmer, A. K., Bickmore, L., Demers, R. A., & Harnish, R. M. (2010). Linguistics: An introduction to language and communication (6th ed.). MIT press. Chapter 7
7
Fonologjia: modelet e kombinimit te tingujve Fonetika: tingujt e gjuhes the sounds of language. -Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, pg1. chapter 1 Chapter 5 and 6
8
Provimi gjysmëfinal
9
Sociolinguistika: gjuha dhe shoqeria, gjuha dhe arsimi -Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning,chapter 7
10
Ndryshimet ne gjuhe; klasifikimi i gjuheve; historia gjuhesore e anglishtes -Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, chapter 8
11
Pervetesimi i gjuhes; kapaciteti per te mesuar nje gjuhe, roli i mjedisit, bilingualizmi dhe mesimi i nje gjuhe te dyte -Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, chapter 9
12
Psikolinguistika ; perpunimi gjuhesor dhe mendja njerezore An Introduction to Psycholinguistics,Second edition Danny D. Steinberg and Natalia V. Sciarini, PEARSON EDUCATION 2006, part II
13
Gjuha dhe kompjuteri; gjuhesia kompjuterike dhe aplikimet e saj -Fromkin, V., Rodman, R., Hyams, n. (2014). An introduction to language (10th ed.) Cengage Learning, chapter 11
14
Fillimet e gjuhes, historia e te shkruarit, sistemet moderne te te shkruarit, shkrimi dhe ligjerata -Akmajian, A., Farmer, A. K., Bickmore, L., Demers, R. A., & Harnish, R. M. (2010). Linguistics: An introduction to language and communication (6th ed.). MIT press Chapter 8
15
Prezantimi i projekteve
16
Provim final
1
Studentët njihen me konceptet themeore të teorisë së gjuhësisë
2
Studentët pajisjen me njohuritë bazë mbi disiplinat mikro - gjuhësore dhe makro- gjuhësore
3
Studentëve ndërgjegjësohen mbi çështjet gjuhësore dhe rëndësinë e saj në ditët e sotme
4
Studentët fitojnë kompetencë dhe aftësi të plota në dallimin mes disiplinave
5
Studentët aftësohen në analizën dhe gjykimin e hollë në çështjet mikro - gjuhësore
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 20% 20%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
1 40% 40%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
70%
Përqindja e provimit përfundimtar
30%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 5 70
Detyrat
1 1 1
Gjysmë finale
1 1 1
Provimi përfundimtar
1 2 2
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
138
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.52
ECTS
6.00