Letërsi Post-Koloniale

Print

Tidita Abdurrahmani, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
ELL 415
Emri
Letërsi Post-Koloniale
Semestri
1
Leksione
4.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
4.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Kursi do të ofrojë nje pasqyrim historik të diskursit kolonial dhe post-kolonial, duke I kushtuar një vëmendje të veçantë fjalorit kritik që është zhvilluar në gjysmën e fundit të shekullit për të përshkruar praktikat koloniale dhe eksperiencat post-koloniale si dhe strategjitë e qëndresës. Leximet në klasë do të variojnë rreth zhanreve letrarë dhe prezantimeve vizuale. Gjithashtu do të bëhet një përzgjedhje e teksteve kritike dhe teorike të shkrimtarëve si: Edëard Said, Frantz Fanon, Gayatri Spivak dhe Homi Bhabha. Leximet kritike nuk kuptohen thjeshtë si një pike kyçe për kuptimin e teksteve letrare dhe vizuale që do të studiohen, por si një pjesë e rëndësishme e bashkëveprimit ndërmjet pjesëve kulturore letrare, vizuale dhe kritike.

Objektivat

Objektivat e këtij kursi janë: 1. Të pajisë studentët me njohuri rreth shtrirjes gjeografike, historisë dhe pasojat e kolonializmit europian, rezistencën anti-koloniale dhe shfaqen e kombësisë postkoloniale 2. Të njohë studentët me përgjigjet e fuqisë kreative të kolonializmit europian nga bota postkoloniale. 3. Të inkurajojë studentët të mendojnë në mënyrë kritike rreth teksteve letrare 4. Të aftësojë studentët të tregojnë aftësinë për të analizuar dhe interpretuar tektste letrare dhe kulturore që ne studiojmë nga aspektet kritike dhe teorike 5. Të inkurajojnë studentët të diskutojnë një gamë të gjerë pyetjesh dhe problemesh duke u ballafaquar me botën bashkëkohore postkoloniale.

Java
Tema
1
Kolonializmi dhe Imperializmi; Postkolonializmi dhe NeokolonialzmiAnia Loomba, Kolonializmi/Postkolonializmi, leximi I Hyrjes dhe faqes 1-41.
2
Diskursi kolonial dhe OrientalizmiEdëard Said. “Resistance, Opposition and Representation” , Edëard Ë. Said. “Orientalism”, Homi K. Bhabha. “Signs Taken for Ëonders”, Hellen Tiffin. “Post-Colonial Literatures and Counter Discourse
3
Identiteti Kolonial dhe PostkolonialEdëard Said. “Resistance, Opposition and Representation” , Edëard Ë. Said. “Orientalism”, Homi K. Bhabha. “Signs Taken for Ëonders”, Hellen Tiffin. “Post-Colonial Literatures and Counter Discourse
4
Raca, Klasa dhe KolonializmiJoseph Conrad, Heart of Darkness; Chinua Achebe, “An Image of Africa;Homi Bhabha “Cultural Diversity and Cultural Differences”, Stuart Hall “Cultural Identity and Diaspora”,
5
Raca, Klasa dhe KolonializmiHenry Louis Gates “Ëriting Race”, Paul Gilroy “There Ain’t no Black in the Union Jack ,Stuart Hall “Neë Ethnicities”
6
Hibriditeti Henry Louis Gates “Ëriting Race”, Paul Gilroy “There Ain’t no Black in the Union Jack ,Stuart Hall “Neë Ethnicities”
7
Feminizmi, Nacionalizmi dhe PostkolonializmiChandra Talpade Mohanty “Ëriting Postcoloniality and Feminism” Sara Suleri “Ëoman Skin Deep: Feminism and the Postcolonial Condition” Frantz Fanon “The Fact of Blackness”
8
Provim Gjysmëfinal
9
Gjuha dhe DekolonializmiNgũgĩ ëa Thiong'o, excerpt from Decolonizing the Mind; Chinua Achebe, “The African Ëriter and the English Language, Ken Saro-Ëiëa, Sozaboy
10
A mund të flasin vartësit?Gayatri Spivak, “Can the Subaltern Speak, Mahasëeta Devi,
11
Postmodernizmi dhe studimet PostkolonialeMaría López. ‘Foe: A Ghost Story’ in The Journal of CommonëealthLiterature 45 (2010), Graham Huggan “The Postcolonial Exotic” (96)Salman Rushdie “Imaginary Homelands” (97)Arjun Appadurai “Disjunction and Difference”
12
Postmodernizmi dhe studimet PostkolonialeMaría López. ‘Foe: A Ghost Story’ in The Journal of CommonëealthLiterature 45 (2010), Graham Huggan “The Postcolonial Exotic” (96)Salman Rushdie “Imaginary Homelands” (97)Arjun Appadurai “Disjunction and Difference”
13
Woman, Native, Other: Ëriting Postcoloniality and Feminism (1989), Gloria E. Anzaldúa, Borderlands/La frontera: The Neë Mestiza (1987
14
John Fowles, The French Lieutenant’s woman, Toni Morrison, BelovedPaul Auster, The Neë York Trilogy
15
Përsëritje
16
Provimi Final
1
Të zhvillojë njohuri të detajuara rreth historive, politikave dhe koncepteve teorike të vendosura nga termi Postkolonial, postkolonializëm dhe postcoloniality.
2
Studentët do të jenë në gjendje të kuptojnë qasje të ndryshme në kulturë, nacionalizëm, multikulturializëm, gjini dhe racë në kontekstin e shoqërive postkoloniale.
3
Të analizojnë në mënyrë kritike materiale teorike dhe të mendojnë në mënyrë kritike rreth kontekstit të eksplorimit dhe kolonializmit në lidhje me shoqëritë postkoloniale.
4
Të zhvillojë aftësitë e studentëve që të kuptojnë tekste akademike dhe të shkruajnë në mënyrë analitike si dhe të reflektojnë në qëndrimin e tyre.
5
Të shfaqin aftësitë e tyre kritike përsa i përket temave rreth kolonializmit në disiplina të tjera
6
Të shkruajnë në mënyrë analitike dhe efektive
7
Të marrin, të analizojnë informacion nga një gamë e gjërë burimesh
8
Të strukturojnë dhe të komunikojnë idetë e tyre si me shkrim ashtu edhe me gojë
9
Të prezantojnë punimet dhe kërkimet e tyre para një audience
10
Të integrohen si anëtarë skuadre në punë në grup
11
Të shikojnë si të dobishme edhe burime akademike të multi- medias
12
Të analizojnë në mënyrë kritike materiale të ndryshme teorike rreth kolonializmit dhe shoqërive postkoloniale
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 20% 20%
Kuize
4 10% 40%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
70%
Përqindja e provimit përfundimtar
30%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 5 70
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
1 6 6
Provimi përfundimtar
1 10 10
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
150
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.00
ECTS
6.00