- Kodi
- AFL 201
- Emri
- Gjuha Shqipe për të Huajt III
- Semestri
- 0
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Ky kurs i ofron studentëve mundësinë për të marrë njohuri dhe për të zhvilluar aftësi në përdorimin e Gjuhës Shqipe në situata të ndryshme në të cilën ata do të ndodhen.
- Objektivat
-
- Ambientimi i studentëve me natyrën e gjuhës shqipe si një gjuhë indoevropiane - Mësimi i nocioneve bazë gramatikore - Njohja me kategoritë kryesore të gjuhës shqipe, me qëllim që studentët e huaj të dinë të orientohen drejt, kur këto kategori të jenë të nevojshme për ta, në komunikimin dhe kuptimin e gjuhës shqipe - Asimilim i atyre elementëve gjuhësore që do t'u shërbejnë atyre në jetën e përditshme - Orientimi në ambientet shqipëtare, sidomos tek ato më të domosdoshmet - Mësimi i një leksiku të domosdoshëm për nevojat praktike
- Java
- Tema
- 1
- - Alfabeti i gjuhës shqipe. Tingujt zanorë e bashketingëllorë. Shkrimi e leximi i tyre. Shembuj - Mësimi 1: Përshëndetje e prezantimi në gjuhën shqipe
- 2
- -Përemrat pyetës (cili? cfare? si? ku? sa?) Situata të thjeshta që lidhen me to. Ushtrime -Zgjedhimi i foljes jam në kohën e tashme, në formën pohore, mohore, pyetëse. Ushtrime
- 3
- -Numrat nga 1 deri tek 10 dhe 10-20-30-40-50……. -Orë praktike me te gjithë elementet e mësuar deri tani -Folja kam në të tashmen e dëftores
- 4
- -Koncepti i mbiemrit përmes tekstit "Në kohë". Disa ndajfolje vendi për orientim (këtu, atje, lart, poshte) -Shtëpia. Si të tregojmë se ku banojmë? -Disa parafjalë të rasës rrjedhore: para, prapa, pranë, afër+ emrat në këtë rasë: universitetit, shkollës etj.
- 5
- -Foljet e zgjedhimit të parë në të tashmen e dëftores: banoj, punoj, mësoj…Forma pohore, mohore -Ushtrime praktike me të gjithë elementet e mësuar deri tani -Kuic me të gjithë elementët e mësuar deri tani
- 6
- -Numrat 60-100-200……1000 -Matja e kohës. Sa është ora? -Gjinia në gjuhën shqipe. Koncepti i saj i gjerë.
- 7
- -Si të kuptojmë kur emrat janë në gjininë mashkullore. Ushtrime -Si të kuptojmë kur emrat janë në gjininë femërore. Ushtrime -Përshtatja e mbiemrit me numrin, në gjini e numër. Ushtrime
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- -Ndërtim fjalish sipas skemës: Emër pronë+përemër pronor+folje+mbiemër -Tema "Në restorant". Si të kërkojmë një restorant e si të komunikojmë atje -Foljet e zgjedhimit të tretë në të tashmen e dëftores ha,pi,dua…në tri format e tyre. Ushtrime praktike
- 10
- -Parafjalët e rasës kallëzore: për, me, pa + përemrat vetorë në kallëzore: per mua etj.. Ushtrime praktike -Numrat 1000-1000000…etj -Kuic per lenden e zhvilluar
- 11
- -Foljet e zgjedhimit të dytë hap, sjell, mbyll, kap, shoh, mar, jap në të tashmen e dëftores. Ushtrime -Orientimi: Kërkoj stacionin e…… trenit, autobusit. Ndajfolje vendi.Ushtrime -Rasa gjinore dhe lidhja mall-pronar në gjuhën shqipe.Ushtrime
- 12
- -Koha e ardhme në gjuhën shqipe. Ushtrime -Udhëtimi: Si të komunikojmë në këtë rast -Disa parafjalë të rasës kallëzore+emrat në këtë rasë. Ushtrime
- 13
- -Mbiemra me/pa nyje në gjuhën shqipe në numrin shumës -Në zyrën e postës. Si të orientohemi? -Shkallët e mbiemrit në shqip. Ushtrime
- 14
- -Bisedë telefonike. Si mund të merremi vesh nëpërmjet telefonit? -Disa forma të mënyrës lidhore: mund, duhet, dua…+folje në lidhore. Ushtrime -Koha e shkuar (e kryer e thjeshtë) e disa foljeve: shkoj…hap…pi. Ushtrime
- 15
- -Ndajfolje mënyre, kohe, vendi dhe sasie. Ushtrime -Shkallët e ndajfoljeve. Ushtrime -Në dyqanin e rrobave. Si të orientohemi atje. Disa mbiemra që tregojnë ngjyra -Përemrat pronorë, prona shumës. Ushtrime -Rasa dhanore: Përemrat vetorë e trajtat e shkurtra në këtë rasë. -Rasa kallëzore: Përemrat vetorë e trajtat e shkurtra në këtë rasë. Ushtrime -Në kohën e lirë. Trajta të kohës së kryer në gjuhën shqipe. Ushtrime
- 16
- Provimi final
- 1
- Përvetesimi i rregullave gramatikore të gjuhës shqipe
- 2
- Asimilimi i elementëve gjuhësore për përdorim të përditshëm
- 3
- Përvetësimi i një leksiku të domosdoshëm për nevojat praktike
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 20% 20%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 10% 10%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 40%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 60%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 1 0 0
- Gjysmë finale
- 1 12 12
- Provimi përfundimtar
- 1 14 14
- Të tjera
- 1 9 9
- Ngarkesa totale e punës
- 125
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.00
- ECTS
- 5.00