- Kodi
- ELL 216
- Emri
- Letërsi Angleze II
- Semestri
- 4
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Ky është një kurs që ka për qëllim zgjerimin e njohurive te studentëve te letërsisë Angleze. Ai mbulon periudhën nga shekulli i tetëmbëdhjetë deri në ditët e sotme. Në këtë kurs, do të studiohen tekste nga zhanra të ndryshëm letrarë, si ne poezi ashtu edhe ne prozë.
- Objektivat
-
Objektiv primar i kursit është të nxiturit e mendimit kritik në letërsi, që vjen pas një prezantimi të hollësishëm të autorëve dhe të faktorëve socialë e kulturorë të periudhave kur veprat e tyre dolën për lexuesin, mënyrat e pritjes dhe kritikat letrare mbi to. Duke marrë njohuri të tilla, studentët në mënyrë graduale por efektive do të jenë në gjendje të shprehin lirisht mendimet e tyre rreth veprave në shqyrtim, duke hedhur në të njëjtën kohë hapat e parë drejt një analize më cilësore të veprave letrare. Objektiv tjetër mbetet nxitja e studentëve drejt leximit të vazhdueshëm, por jo më si një lexues i thjeshtë, por duke përzgjedhur autorë dhe libra, duke arritur dallimin dhe identiikimin e librave dhe letërsisë së mirë. Gjithashtu, synimi më afatgjatë i kësaj lënde është kultivimi i dashurisë për librin dhe leximi gjatë gjithë jetës.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje Prezantimi i lendes Rishikim i Periudhave Letrare në Letërsinë Angleze. Hyrje në Periudhën Romantike British Literature (2018), pp 1-5
- 2
- Periudha Romantike (1785-1830) Poezia Romantike. Vepra e William Wordsworth, Samuel Taylor Coleridge: Manifesto Romantike William Blake mbi Londren British Literature (2018) pp. 18- 26; 37; 66; 81; 92’
- 3
- Poezia Romantike. (vijon) Vepra e John Keats: Ode on Grecian Urn Vepra e Lord Byron dhe heroi bajronik British Literature (2018), pp 120-22; 204-6; 224-6
- 4
- Fillimet e romanit; Romani post romantik dhe i ceshtjeve sociale Krenari dhe Paragjykime nga Jane Austin Nga romani tek filmi
- 5
- Romani postromantik dhe i ceshtjeve sociale Krenari dhe Paragjykime nga Jane Austin (vijon)
- 6
- Gotikja Romani gotik Frankenstein nga Mary Shelley British Literature (2018) pp 229-280
- 7
- Frankenstein nga Mary Shelley (vijon) British Literature (2018) pp 229-280 Perseritje e temave te meparshme Prezantime nga Studentet
- 8
- Provimi Gjysem-final
- 9
- Hyrje ne Periudhen viktoriane Realizmi ne Romanin Viktorian. Rrefenja e dy qyteteve nga Charles Dickens British Literature (2018) pp 229-280; pp 286-296; 596-601
- 10
- Vijon analiza e Rrefenja e dy qyteteve nga Charles Dickens British Literature (2018) pp 229-280; pp 286-296; 596-601
- 11
- Periudha Eduardiane Drejt modernizmit Fillimet e drames moderne Rendesia e te qenit Ernest nga Oscar Wilde British Literature (2018) pp 229-280; pp.766-830
- 12
- Hyrje ne modernizem dhe postmodernizem Zhvillimet historike dhe elementet letrare te levizjeve British Literature (2018) pp. 878- 885
- 13
- Letersia moderne narrativa jo-fiction; Nje dhome per vete nga Virgina Woolf British Literature (2018) pp. 958-960
- 14
- Letersia postmoderne Teatri i absurdit Duke pritur Godot nga Samuel Beckett
- 15
- Perseritje e pergjithshme Prezantime nga Studentet
- 16
- Provim Final
- 1
- Të identifikojnë dhe gjurmojnë zhvillimet në letërsinë britanike nga fillesat në periudhën moderne, duke shpjeguar lëvizjet letrare, historike , filozofike, shoqërore, dhe teologjike kyçe dhe duke eksploruar se si këto lëvizje janë pasqyruar në letërsinë përfaqësues të kohës.
- 2
- Të kuptojnë termat letrarë , tematikën kryesore, dhe parimet kritike dhe t’i përdorin ato për të analizuar vepra të veçanta të letërsisë britanike sipas periudhave kohore të përcaktuara.
- 3
- Të shprehin gjithë vizionin / qasjet dhe të kuptuarin në letërsinë dhe kulturën e çdo periudhe duke e analizuar atë përmes një stili të qartë shpjegues.
- 4
- Të vlerësojnë letërsinë, gjuhën dhe imagjinatën; të zhvillojnë një pasion për to; të vlerësojmë aftësinë e letërsisë për të shprehur ndjenja, kultivuar imagjinatën, dhe të parashtrojnë faktet si njerëz.
- 5
- Të kultivojnë kapacitetin e tyre për të gjykuar vlerën estetike dhe etike të teksteve letrare - dhe të jenë në gjendje të artikulojnë standardet mbi të cilën mbështeten vendimet e tyre; të vlerësojnë përdorimin shprehës të gjuhës si një veprimtare themelore dhe mbështetëse e njeriut e cila e përgatit lexuesve dhe shkrimtarëve të mësuar.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 1 20% 20%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 50%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 50%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 1 9 9
- Gjysmë finale
- 1 6 6
- Provimi përfundimtar
- 1 6 6
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 125
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.00
- ECTS
- 5.00