- Kodi
- ELL 122
- Emri
- Anglishtja përmes Poezisë dhe Dramës
- Semestri
- 2
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Lënda Anglishtja Përmes Poezisë dhe Dramës ёshtё knceptuar si njё gёrshetim i gjuhёs dhe letёrsisё. Ky kurs ka dy qëllime kryesore: të nxisë vlerёsimin zhanrave tё ndryshme tё letёrsisё angleze dhe amerikane, kryesisht poezisё dhe dramёs, si dhe të zhvillojë aftësitë kryesore tё gjuhёs, komunikimit dhe analizёs letrare. Përmes studimit të një game të gjerë tekstesh letrare, studentët do tё mësojnë më shumë rreth strukturave gjuhësore dhe letrare si dhe pёr zhvillimin e mendimit krititk.
- Objektivat
-
Ky kurs ka pёr synim tё zhvillojё te studentёt kёto pika: -Tё nxisё leximin e letёrsisё angleze dhe amerikane - t`ju mёsojё njohuritё bazё mbi poezinё, dramёn dhe novelat - tё zhvillojnё aftёsi tё tilla si: komunikimi i saktё, tё shkruarit dhe zhvillimi i argumenteve dhe mendimit kritik - tё kёrkojnё dhe menaxhojnё saktё informacionin - tё analizojnё tekste letrare -tё eksplorojnё aspekte tё ndryshme historiko-kulturore -tё pёrmisojnё njohurinё dhe aftёsitё e studentёve nё komunikim dhe letёrsi
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në kurs. Diskutim rreth lidhjes sё Letersisё dhe Gjuhёs Nё kёtё leksion studentёt prezantohen me lёndёn, objektivat e lёndёs. Diskutohen format e vleresimit dhe organizimi i temave. Gjithashtu studentet njihen edhe me literaturёn dhe materialet perkatёse pёr secilёn temё mёsimore. Zhvillohet njё diskutim rreth pёrkufizimit tё letёrsisё dhe gjuhёs.
- 2
- Analiza e një poezie. R. Frost, ‘ The road not taken” Fillimisht zhvillohet njё diskutim dhe analizë letrare rreth poezisë së R. Frost ‘ The road not taken”. Mё pas e njёjta poezi analizohet nga aspekti gjuhёsor referuar materialeve nga onestopenglish 2006.
- 3
- Figurat letrare dhe ushtrime rreth tyre. Nё kёtё leksion zhvillohen aktivitete dhe e ushtrime me në fokus figurat letrare me materiale marre nga Lazar G. (2003), kapitulli 1
- 4
- Paul Laurence Dunba “Sympathy” dhe “Mother to son ” Langston Hughes. Zhvillohet analiza letrare mbi kёto dy poezi (TWIST) si dhe njё shkrim reflektues mbi njё nga poezitё e mёsipёrme
- 5
- William Blake; “London “, ese rreth “The chimney sweeper”. Nё kёtё leksion fillimisht zhvillohet njё analize letrare mbi poezitё e mёsipёrme duke iu referuar Ruby ,M. & Mark M. I.( 2000 ), Poetry for students, kapitulli 2. Mё vonё diskutohet mbi ndёrtimin dhe format e eseve letrare. Drama dhe elementёt e saj Nё kёtё leksion d
- 6
- Drama dhe elementёt e saj. Nё kёtё leksion diksutohet mbi elementёt e njё dramё, hapat qё duhet tё ndiqen nё analiza si dhe dallimet mes dramёs sё shkruar dhe asaj tё vёnё nё skenё. Studentёt vёnё nё skenё pjesё tё vogla nga drama tё ndryshme
- 7
- Ushtrime përsëritëse.Lazar. G. fq 129
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- “Trifles” nga Susan Glaspell. Diskutim dhe analizё mbi dramёn “Trifle”. Studentёt ndahen nё role dhe vёnё nё skenё pjesё nga drama. Ushtrime me nё fokus strukturat gjuhёsore nga materialet e EDB 2008 / 200
- 10
- Tragjedia. “Oedipus Rex” nga Sofokliu. Nё kёtё lesksion diskutohet mbi karakterisitikat e tragjedise, elementet dhe format e analizave
- 11
- Komedia. “The Tempest” nga William Shakespeare. Nё kёtё leskzion diskutohet mbi karakterisitikat e komedisё, elementet dhe format e analizave
- 12
- Novelat dhe tregimet e shkrurta. Analiza e historive te shkurtra,karakteristikat dhe hapat qe duhen ndjekur kur analizohet nje histori e shkurter. Ushtrime nga "Elements of a story",Walsh Publishing Co. (2009)
- 13
- ‘Story of an hour’, Kate Chopin . Zhvillohet analizё gjuhёsore dhe letrare mbi tregimin e mёsipёrm
- 14
- Ushtrime me nё fokus zhvillimin gjuhёsor. Punohet mbi materialet nga "Elements of a story",Walsh Publishing Co. (2009) Debat me grupe mbi tematika tё ndryshme
- 15
- Ushtrime pёrsёritёse. Pёrgatitje dhe udhёzim pёr provimin final
- 16
- Provim Final
- 1
- Studentët janё tё aftё tё zbërthejnë kuptime të tërthorta veç atyre të drejtpërdrejta në poezi dhe dramë
- 2
- Studentët janё tё aftё të shpjegojë se si zgjedhja e gjuhës dhe mjetet stilistike (p.sh. diksioni, sintaksa, figurat letrare, imazhet) së bashku me tiparet formale (p.sh. strofa dhe struktura e saj) mund të ndihmojnë në përcjelljen e kuptimit
- 3
- Studentët janё aftё tё tregojnë njohuri të detajuara të teksteve të zgjedhura, si dhe të japë një përgjigje vetjake për veprat e zgjedhura të mbështetura nga referencat dhe citimet e tekstit
- 4
- Studentët janё tё aftё tё përdorin aftësitë e leximit, analizës dhe komunikimit
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 25% 25%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 1 20% 20%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 5% 5%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 70%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 30%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 5 70
- Detyrat
- 2 2 4
- Gjysmë finale
- 1 1 1
- Provimi përfundimtar
- 1 1 1
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 124
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 4.96
- ECTS
- 5.00