Letërsi Angleze I

Print

Edona Llukacaj, PhD

Kodi
ELL 215
Emri
Letërsi Angleze I
Semestri
3
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Kjo lëndë studion zhvillimet e letërsisë angleze nga periudha anglo-saksone deri në shekullin e 18-të, fillimet e periudhës romantike. Lënda ndjek ecurinë kronologjike të periudhave letrare në letërsinë angleze, duke marrë parasysh zhvillimet historike të çdo periudhe. Tekstet do të përzgjidhen nga një grup i ndryshëm autorësh dhe traditash dhe këto vepra në prozë, poezi, dramë dhe fiksioni do të studiohen në lidhje me kontekstet e tyre historike, gjuhësore dhe kulturore.

Objektivat

Ky kurs synon: - Të pajisë studentët me njohuri mbi veprat kryesore të letërsisë angleze/britanike sipas rendit kronologjik, nga periudha anglo-saksone deri në shekullin e 18-të; - Të ndihmojë studentët në leximin e pavarur, kuptimin dhe analizën e veprave letrare të Letërsisë Angleze nga kohërat e lashta deri në shekullin e 18-të. - Të kultivojë kapacitetin e studentëve për të gjykuar vlerën estetike dhe etike të teksteve letrare, duke u mundësuar atyre të artikulojnë standardet pas gjykimeve të tyre; - Të rrisë vlerësimin e studentëve për letërsinë, gjuhën dhe imagjinatën, si dhe aftësinë e letërsisë të nxisë ndjenja, të kultivojë imagjinatën dhe të na shtojë përgjegjësinë si njerëz.

Java
Tema
1
Prezantimi i Lëndës Një përmbledhje e periudhave letrare në letërsinë angleze Marrëdhënia e zhvillimeve historike, politike, sociale, fetare, kulturore dhe gjuhësore me letërsinë Personalja e komunitariteti British Literature (2018) 1- 5 Norton (2018), Vol A. pp 3-30
2
Periudha Anglo-Saksone Anglishtja e Vjetër (450-1066) Beowulf si pasqyrim i zhvillimeve të këtyre shekujve në ishull British Literature (2018) 13-89 Norton (2018), Vol A. pp 38-100
3
Anglishtja e mesme (1066-1500) Përrallat e Canterbury të Geoffrey Chaucer Krijimi i gjuhës së njerëzve të thjeshtë në gjuhën e popullit British Literature (2018) pp 351-400 Norton (2018), pp 201-205/ 256- 270
4
Thomas Malory Le Morte d'Arthur (1485) Nga mitet tek legjendat dhe tek formimi i identitetit British Literature (2018), pp 559- 564 Norton (2018), Vol A pp 534- 537
5
Rilindja angleze (1500-1660) Një rilindje kulturore e rrënjosur në kontinentin evropian & përgjigje ndaj zhvillimeve në kontinent; Rritja e "anglezes" British Literature (2018), pp. 599-601
6
Sonetet: Nga tradita italiane në atë angleze Spencer / Shekspir Krijimi Traditës angleze British Literature (2018), pp. 599-601
7
Përsëritje e temave të mëparshme Prezantimi i projekteve të studentëve
8
Provim Gjysmë Final
9
Tragjedia Elizabetiane Christopher Marlowe: Doctor Faustus (1592) British Literature (2018), pp. 1115-1170 Norton (2018) Vol B, pp. 680-690/ 716-722/ 736
10
Ndikimi i Shekspirit në letërsinë britanike Shekspiri: Makbeth (1623) British Literature (2018), pp. 1174-83
11
Fillimi i shekullit të shtatëmbëdhjetë dhe letërsia e tij (1603 -1660) Poezia metafizike John Donne, "Vdekja mos u lumturo" British Literature (2018), pp.1415-8 Norton (2018), pp 973
12
Periudha neoklasike (Iluminizmi/Epoka e arsyes) Restoration (1660-1785) Norton (2018), Vol C, pp 3-30
13
Arsyeja & Feja Milton: Paradise Lost (1667) British Literature (2018), pp. 1727-1750
14
Alexander Pope, ngritja e prozës Një ese mbi kritikën (1711) British Literature (2018), pp. 2658- 2678 Norton (2018) Vol C, pp 487-505
15
Përsëritje e temave të mëparshme Prezantimi i projekteve të studentëve
16
Provim Final
1
Të identifikojnë dhe gjurmojnë zhvillimin e letërsisë angleze/britanike nga fillimet deri në shekullin e 18-të
2
Të shpjegojnë dinamikat kryesore historike, filozofike, sociale, teologjike dhe letrare dhe të sqarojnë se si këto lëvizje pasqyrohen në letërsinë përfaqësuese të kohës.
3
Të shprehin njohuri dhe perceptimin e letërsisë dhe kulturës së çdo periudhe kohore të studiuar përmes analizave të qarta të prozës dhe poezisë.
4
Të tregojnë njohuri të termave letrare, temave kryesore të përdorur në vepra të caktuara që i përkasin periudhave letrare të studiuara.
5
Të vlerësojnë përdorimin shprehës të gjuhës si një aktivitet themelor dhe mbështetës njerëzor, duke u përgatitur për një jetë si lexues dhe shkrimtarë
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
50%
Përqindja e provimit përfundimtar
50%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 5 70
Detyrat
1 0 0
Gjysmë finale
1 0 0
Provimi përfundimtar
1 2 2
Të tjera
1 5 5
Ngarkesa totale e punës
125
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.00
ECTS
5.00