- Kodi
- ELL 215
- Emri
- Letërsi Angleze I
- Semestri
- 3
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Kjo lëndë studion zhvillimet e letërsisë angleze nga periudha anglo-saksone deri në shekullin e 18-të, fillimet e periudhës romantike. Lënda ndjek ecurinë kronologjike të periudhave letrare në letërsinë angleze, duke marrë parasysh zhvillimet historike të çdo periudhe. Tekstet do të përzgjidhen nga një grup i ndryshëm autorësh dhe traditash dhe këto vepra në prozë, poezi, dramë dhe fiksioni do të studiohen në lidhje me kontekstet e tyre historike, gjuhësore dhe kulturore.
- Objektivat
-
Ky kurs synon: - Të pajisë studentët me njohuri mbi veprat kryesore të letërsisë angleze/britanike sipas rendit kronologjik, nga periudha anglo-saksone deri në shekullin e 18-të; - Të ndihmojë studentët në leximin e pavarur, kuptimin dhe analizën e veprave letrare të Letërsisë Angleze nga kohërat e lashta deri në shekullin e 18-të. - Të kultivojë kapacitetin e studentëve për të gjykuar vlerën estetike dhe etike të teksteve letrare, duke u mundësuar atyre të artikulojnë standardet pas gjykimeve të tyre; - Të rrisë vlerësimin e studentëve për letërsinë, gjuhën dhe imagjinatën, si dhe aftësinë e letërsisë të nxisë ndjenja, të kultivojë imagjinatën dhe të na shtojë përgjegjësinë si njerëz.
- Java
- Tema
- 1
- Prezantimi i Lëndës Një përmbledhje e periudhave letrare në letërsinë angleze Marrëdhënia e zhvillimeve historike, politike, sociale, fetare, kulturore dhe gjuhësore me letërsinë Personalja e komunitariteti British Literature (2018) 1- 5 Norton (2018), Vol A. pp 3-30
- 2
- Periudha Anglo-Saksone Anglishtja e Vjetër (450-1066) Beowulf si pasqyrim i zhvillimeve të këtyre shekujve në ishull British Literature (2018) 13-89 Norton (2018), Vol A. pp 38-100
- 3
- Anglishtja e mesme (1066-1500) Përrallat e Canterbury të Geoffrey Chaucer Krijimi i gjuhës së njerëzve të thjeshtë në gjuhën e popullit British Literature (2018) pp 351-400 Norton (2018), pp 201-205/ 256- 270
- 4
- Thomas Malory Le Morte d'Arthur (1485) Nga mitet tek legjendat dhe tek formimi i identitetit British Literature (2018), pp 559- 564 Norton (2018), Vol A pp 534- 537
- 5
- Rilindja angleze (1500-1660) Një rilindje kulturore e rrënjosur në kontinentin evropian & përgjigje ndaj zhvillimeve në kontinent; Rritja e "anglezes" British Literature (2018), pp. 599-601
- 6
- Sonetet: Nga tradita italiane në atë angleze Spencer / Shekspir Krijimi Traditës angleze British Literature (2018), pp. 599-601
- 7
- Përsëritje e temave të mëparshme Prezantimi i projekteve të studentëve
- 8
- Provim Gjysmë Final
- 9
- Tragjedia Elizabetiane Christopher Marlowe: Doctor Faustus (1592) British Literature (2018), pp. 1115-1170 Norton (2018) Vol B, pp. 680-690/ 716-722/ 736
- 10
- Ndikimi i Shekspirit në letërsinë britanike Shekspiri: Makbeth (1623) British Literature (2018), pp. 1174-83
- 11
- Fillimi i shekullit të shtatëmbëdhjetë dhe letërsia e tij (1603 -1660) Poezia metafizike John Donne, "Vdekja mos u lumturo" British Literature (2018), pp.1415-8 Norton (2018), pp 973
- 12
- Periudha neoklasike (Iluminizmi/Epoka e arsyes) Restoration (1660-1785) Norton (2018), Vol C, pp 3-30
- 13
- Arsyeja & Feja Milton: Paradise Lost (1667) British Literature (2018), pp. 1727-1750
- 14
- Alexander Pope, ngritja e prozës Një ese mbi kritikën (1711) British Literature (2018), pp. 2658- 2678 Norton (2018) Vol C, pp 487-505
- 15
- Përsëritje e temave të mëparshme Prezantimi i projekteve të studentëve
- 16
- Provim Final
- 1
- Të identifikojnë dhe gjurmojnë zhvillimin e letërsisë angleze/britanike nga fillimet deri në shekullin e 18-të
- 2
- Të shpjegojnë dinamikat kryesore historike, filozofike, sociale, teologjike dhe letrare dhe të sqarojnë se si këto lëvizje pasqyrohen në letërsinë përfaqësuese të kohës.
- 3
- Të shprehin njohuri dhe perceptimin e letërsisë dhe kulturës së çdo periudhe kohore të studiuar përmes analizave të qarta të prozës dhe poezisë.
- 4
- Të tregojnë njohuri të termave letrare, temave kryesore të përdorur në vepra të caktuara që i përkasin periudhave letrare të studiuara.
- 5
- Të vlerësojnë përdorimin shprehës të gjuhës si një aktivitet themelor dhe mbështetës njerëzor, duke u përgatitur për një jetë si lexues dhe shkrimtarë
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 50%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 50%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 5 70
- Detyrat
- 1 0 0
- Gjysmë finale
- 1 0 0
- Provimi përfundimtar
- 1 2 2
- Të tjera
- 1 5 5
- Ngarkesa totale e punës
- 125
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.00
- ECTS
- 5.00