- Kodi
- ELL 111
- Emri
- Aftësi Gjuhësore Akademike I
- Semestri
- 1
- Leksione
- 4.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 4.00
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Silabusi i kësaj lënde gjithëpërfshirëse u ofron studentëve praktikim sistematik të të 4 aftësive, lexim, dëgjim, të folur dhe të shkruar në nivel të përparuar. Inkurajon përmirësimin e aftësisë së të lexuarit nëpërmjet një morie tekstesh dhe artikujsh nga fusha të ndryshme. Seksioni i gramatikës mundëson njohjen dhe praktikimin e strukturave gramatikore komplekse, ndërsa pjesa e fjalorit ndihmon njohjen me fjalorin/terminologjinë kryesore nga një shumëllojshmëri tematikash. Me anë të kësaj lënde studentët mund të arrijnë një nivel më të avancuar të njohurive dhe përdorimit aktiv të gjuhës angleze.
- Objektivat
-
Nëpërmjet këtij kursi, studentët do të jenë në gjendje të përforcojnë të kuptimin e strukturave gramatikore me ndihmën e një sërë ushtrimesh. Ata do të jenë në gjendje të përdorin ushtimet e dëgjimit si aktivitetet e të folurit të kontrolluar që i çojnë ata të arrijnë aftësi të të folurit. Për sa i përket aftësisë së leximit: studentët do të jenë në gjendje të praktikojnë aftësitë e leximit si skanimi, leximi intensiv për një qëllim të caktuar, të kuptuarit e strukturave të tekstit, etj. Në seksionin e të shkruarit, studentët do të jenë në gjendje të përmirësojnë dhe zhvillojnë aftësitë e tyre të të shkruarit dhe të prodhojnë letra, email, propozime, ese, raporte, tregime dhe rishikime.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në lëndë: Kërkesat dhe Vlerësimi. Politikat e klasës.
- 2
- Orientimi akademik: Vlerësimi i aftësive akademike. Mendojmë për kulturën akademike. Të menduarit në mënyrë kritike. Shmangia e plagjiaturës. Njohja e variacionit midis lëndëve akademike. Fokusohemi në fjalorin akademik.
- 3
- Kapitulli 1: Zgjedhjet dhe Implikimet. Leximi: Hulumtimi i teksteve për ese, Skim dhe Skanim. Identifikimi i sekuencës së ideve. Identifikimi i kuptimeve të nënkuptuara. Nxjerrim kuptimin e fjalëve. Ndërtimi i fjalorit: mbiemra. Të dëgjuarit dhe të folurit: Prezantimi dhe sqarimi i termave kyç.
- 4
- Kapitulli 1: Zgjedhjet dhe Implikimet. Aftësitë e të shkruarit: Të kuptuarit se si organizohen llojet e eseve. Hartimi i hyrjes së një eseje. Gjuhë për të shkruar, njohuri të përbashkëta. Praktika gramatikore dhe e fjalorit: shmangia e përsëritjes së "asaj" dhe "atyre". Lidhja e pjesëve të tekstit.
- 5
- Kapitulli 2: Rreziqet. Leximi: Përzgjedhja dhe prioritizimi i asaj që lexoni. Mendojmë për informacionet e njohura. Mxjerrim kuptimin e fjalëve. Ndërtimi i fjalorit: bashkëvendosjet dhe shënuesit shkak-pasojë. Të dëgjuarit dhe të folurit: Përgatitja e slajdeve për prezantim. Zgjedhja dhe prezantimi i grafikëve.
- 6
- Kapitulli 2: Rreziqet. Aftësitë e të shkruarit: Përdorimi i pohimeve për të planifikuar esetë dhe mbështetja e pohimeve me prova. Praktika e gramatikës dhe fjalorit: Fraza emërore / emra të numërueshëm dhe të panumërueshëm / parashtesa.
- 7
- Aftësitë e ligjëratës A Përgatitja për leksion: Stilet e ligjërimit dhe rishikimi i informacionit bazë. Dëgjimi: Kuptimi i qëllimeve dhe përmbajtjes së leksionit. Identifikimi i pikave kryesore dhe dytësore. Fokusi gjuhësor: Përsëritje dhe riformulim. Vazhdimi: Marrja dhe rishikimi i shënimeve.
- 8
- Provim gjysmëfinal
- 9
- Kapitulli 3 Gjuha dhe komunikimi Lexim: Parashikimi i përmbajtjes së një teksti. Leximi për detaje. Skanimi për informacion. Nxjerrim shprehitë e nënkuptuara. Ndërtimi i fjalorit: mbiemra. Të menduarit për mënyrat e mbajtjes së shënimeve. Të dëgjuarit dhe të folurit: Bërja e sugjerimeve në punën në grup. Shqiptimi: theksi në mbiemrat që mbarojnë me -ic dhe -ical.
- 10
- Kapitulli 3 Aftësitë e të shkruarit në gjuhën dhe komunikimin: Duke iu referuar punës së të tjerëve. Përdorimi i referencave në tekst. Gjuha e shkrimit: foljet raportuese. Praktika e gramatikës dhe fjalorit: Klauzola jopersonale. Familjet e fjalëve. Emrat me mbiemra të lidhur që mbarojnë me -ic dhe -ical. Foljet raportuese.
- 11
- Kapitulli 4 Dallimi dhe diversiteti Leximi: Mendojmë për atë që tashmë dimë. Lexojmë në detaje. Marrja e shënimeve. Ndërtimi i fjalorit: bashkëngjitjet mbiemërore. Mbledhja e informacionit për një ese. Marrja e shënimeve për shkrimin e esesë. Të dëgjuarit dhe të folurit: Puna me kolegët: gjenerimi i ideve dhe raportimi. Shqiptimi: ndarja e të folurit në njësi.
- 12
- Kapitulli 4 Dallimi dhe diversiteti Shkrimi: Gramatika e foljeve raportuese. Krahasimi dhe kontrasti. Raportimi i asaj që lexoni. Praktika gramatikore dhe e fjalorit: Lidhja e pjesëve të tekstit: lidhëzat dhe lidhëzat e fjalive. Foljet njëfjalëshe dhe foljet shumëfjalëshe. Familjet e fjalëve.
- 13
- Aftësitë e ligjërimit B Përgatitja për ligjëratë: Përdorimi i strategjive përgatitore. Bërja e parashikimeve përpara se të fillojë një leksion. Të dëgjuarit: Bërja e parashikimeve gjatë një leksioni. Identifikimi i ndryshimit të temës. Përdorimi i simboleve dhe shkurtesave në shënime. Fokusi gjuhësor: Organizimi i pyetjeve dhe ndryshimeve të temave. Vazhdim: Zgjerimi i fjalorit.
- 14
- Kapitulli 5 Bota në të cilën jetojmë Leximi: Njohja e plagjiaturës. Identifikimi i ideve kryesore në një tekst. Përmbledhim atë që lexojmë. Ndërtimi i fjalorit: folje njëfjalëshe dhe folje me shumë fjalë. Fjalori në kontekst: ndajfolje mbrojtëse. Të dëgjuarit dhe të folurit: Arritja e një konsensusi në punën në grup. Shqiptimi: kontraste.
- 15
- Kapitulli 5 Bota në të cilën jetojmë Shkrimi: Përdorimi i parafrazave. Përfshijmë citate në shkrime. Praktika gramatikore dhe e fjalorit: Artikujt: parafjalë zero dhe komplekse.
- 16
- Provim Final
- 1
- Studentët do të mund të kuptojnë dhe komentojnë tekste komplekse bazuar në argumente të veçanta e me tematikë të ndryshme .
- 2
- Përvetësimi i aftësive e të dëgjuarit nëpërmjet një sërë aktivitetesh
- 3
- Zhvillimi i aftësive të të shkruarit nëpërmjet stileve dhe llojeve reale të të shkruarit
- 4
- Përforcimi i kuptimit të strukturave gramatikore.
- 5
- Përvetësimi i aftësive të të lexuarit nëpërmjet skimming, scanning, intensive reading etc.
- 6
- ZhvilIimi i aftësive të të folurit nëpërmjet aktiviteteve të të folurit.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 50%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 50%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 1 10 10
- Gjysmë finale
- 1 5 5
- Provimi përfundimtar
- 1 8 8
- Të tjera
- 1 15 15
- Ngarkesa totale e punës
- 144
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.76
- ECTS
- 6.00