Histori dhe Kulturë Amerikane

Print

Isa Erbaş, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
ELL 312
Emri
Histori dhe Kulturë Amerikane
Semestri
6
Leksione
4.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
4.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

This subject informs the students about the most important periods of the history of the USA as well as their impact in the development of culture.

Objektivat

Gjatë kursit, studentët do të jenë në gjendje të mësojnë historinë bazë dhe gjithashtu kulturën e Amerikës.

Java
Tema
1
Popujt vendas të Amerikës, në 1500 Ky leksion do t'u përgjigjet pyetjeve të mëposhtme: Si e ndryshoi mjedisi formën e tranzicionit nga mënyra Paleo-Indiane në atë Arkaike të jetës ?, Cilat ishin ndryshimet kryesore midis kulturave amerikane vendase që u shfaqën pas vitit 2500 p.e.s.?, Cilat vlera të përbashkëta ndanë amerikanët vendas pavarësisht larmisë së tyre të madhe? (Enduring vision, A History of the American People, 2010 Wadsworth, Cengage Learning, f. 1-15)
2
Ngritja e Botës Atlantike, 1400-1625 Ky leksion do t'u përgjigjet pyetjeve të mëposhtme: Cilat ndryshime të mëdha ishin duke riformuar botën Afrikane dhe Evropiane në shekujt XV dhe XVI? Cila ishte bota Atlantike dhe si u shfaq ajo ?, Si filloi eksplorimi, pushtimi dhe kolonizimi evropian i Amerikës së Veriut? (Enduring vision, A History of the American People, 2010 Wadsworth, Cengage Learning, f.16-37)
3
Shfaqja e Shoqërive Koloniale, 1625–1700 Ky leksion do t'u përgjigjet pyetjeve të mëposhtme: Si i formoi duhani kolonitë Chesapeake ?, Cila ishte "Rruga e New England" dhe cilat sfida duroi ?, Pse dhe si e formoi bujqësia e plantacioneve skllavërinë në Karaibe dhe Karolinë ?, Si i dalloi diversiteti Kolonitë e Mesme? (Enduring vision, A History of the American People, 2010 Wadsworth, Cengage Learning, f. 38-64)
4
Lidhjet e Perandorisë, 1660–1750 Ky leksion do t'u përgjigjet pyetjeve të mëposhtme: Si i formoi Revolucioni i Lavdishëm marrëdhëniet midis Anglisë dhe kolonive të saj të Amerikës së Veriut ?, Cilat ishin pasojat më të rëndësishme të merkantilizmit britanik për kolonitë e kontinentit ?, Cilët faktorë shpjegojnë suksesin relativ të perandorive Britanike, Franceze dhe Spanjolle në Amerikën e Veriut? (Enduring vision, A History of the American People, 2010 Wadsworth, Cengage Learning, f. 65-89)
5
Rrugët drejt Revolucionit, 1750-1776 Ky leksion do t'u përgjigjet pyetjeve të mëposhtme: Si e shikuan Britania dhe kolonitë e saj fitoren e tyre të përbashkët mbi Francën në Luftën Shtatë Vjetore ?, Cila ishte riorganizimi perandorak dhe si i ndryshoi marrëdhëniet midis Britanisë dhe kolonive të Amerikës së Veriut ?, Në cilat mënyra ndryshonte rezistenca ndaj detyrave të Townshend nga përpjekjet e mëparshme të rezistencës koloniale ?, Në cilat mënyra ndryshuan pikëpamjet e kolonistëve për autoritetin parlamentar pas vitit 1770? (Enduring vision, A History of the American People, 2010 Wadsworth, Cengage Learning, f. 90-117)
6
Sigurimi i Pavarësisë, Përcaktimi i Kombësisë 1776-1778 Cilat ishin përparësitë krahasuese të britanikëve dhe kolonistëve kur Revolucioni filloi ?, Si u zhvillua lufta ?, Si ndikoi lufta në marrëdhëniet midis tyre Amerikanët e klasave, racave dhe gjinive të ndryshme ?, Si e përkthenin Amerikanët revolucionarë parimet në qeveri efektive? (Enduring vision, A History of the American People, 2010 Wadsworth, Cengage Learning, f. 118-144)
7
Nisja e Republikës së Re, 1788-1800 Ky leksion do t'u përgjigjet pyetjeve të mëposhtme: Çfarë roli luajti George Washington në përkthimin e Kushtetutës nga fjalët në qeveri ?, Cilat ishin përbërësit kryesorë të planit të Hamiltonit për kombin e ri ?, Si u mor kombi i ri me Francën, Spanjën dhe Britaninë ?, Pse dhe si politik partitë dalin nga 1800? (Enduring vision, A History of the American People, 2010 Wadsworth, Cengage Learning, f. 145-169)
8
Provimi gjysmëfinal
9
Nisja e Republikës së Re, 1788-1800 Si u mor kombi i ri me Francën, Spanjën dhe Britaninë ?, Pse dhe si u shfaqën partitë politike deri në vitin 1800? (Enduring vision, A History of the American People, 2010 Wadsworth, Cengage Learning, f. 145-169)
10
Kultura dhe jeta e përditshme Studentët do të jenë në gjendje të marrin më shumë informacion në lidhje me "Kulturën dhe jetën e përditshme" të Amerikës.
11
Traditat e Shteteve të Bashkuara Në fund të leksionit studentët do të kuptojnë disa informacione në lidhje me sa vijon. Familja, Egalitarizmi, Rregullat e Mirësjelljes së Dhuratave, Etiketimet e ngrënies, etj.
12
Traditat e Shteteve të Bashkuara Në fund të leksionit studentët do të kuptojnë disa informacione në lidhje me sa vijon. Etiketat dhe Protokolli i Biznesit, Përshëndetjet, Artet, etj.
13
Vlerat Amerikane Studentët do të jenë në gjendje të mësojnë "Vlerat Amerikane" të mëposhtme: Pavarësia, Barazia, Informaliteti, Direktiteti, Privatësia, Koha, etj.
14
Arritjet Në fund të leksionit studentët do të kuptojnë disa informacione në lidhje me sa vijon. Arritje dhe punë e vështirë / lojë, mbështetje në vetvete etj
15
Përsëritja
16
Provim Final
1
Studentët do të pajisen me njohuri thelbësore mbi momentet më të rëndësishme të historisë së Shteteve të Bashkuara të Amerikës.
2
Studentët do të jenë në gjendje të mësojnë informacion nga periudha para Evropiane e historisë së kontinentit të Amerikës së Veriut, deri në ditët e sotme.
3
Studentët do të mësojnë shfaqjen e shoqërive koloniale dhe fillimin e Republikës së Re.
4
Studentët do të mësojnë kulturën, stilin e jetës dhe traditat amerikane.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 1 14
Detyrat
1 13 13
Gjysmë finale
1 10 10
Provimi përfundimtar
1 12 12
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
113
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
4.52
ECTS
5.00