Aftësi Gjuhësore Akademike II

Print

Albana Cekrezi, PhD

Kodi
ELL 112
Emri
Aftësi Gjuhësore Akademike II
Semestri
2
Leksione
4.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
4.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Silabusi i këtij kursi ka një strukturë shumë dimensionale që përfshin gramatikë dhe fjalor të ndërthurur tek aftësitë e të dëgjuarit, të folurit, të shkruarit dhe të lexuarit. Për sa i përket leximit do të theksohet kuptimi i tij, njohja e fjalorit dhe leximi më i gjerë. Ky kurs ka si qëllim të zhvillojë aftësitë e të mësuarit të studentëve duke i përfshirë ata në detyra, duke i lënë të punojnë në mënyrë të pavaruar me fjalor apo edhe burime të tjera gjuhësore. Kursi ka si qëllim të zhvillojë aftësitë gjuhësore të studentëve dhe sidomos aftësitë e leximit dhe shkrimit. Tekstet e këtij kursi do të ndihmojnë studentët të përmirësojnë aftësinë e të kuptuarit në fusha të ndryshme (p.sh shkenca sociale, shkenca natyrore dhe shkencat humane) me metoda të ndryshme të diskursit( p.sh interpretim, tregim dhe argumentim). Studentët do të zhvillojne aftësitë e mendimit kritik nëpermjet konkluzioneve dhe aftësive për të formuluar pyetje. Tekstet përfshijnë aspekte kulturore të vendeve anglisht folëse e më tej duke ndihmuar edukimin ndërkulturor të studentëve. Shkrimi është zhvilluar nëpërmjet studimit më të thellë të strukturës gramatikore dhe praktikës së teknikave të shkrimit të paragrafëve dhe sidomos eseve pesë paragrafëshe. Studentët përmirësojnë aftësinë e tyre në formimin e fjalive të tipeve të ndryshme.

Objektivat

Nëpërmjet kësaj lënde, studentët do të mund të përforcojnë njohuritë që kanë të bëjnë me struktura të ndryshme grammatike të gjuhës Angleze nëpërmjet një sërë ushtrimesh. Ata do të mund të përdorin ushtrime që kanë të bëjnë me të dëgjuarit si dëgjimi i kontrolluar që i drejton ata drejt zhvillimit të aftësive të të folurit të lirë. Përsa i përket aftësisë së të lexuarit, studentët duhet të praktikojnë aftësitë e të lexuarit si skimming, scanning, të lexuarit intensiv me një qëllim të caktuar, kuptimi i strukturës së tekstit e të tjera. Në pjesën e të shkruarit, studentët do të përmirësojnë aftësitë e tyre të të shkruarit, të shkruajnë letra, emaile, propozim, ese, raport, dhe ese narrative.

Java
Tema
1
Hyrje në kurs. Nxënësve u prezantohet planprogrami dhe mënyra se si do të vlerësohen.
2
Bota materiale. Nxënësit punojnë me ushtrime që lidhen me blerjet dhe shërbimet, paratë dhe shpenzimet, reklamat dhe marketingun, idiomat, parafjalët, foljet frazore dhe fjalëformimin. Për më tepër, "Historia e gjërave" është analizuar e ndjekur me ushtrime.
3
Fjali kushtore, shprehja e dëshirave, e kaluara joreale, fraza me kuptim hipotetik.Nxënësit ushtrohen me ushtrime të ndryshme. Seksioni i të folurit u ofron studentëve mundësi të mësojnë se si të bëjnë dhe t'i përgjigjen një ankese dhe të argumentojnë një rast.
4
Shkrimi i një eseje pro dhe kundër. Seksioni i shkrimit u ofron studentëve mundësinë për të shqyrtuar një ese të tillë. Në fund ata shkruajnë esenë e tyre.
5
Kthimi në natyrë, mjedisi dhe aktivitetet e jashtme, peizazhi dhe veçoritë gjeografike, kushtet natyrore të motit ekstrem, tingujt në natyrë. Nxënësit diskutojnë për temat e dhëna dhe vazhdojnë me ushtrime për idiomat, parafjalët, foljet frazore dhe fjalëformimin.
6
Nxënësit lexojnë tekstin dhe punojnë me ushtrime duke iu përgjigjur pyetjeve, lexojnë dhe analizojne për mendim dhe qëndrim. Seksioni tjetër ofron ushtrime mbi fjalimin e raportuar, ripostimin e foljeve, artikujve dhe përcaktuesve.
7
Përsëritje
8
Provim Gjysmëfinal
9
Tregimi i një përvoje dhe shfaqja e interesit, diskutimi i pikave të sugjeruara. Seanca vazhdon me një rrëfim, teknika përshkruese, mbiemra dhe ndajfolje.
10
Arti i argëtimit Nxënësit diskutojnë mbi rëndësinë e argëtimit, format e ndryshme të argëtimit. Ata diskutojnë mbi ndikimin e Radios, TV, filmit, librave, letërsisë, muzikës.
11
`Rrezikimi i jetës dhe gjymtyrëve`` Nxënësit analizojnë tekstin dhe punojnë me pyetje me zgjedhje të shumëfishta, duke iu përgjigjur pyetjeve dhe ata lexojnë për informacion specifik.
12
Pjesë relative, dialogë, monologë Nxënësit punojnë me ushtrime që lidhen me fjalitë lidhore. Ata praktikojnë dialogë dhe monologë.
13
Dhënia e sugjerimeve, përgjigjja dhe ndërprerja, përgjigjja e një pyetjeje bazuar në një foto Jepen një sërë ushtrimesh për t'i bërë studentët të flasin dhe të japin sugjerime; përgjigjuni pyetjeve bazuar në figura të ndryshme.
14
Shkrimi i një kritike Nxënësit përpiqen të analizojnë se si të shkruajne kritiken e një libër dhe të shkruajnë recensionin e tij.
15
Përsëritje
16
Provim Final
1
Studentët do të jenë në gjendje të kuptojnë ligjëratat e gjata dhe leksionet dhe do të studiojnë pjesët komplekse të argumentit në gjuhën angleze.
2
Studentët do të jenë në gjendje të lexojnë artikuj dhe tekste në gjuhën angleze në lidhje me tema të përkohshme në të cilat shkrimtari ka përdorur një këndvështrim apo qëndrim të vecante.
3
Studentët do të jenë në gjendje të marin pjesë në diksutimet akademike në gjuhën angleze, të prezantojnë në shkallën e duhur përshkrimet e detajuara dhe të mbrojnë një këndvështrim të caktuar duke përmendur avantazhe dhe disavantazhe të ndryshme.
4
Studentët do të jenë në gjendje të mbajnë shënime dhe të shkruajnë ese dhe përmbledhje në gjuhën angleze.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
1 30% 30%
Laboratorët
1 10% 10%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
70%
Përqindja e provimit përfundimtar
30%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 6 84
Detyrat
2 0 0
Gjysmë finale
1 1 1
Provimi përfundimtar
1 1 1
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
150
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.00
ECTS
6.00