Gjuhësi e Aplikuar

Print

Enriketa Sogutlu, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
ELL 202
Emri
Gjuhësi e Aplikuar
Semestri
4
Leksione
4.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
4.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Ky kurs i njeh studentët me fusha të rëndësishme në fushën e gjuhësisë së aplikuar dhe i njeh ata me çështjet kyçe në secilën prej atyre fushave. Ai kurs i pajis studentët me një mundësi për të reflektuar dhe për të zhvilluar të kuptuarit e aspekteve teorike dhe praktike të të mësuarit dhe të nxënit të gjuhës. Ai i inkurajon nxënësit të zhvillojnë një bazë të gjerë teorike që reflekton hulumtimet aktuale më të fundit brenda gjuhësisë së aplikuar dhe disiplinave të përafërta. Ai bën lidhjet midis disiplinave të ndryshme që kontribuojnë në njohuritë e të mësuarit dhe çështjet që lidhen me pedagogjinë dhe të mësuarin e gjuhës.

Objektivat

T'i njohë studentët me fusha të rëndësishme në fushën e gjuhësisë së aplikuar dhe ime çështjet kyçe në secilën prej atyre fushave. Të pajisë studentët me mundësinë për të reflektuar dhe për të zhvilluar të kuptuarit e aspekteve teorike dhe praktike të të mësuarit dhe të nxënit të gjuhës. Të ndihmojë studentin të bëjë lidhjet midis disiplinave të ndryshme që kontribuojnë në njohuritë e të mësuarit dhe çështjet që lidhen me pedagogjinë dhe të mësuarin e gjuhës.

Java
Tema
1
Një vështrim i përgjithshëm i gjuhësisë së aplikuar dhe termave të lidhura me të, Çfarë është gjuhësia e aplikuar, një histori e shkurtër e zhvillimit të saj, si mund të përfshihen elementët socialë dhe kulturorë në gjuhësinë e aplikuar, ndërlidhja e fushave të gjuhësisë së aplikuar, implikimet për mësimin dhe mësimdhënien e gjuhës, Kreu. 1
2
Gjuha dhe përdorimi i gjuhës: Gramatika, lloje të ndryshme të gramatikës, çështje dhe kufizime që lidhen me përshkrimin e gramatikës, implikime për të mësuarit dhe mësimdhënien e gramatikës, Kreu 2
3
Gjuha dhe përdorimi i gjuhës: fjalori, çfarë është fjalori, çfarë fjalori duhet mësuar dhe si, llojet e të mësuarit të fjalorit, si të mësohet fjalori, çështje në vlerësimin e njohurive të fjalorit, janë të lidhura me madhësinë e fjalorit dhe aftësinë gjuhësore, Kreu 3
4
Analiza e ligjërimit, përcaktimi i tij, analiza e gjuhës së folur dhe e shkruar në kontekstin e saj social, qasje të ndryshme ndaj analizës gjuhësore, analiza kritike e ligjërimit, marrëdhënia e aspekteve gjuhësore në analizën e ligjërimit, implikimet për pedagogjinë gjuhësore, Kreu 4
5
Pragmatika, çfarë është pragmatika, këndvështrimet e saj për përdorimin e gjuhës, komunikimi në kontekst dhe parimet që drejtojnë komunikimin efektiv, efektet e faktorëve socialë dhe konteksti në përdorimin e gjuhës, pragmatike për përdorimin e gjuhës, Pragmatika dhe mësimi dhe mësimdhënia e gjuhës, Kreu 5
6
Gjuhësia e korpusit, Çfarë është linguistika e korpusit, Dizajni dhe përpilimi i korpusit, Çështjet në hartimin e korpusit, Çfarë mund të na thotë një korpus, Vështrim i përgjithshëm i llojeve të ndryshme të studimeve të korpusit, Si mund të informojnë korpuset mësimin e gjuhës, Kreu 6
7
Fushat thelbësore të kërkimit në gjuhësinë e aplikuar: Përvetësimi i gjuhës së dytë (SLA), Çfarë është përvetësimi i gjuhës së dytë, teoritë e mësimit të L2, perspektivat sociologjike, psikologjike dhe gjuhësore, gjuha e nxënësit L2, ndikimi dhe transferimi i L1, Mësimi dhe përvetësimi i gjuhës së dytë, Kreu 7
8
Provim Gjysmëfinal
9
Fokusi te nxënësi Stilet, strategjitë dhe motivimi, Karakteristikat e nxënësit, Karakteristikat jashtë kontrollit të mësuesit: mosha dhe gjinia, aftësia gjuhësore, cilat janë stilet e të mësuarit, cilat janë strategjitë e nxënësit, Motivimi si një proces dinamik në mësimin L2, Implikimet pedagogjike: Kryqëzimi i stileve, strategjive dhe motivimit, Kreu 9
10
Aftësitë gjuhësore Të dëgjuarit, Çfarë është dëgjimi, Çështje në aftësinë e të dëgjuarit, llojet e të dëgjuarit një-kahëshe dhe të dyanshme, proceset në dëgjim: nga lart-poshtë dhe nga poshtë-lart, aftësitë dhe strategjitë e të dëgjuarit, Nga teoria në praktikë: çështje në mësimdhënien e aftësisë së dëgjimit, Kreu 13
11
Aftësitë gjuhësore Të folurit dhe shqiptimi Çfarë janë të folurit dhe shqiptimi? Çështjet në të folur: radha, Zhanret e të folurit, Çështje në shqiptimi: segmentet e zërit, stresi dhe intonacioni, Implikimet për pedagogjinë gjuhësore, Kreu 14
12
Aftësitë gjuhësore Leximi Çfarë është leximi? Leximi në një gjuhë të dytë dhe çështjet kyçe të lidhura me të: njohuritë e fjalorit, njohja e fjalëve, njohuritë gjuhësore në lexim, ndryshimet në lexim midis gjuhës amtare dhe të huaj, Ngjashmëritë midis leximit në gjuhë amtare dhe të huaj, Proceset në kuptimin e leximit në GjH, strategjitë e leximit, Implikimet për mësimdhënien, Kreu 15
13
Aftësitë gjuhësore: të shkruarit, Aspektet e të shkruarit: strategjike, tekstuale, relacionale, Përcaktimi i shkrimtarëve të gjuhës së huaj, Shkrimi në gjuhën e huaj: teoritë, kërkimi dhe pedagogjia: kompozimi i kontrolluar, qasja e procesit, qasja e paragrafit, Kreu 16
14
Vlerësimi i aftësive gjuhësore Çfarë është vlerësimi gjuhësor? Çështjet themelore në vlerësimin e gjuhës: konstruktimi i vlefshmërisë, analiza e testit, Vlerësimi i gjuhës dhe mësimi i gjuhës: kthimi, vlerësimi alternativ, avantazhet dhe disavantazhet e tij, Alfabetizimi i vlerësimit gjuhësor (LAL) Kreu 17
15
Prezantimet e studentëve
16
Provim Final
1
Të identifikojë dhe të përshkruajë fushat kryesore të gjuhësisë se aplikuar.
2
Të përshkruajë si funksionojnë komponentët e gjuhës (fjalori dhe gramatika) në kontekstin e të mësuarit të gjuhës.
3
Të shpjegojë se si fushat gjuhësore ndikojnë në mësimdhënien e gjuhësdhe kërkimin shkencor.
4
Të vlerësojë se si kërkimi shkencor për katër aftësitë gjuhësore informon dhe përdoret në mësimdhënien dhe të nxënin e gjuhës së huaj
5
Të diskutojë në mënyrë kritike dhe të zhvillojë ide mbi teorinë dhe praktikën aktuale në mësimdhënien e gjuhës së huaj
6
Të ndërmarrë kërkime në shkallë të vogël në fushën e gjuhësisë së aplikuar;
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 15% 15%
Detyra
1 20% 20%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
65%
Përqindja e provimit përfundimtar
35%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
2 4 8
Gjysmë finale
1 7 7
Provimi përfundimtar
1 7 7
Të tjera
1 5 5
Ngarkesa totale e punës
133
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.32
ECTS
5.00