- Kodi
- ELL 122
- Emri
- Anglishtja përmes Poezisë dhe Dramës
- Semestri
- 2
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Lënda Anglishtja Përmes Poezisë dhe Dramës ka dy qëllime kryesore: të nxisë një vlerësim të letërsisë në gjuhën angleze – të poezisë dhe dramës - të llojeve dhe kulturave të ndryshme; si dhe të zhvillojë aftësitë kryesore të të lexuarit, analizuarit dhe komunikuarit në mënyrë efikase në gjuhën angleze, me gojë dhe me shkrim. Përmes studimit të një game të gjerë tekstesh, studentët mësojnë më shumë për zgjedhjet e shkrimtarëve rreth strukturës dhe gjuhës, dhe zhvillojnë aftësi të formulimit të opinioneve të pavarura në lidhje me atë çfarë ata lexojnë. Studentët gjithashtu përmirësojnë të kuptuarit e gjuhës angleze dhe përdorimin e saj. Lënda gjithashtu ndihmon në përmirësimin e aftësive gjuhësore të studentëve dhe rritjen e vetëdijes së tyre për gjuhën dhe përdorimin e saj.
- Objektivat
-
Ky kurs synon t`ju mundësojë studetëve të : • promovojnë një dashuri dhe vlerësim të Letërsisë dhe të leximit në Anglisht • mësojnë aftësi gjatë gjithë jetës, përfshirë aftësinë për të shkruar qartë dhe bindshëm, për të zhvilluar argumente etj. • hulumtojnë dhe menaxhojnë informacionin • të analizojnë tekste komplekse në forma dhe stile të ndryshme • njohin parimet dhe njohuritë themelore të poezisë dhe dramës dhe përmirësojnë njohuritë e tyre në këto fusha • eksplorojnë tekste të ndryshme kulturore dhe historike • zgjerojnë njohuritë në fushën e letërsinë në gjuhën angleze • zhvillojnë të menduarit kritik
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në kurs. Diskutim rreth lidhjes se Letersise dhe Gjuhes Zhvillohet Analiza TWIST. Perkufizime dhe analiza. Diskutohen format e vleresimit dhe objektivat e lendes. Gjithashtu studentet njihen edhe me literature perkatese.
- 2
- Analiza e një poezie .Diskutim dhe analizë rreth poezisë së R. Frost; ‘ The road not taken”. Zhvillohet nje analize letrare dhe gjuhesore .(onestopenglish 2003)
- 3
- Figurat letrare. Aktivitete dhe e ushtrime me në fokus figurat letrare me materiale marre nga Lazar G. 2003. kapitulli 1
- 4
- Paul Laurence Dunba; “Sympathy” dhe “The debt ” (Ironia). Zhvillohet analiza TWIST
- 5
- William Blake; “Love’s Secret “, “A poison tree” dhe ese rreth “The chimney sweeper” Analize letrare. Reference:Ruby ,M. & Mark M. I.( 2000 ), Poetry for students, kapitulli 2
- 6
- Kuptimi i drejtpërdrejtë i një poeme - Langston Hughes; “April Rain” “As I grew older”. The value of a dictionary .Wilfred L. Guerin .( 2005)
- 7
- Ushtrime përsëritëse.Lazar. G. fq 129
- 8
- Provim Gjysmëfinal
- 9
- (Zgjedhja dhe rendi i fjalëve) Edgar Allen Poe “Alone”, Woodworth Reese; “ A Little Song Of Life “ Lazar.G. 2003. Kapitulli 2
- 10
- “When you are old” nga J. Keats. Përmbledhje dhe studim shtesë: J Keats, C. Sandburg
- 11
- Analiza e historive te shkurtra,karakteristikat dhe hapat qe duhen ndjekur kur analizohet nje histori e shkurter.Ushtrime nga "Elements of a story",Walsh Publishing Co. (2009)
- 12
- Drama dhe elementët e saj. “Trifles” nga Susan Glaspell. Ushtrime nga materialet e EDB 2008 / 2009
- 13
- Tragjedia. “Oedipus Rex” nga Sofokliu Karakterisitikat e tragjedise. Elementet që duhen analizuar
- 14
- Komedia. “The Tempest” nga William Shakespeare Analize e nje komedie
- 15
- Teatri modern. “Purgatory” nga W. B. Yeats Përmbledhje dhe studim shtesë: “Love’s Secret “,” A poison tree “nga Blake
- 16
- Provim Final
- 1
- Në fund të kursit studentët duhet të: - të zbërthejnë kuptime të tërthorta veç atyre të drejtpërdrejta në poezi dhe dramë; - të shpjegojë se si zgjedhja e gjuhës dhe mjetet stilistike (p.sh. diksioni, sintaksa, figurat letrare, imazhet) së bashku me tiparet formale (p.sh. strofa dhe struktura e saj) mund të ndihmojnë në përcjelljen e kuptimit;
- 2
- - tregojnë njohuri të detajuara të teksteve të zgjedhura, si dhe të japë një përgjigje vetjake për veprat e zgjedhura të mbështetura nga referencat dhe citimet e tekstit; - përdorin aftësitë e leximit, analizës dhe komunikimit;
- 3
- - tregojnë se janë të vetëdijshëm ndaj qëllimit të shkrimtarit dhe audiencës mbërritëse aty ku duket e përshtatshme. - tregojnë se janë të vetëdijshëm ndaj dramës si tekst letrar dhe si performancë letrare
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 20% 20%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 1 40% 40%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 70%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 30%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 5 70
- Detyrat
- 1 2 2
- Gjysmë finale
- 1 2 2
- Provimi përfundimtar
- 1 2 2
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 124
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 4.96
- ECTS
- 5.00