Gjuhë Spanjolle II

Print

Martin Gaspar Arslanian Torre, MA

Kodi
SFL 202
Emri
Gjuhë Spanjolle II
Semestri
0
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
5.00
Përshkrimi

Qëllimi kryesor i kursit/lëndës është të konsolidojë njohuritë e fituara në semestrin e parë dhe të zgjerojë funksionet themelore, gramatikën dhe fjalorin në spanjisht. Bazuar në udhëzimet e nxjerra nga Kuadri i Përbashkët Evropian i Referencave për Gjuhët (CEFR), kursi duhet të çojë studentët drejt një përdorimi më të pavarur dhe autonom të gjuhës, ekuivalente me një nivel A2. Studentët duhet të marrin pjesë aktivisht brenda ambjentit të klasës. Kursi ka për qëllim të arrijnë një ekuilibër mes kompetencave (gjuhësore, sociolinguistike dhe pragmatike), dhe gjithashtu të zhvilloj më tej aftësitë bazë (të kuptuarit, leximit, të dëgjuarit, të shkruarit, aftësive shprehëse dhe ndërveprimit).

Objektivat

Deri ne fund te semestrit, studentët duhet të kenë arritur objektivat e mëposhtëm. Leximi Të jenë në gjëndje të lexojnë dhe kuptojnë tekste themelore dhe të thjeshta të tilla si broshura, katalogë, menu(të) ose letra të shkurtra personale. Shikojnë për informacione specifike brenda këtyre llojeve të teksteve. Kuptimi Të jenë në gjëndje të kuptojnë fjalime të shkurtëra dhe të thjeshta. Të kuptojnë udhëzimet e thjeshta dhe të shkurtëra. Të shprehurit Pjesëmarrje në biseda të shkurtra dhe të drejtpërdrejta rreth temave të përbashkëta. Të përshkruajnë gjerësisht njerëzit, çështjet që lidhen me universitetin, zakonet personale dhe pasionet për kohën e lirë, pushimet, etj, duke përdorur një shumëllojshmëri të shprehjeve dhe fjalive të thjeshta. Shkrimi Shkrime të shkurtra dhe të thjeshta si dhe mesazhe rreth temave të përbashkëta. Të shkruajnë letra të shkurtra personale (për shembull, të falënderoni ose ftoni dikë).

Java
Tema
1
Të përshkruash një veprim në vazhdim: të flasësh për kohëzgjatjen e një veprimi. Të shprehësh njëkohësinë në veprime. Estar+-ando/iendo. Foljet që lidhen me motin. Hace + muy/mucho + emër/mbiemër. Parafjalët: en. Muy / mucho. Moti. Pikat kardinale. Stinët e vitit.
2
Të përshkruash një veprim në vazhdim: të flasësh për kohëzgjatjen e një veprimi. Të shprehësh njëkohësinë në veprime. Estar+-ando/iendo. Foljet që lidhen me motin. Hace + muy/mucho + emër/mbiemër. Parafjalët: en. Muy / mucho. Moti. Pikat kardinale. Stinët e vitit.
3
Të shprehësh dëshirat. (Subjuntivo Presente). Vendet publike. Profesionet.
4
Të shprehësh dëshirat. (Subjuntivo Presente). Vendet publike. Profesionet.
5
Të Shprehësh dhe kërkosh në sasi. Të pyesësh për produktet dhe çmimet. Përemrat mbi objektet direkte. Përemrat e papërcaktuar dhe mbiemra. Parafjalë: para. Të bësh pazar. Llojet e dyqaneve.
6
Të Shprehësh dhe kërkosh në sasi. Të pyesësh për produktet dhe çmimet. Përemrat mbi objektet direkte. Përemrat e papërcaktuar dhe mbiemra. Parafjalë: para. Të bësh pazar. Llojet e dyqaneve.
7
Të Bësh planin. Të bësh sugjerime. Të sprehesh detyrimet. FOLJET: Ir a + infinitivi; Pensar + infinitivi; Preferir + infinitivi; Querer + infinitivi; Poder + infinitivi; Hay que + infinitivi; Tener que + infinitivi; Deber + infinitivi. Aktivitetet të kohës së lirë. Të udhëtosh.
8
Provimi gjysmefinal
9
Të Bësh planin. Të bësh sugjerime. Të sprehesh detyrimet. FOLJET: Ir a + infinitivi; Pensar + infinitivi; Preferir + infinitivi; Querer + infinitivi; Poder + infinitivi; Hay que + infinitivi; Tener que + infinitivi; Deber + infinitivi. Aktivitetet të kohës së lirë. Të udhëtosh.
10
Të Bisedosh për të kaluarën në lidhje me të tashmen. Të përshkruash përvojat personale. Të kërkosh falje dhe të japësh një justifikim. Forma dhe përdorimi: Pretérito perfecto. Shënuesit tokësore. Aktivitetet e përditshme. Turizmi.
11
Të Bisedosh për të kaluarën në lidhje me të tashmen. Të përshkruash përvojat personale. Të kërkosh falje dhe të japësh një justifikim. Forma dhe përdorimi: Pretérito perfecto. Shënuesit tokësore. Aktivitetet e përditshme. Turizmi.
12
Si të organizosh një ligjeratë me shkrim dhe me gojë. Të identifikosh, të përcaktosh dhe të përshkruash njerëzit, objektet dhe vendet. Koherenca në Tekst: lidhje. Diferenca midis ser dhe estar. Parafjalët: a/de/en. Jeta e natës. Marrëdhëniet shoqërore.
13
Si të organizosh një ligjeratë me shkrim dhe me gojë. Të identifikosh, të përcaktosh dhe të përshkruash njerëzit, objektet dhe vendet. Koherenca në Tekst: lidhje. Diferenca midis ser dhe estar. Parafjalët: a/de/en. Jeta e natës. Marrëdhëniet shoqërore.
14
Te bisedosh për të kaluarën. Biografitë. Pasado simple. Dallimi në mes të kaluarës Pretérito perfecto dhe Pretérito simple. Shënuesit tokësore. Festat. Ngjarjeve historike.
15
Përseritje e përgjithshme e temave të trajtuara dhe ushtrime për përgatitjen e provimit përfundimtar.
16
Provimi final
1
Të njihet studenti me rregullat e artit të të shkruarit, lexuarit dhe menduarit në gjuhën spanjolle
2
Studenti është i aftë të përdorë gjuhën në kontekste të ndryshme
3
Të nxitet të vështruarit kritik dhe akti i korrektimit në rastet e devijimeve nga spanjishtja standarde
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 40% 40%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
40%
Përqindja e provimit përfundimtar
60%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
1 10 10
Provimi përfundimtar
1 15 15
Të tjera
1 10 10
Ngarkesa totale e punës
125
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.00
ECTS
5.00