Aftësi Gjuhësore të Integruara I

Print

Isa Erbaş, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
ELL 438
Emri
Aftësi Gjuhësore të Integruara I
Semestri
2
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
6.00
Përshkrimi

Ky kurs eksploron në mënyrë gjithëpërfshirëse përvetësimin e gjuhës, aftësitë e të lexuarit dhe të shkruarit, duke mbuluar bazat teorike dhe strategjitë praktike të mësimdhënies. Ato fillojnë duke shqyrtuar teoritë e të kuptuarit të leximit dhe strategjitë që studentët përdorin për të kuptuar dhe mbajtur informacionin, duke përparuar drejt praktikave efektive të mësimdhënies, si përdorimi i materialeve autentike të leximit dhe integrimi i parimeve didaktike. Theksi vihet në plotësimin e nevojave të studentëve shumëgjuhësh, me shembuj të praktikave frymëzuese të edukimit të leximit për klasa të ndryshme. Kursi gjithashtu thellohet në strukturën e fjalive, duke mbuluar fjali të thjeshta, të përbëra dhe komplekse, dhe ofron udhëzime për shkrimin e paragrafit, duke përfshirë fjalitë e temave, detajet mbështetëse dhe tranzicionet. Sugjerimet praktike për rishikimin e kuptimit dhe zhvillimin e paragrafit ndihmojnë në përsosjen e aftësive të të shkruarit, ndërsa një eksplorim i plotë i rregullave të pikësimit rrit qartësinë dhe saktësinë në komunikimin me shkrim. Kursi shërben si një burim i paçmuar për edukatorët dhe studentët, duke ofruar njohuri teorike, strategji praktike dhe shembuj konkretë për të mbështetur përvetësimin e gjuhës, të kuptuarit e të lexuarit dhe aftësinë në të shkruar.

Objektivat

Objektivat kryesore të këtij kursi janë: të shqyrtuar korniza të ndryshme teorike për të kuptuar se si nxënësit i kuptojnë tekstet. të paraqesë strategji pedagogjike të bazuara në dëshmi për mësimdhënie efektive të të lexuarit me kuptim. të eksploruar teoritë dhe praktikat për mësimin e të lexuarit me kuptim për studentët shumëgjuhësh. të prezantojë dhe shpjegojë konceptet e fjalive të thjeshta dhe të përbëra. të zgjeruar konceptet e strukturës së fjalisë, duke mbuluar fjalitë e ndërlikuara së bashku me fjalitë e përbëra dhe të përbëra. të mundësuar studentët të udhëzojnë lexuesit në ndërtimin e paragrafëve të organizuar mirë, duke përfshirë rolin e fjalive tematike, detajet mbështetëse, fjalitë mbyllëse dhe fjalët kalimtare. të mësuar strategji për përsosjen e kuptimit, strukturës dhe zhvillimit të përgjithshëm të paragrafëve. të ofruar një udhëzues gjithëpërfshirës për rregullat e pikësimit me shkrim.

Java
Tema
1
Hyrja e kursit-Syllabus dhe Materialet
2
Teoritë e të lexuarit të kuptuarit; Identifikimi i fjalëve, Strategjitë e të kuptuarit, f. 1-17 (Marian Bruggink, Nicole Swart, Annelies van der Lee, Eliane Segers Springer, 2022).
3
Parimet didaktike të bazuara në dëshmi dhe sugjerime praktike të mësimdhënies; Të lexuarit në një kontekst kuptimplotë dhe funksional, materiale autentike leximi, qasje mësimore që kombinojnë parimet didaktike, duke përdorur organizatorët në mësimet e leximit, f. 20-43 (Marian Bruggink, Nicole Swart, Annelies van der Lee, Eliane Segers 20222,).
4
Të lexuarit e të kuptuarit dhe nxënësit shumëgjuhësh; Teoria mbi kuptimin e të lexuarit dhe shumëgjuhësinë, Nga teoria në praktikat në klasë, fq. 79-86 (Marian Bruggink, Nicole Swart, Annelies van der Lee, Eliane Segers Springer, 2022).
5
Praktika të mira në mësimdhënien e leximit; Shembuj frymëzues të edukimit për lexim për studentët shumëgjuhësh, f. 89-106 (Marian Bruggink, Nicole Swart, Annelies van der Lee, Eliane Segers Springer, 2022).
6
Fjali e thjeshtë, Fjali e përbërë fq.94-96 (The Longman Writer: Rhetoric, Reader, Research Guide, and Handbook, Judith Nadell, John Langan, 2015, Pearson).
7
Fjalia komplekse, Fjalitë e përbëra dhe të ndërlikuara, fq. 96-102 (The Longman Writer: Rhetoric, Reader, Research Guide, and Handbook, Judith Nadell, John Langan, 2015, Pearson).
8
Provim gjysmë final
9
Shkrimi i paragrafëve: Shkruani paragrafët mbështetës, fjalinë për temën, fjalinë mbështetëse, fjalinë mbyllëse dhe fjalët kalimtare, f. 56-65 (The Longman Writer: Rhetoric, Reader, Research Guide, and Handbook, Judith Nadell, John Langan, 2015, Pearson).
10
Shkrimi i paragrafëve: Shkruani paragrafët mbështetës, fjalinë e temës, fjalinë mbështetëse, fjalinë mbyllëse dhe fjalët kalimtare, fq. 65-77 (The Longman Writer: Rhetoric, Reader, Research Guide, and Handbook, Judith Nadell, John Langan, 2015, Pearson ).
11
Rishikimi i kuptimit të përgjithshëm, strukturës dhe zhvillimit të paragrafit, fq.78-83 (The Longman Writer: Rhetoric, Reader, Research Guide, and Handbook, Judith Nadell, John Langan, 2015, Pearson).
12
Rishikimi i kuptimit të përgjithshëm, strukturës dhe zhvillimit të paragrafit, fq.83-89 (The Longman Writer: Rhetoric, Reader, Research Guide, and Handbook, Judith Nadell, John Langan, 2015, Pearson).
13
Rregullat e pikësimit, f. 219-230 (Writing: Style and Grammar, James D. Lester, Sr., James D. Lester, Jr. 1994, Good Year Books).
14
Rregullat e pikësimit, f. 230-243 (Writing: Style and Grammar, James D. Lester, Sr., James D. Lester, Jr. 1994, Good Year Books).
15
Përsëritje
16
Provim Final
1
Shkathtësitë e përmirësuara të leximit të të kuptuarit: Studentët do të zhvillojnë një kuptim më të thellë të teorive dhe strategjive që qëndrojnë pas të kuptuarit të leximit. Ata do të jenë në gjendje t'i zbatojnë këto teknika në tekste të ndryshme, duke përmirësuar aftësinë e tyre për të nxjerrë kuptimin dhe për të ruajtur informacionin.
2
Praktika efektive të mësimdhënies: Studentët do të fitojnë njohuri të vlefshme në metodat e mësimdhënies të bazuara në prova për të përmirësuar të kuptuarit e leximit midis studentëve të tyre të ardhshëm. Ata do të pajisen me strategji praktike për krijimin e përvojave kuptimplote të leximit, integrimin e materialeve autentike dhe plotësimin e nevojave të nxënësve shumëgjuhësh.
3
Shkathtësi e përmirësuar në të shkruar: Studentët do të përmirësojnë aftësitë e tyre të të shkruarit, zotërimin e strukturës së fjalisë, organizimin e paragrafit dhe rregullat e pikësimit. Ata do të jenë në gjendje të ndërtojnë komunikim të qartë, koherent me shkrim, duke përfshirë tranzicionet e duhura dhe detaje mbështetëse.
4
Mendimi dhe analiza kritike: Nëpërmjet angazhimit me tekste komplekse dhe praktikimit të teknikave të rishikimit, studentët do të zhvillojnë aftësitë e të menduarit kritik dhe do të mësojnë të analizojnë dhe vlerësojnë veprat e shkruara në mënyrë efektive.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
0 4 0
Detyrat
0 14 0
Gjysmë finale
1 8 8
Provimi përfundimtar
1 10 10
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
82
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
3.28
ECTS
6.00