Aftësi Gjuhësore të Integruara II

Print

Isa Erbaş, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
ELL 545
Emri
Aftësi Gjuhësore të Integruara II
Semestri
3
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
6.00
Përshkrimi

Ky kurs u ofron studentëve njohuri të avancuara në të gjitha fushat e përmbajtjes gjuhës në mënyrë që të perfeksionojnë përdorimin e tyre gjuhësor në gramatikë, leksik dhe në nivele të aftësive gjuhësore. Ai ndahet në dy pjesë. Pjesa e parë kryesisht do të mbulojë çështjet gramatikore [psh :kohët e foljes dhe aspektet kohore - diatezën - modalitetin, duke përfshirë shprehjet me kuptimit hipotetik – forma e shtjelluara e të pashtjelluara - elementin ndajfoljor – njehsimet numërore të emrave, etj] dhe dy aftësi gjuhësore në fokus: të dëgjuarit dhe të folurit [p.sh. lidhëzat - asimilimin dhe apostrofimin – theksi i fjalës dhe fjalisë - intonacionin]. Pjesa e dytë do të mbulojë çështjet leksikore [eg: - kuptimi dhe përkufizimi - shqiptimi - spelling - ndajshtesimi dhe fjalët e përbëra - sinoniminë dhe hiponiminë - të kuptuarit e efektit të faktorëve të tillë si: - nën-teksti (p.sh. lidhjet fjalësore) - konteksti i situatës (stili) në zgjedhjen e fjalëve ; dhe dy aftësi gjuhësore në fokus: të lexuarit dhe të shkruarit.

Objektivat

Objektivat kryesore në këtë kurs janë: • të udhëzojë mësuesit e ardhshëm për të vlerësuar nevojat e studentit, si dhe të planifikojë dhe të japë mësime që marrin parasysh prejardhjen e studentëve, referencat e të mësuarit dhe nevojat aktuale • t'i ndihmojë ata të demonstrojnë njohuritë dhe ndërgjegjësimin gjuhësor dhe strategji të përshtatshme për mësimdhënies • për t'i ndihmuar ata të demonstrojnë njohuritë e aftësive gjuhësore (të shkruarit, të lexuarit, të dëgjuarit dhe të folurit) dhe si mund të fitohen ato. gamën e duhur të aftësive të mësimdhënies në këtë nivel dhe për të treguar vetëdije dhe përgjegjësi profesionale. dhe studenti. •T'u ofrojë mësuesve të ardhshëm të gjuhës angleze metodologjitë aktuale për mësimdhënien e katër aftësive gjuhësore (lexim, shkrim, të folur dhe të dëgjuar) plus kulturën; • të pajisë edukatorët e ardhshëm të gjuhës angleze me teknika bashkëkohore për udhëzimin e katër kompetencave themelore gjuhësore (lexim, shkrim, të folur dhe dëgjim) përveç aspekteve kulturore.

Java
Tema
1
Hyrje në lëndën: Syllabus, kriteret e vlerësimit etj.
2
Gjenerimi i ideve, stuhi mendimesh; si të gjenerohen ide përpara hartimit, James D. Lester (fq. 6-24), Kevin Wilson & Jennifer Wauson (fq.3-11)
3
Organizimi dhe shkrimi i draftit të parë, James D. Lester (25-38); Kevin Wilson dhe Jennifer Wauson (fq. 12-17)
4
Rishikimi, James D. Lester (fq.39-54)
5
Redaktimi dhe lustrimi i kompozicionit, James D. Lester (fq. 55-79); Kevin Wilson dhe Jennifer Wauson (fq. 17-29)
6
Dëgjimi dikur dhe tani, Para-dëgjimi; Dëgjim i gjerë, Dëgjim intensiv; Gjatë dëgjimit; Pas dëgjimit, John Field (fq.11-26)
7
Qasja e të kuptuarit: pluset dhe minuset, John Field (fq.26-35)
8
Provim gjysmë final
9
Të dëgjuarit dhe nxënësi, Llojet e të dëgjuarit, John Field (fq.35-58); Norbert Schmitt (fq.180-186, https://anyflip.com/lnswt/lqoq)
10
Strategjitë e të dëgjuarit, Norbert Schmitt (fq.186-190)
11
Çfarë janë të folurit dhe shqiptimi? Norbert Schmitt (fq.197-202)
12
Të folurit: Zhvillimi i aftësive të të folurit, Lyn Dawes (fq.118-140)
13
Të folurit: Zhvillimi i aftësive të të folurit, Lyn Dawes (fq.118-140)
14
Llojet e kthimit dhe kthesave, Norbert Schmitt (fq.202-207)
15
Implikime për pedagogjinë, Norbert Schmitt (fq.207-214)
16
Final Exam
1
të kuptojnë terminologjinë kryesore të përdorura në ELT për të folur për gjuhën dhe të zbatojnë këtë terminologji në planet mësimore dhe në mësimdhënie
2
të kuptojnë gamën e rregullave dhe përligjies që lidhen me fjalën, fjalinë, paragrafeve dhe teksteve
3
të demonstrojnë njohuri themelore se si frazat dhe shprehjet emërore e foljore formohen dhe përdoren në gjuhën angleze,
4
të kuptojnë parimet themelore të formimit të fjalëve dhe kuptimit leksikor,
5
të demonstrojnë njohuri në zbatim të tingujve në gjuhën angleze; kuptojnë disa tipare të ligjëratës
6
të përdorin një sërë materialesh si referencë për të analizuar dhe përshkruar gjuhën me qëllim mësimdhënës
7
të përdorin strategji, qasje dhe teknika për të zhvilluar njohuritë e gjuhës së nxënësve, për shembull prezantime induktive dhe deduktive
8
të kuptojnë konceptet themelore dhe terminologjinë e përdorur për përshkrim në lexim, dëgjim, shkrim dhe aftësitë e të folurit, për të aplikuar këtë më tej në planet mësimore dhe në mësimdhënie
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 4 56
Detyrat
1 9 9
Gjysmë finale
1 7 7
Provimi përfundimtar
1 10 10
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
146
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.84
ECTS
6.00