- Kodi
- ELL 545
- Emri
- Aftësi Gjuhësore të Integruara II
- Semestri
- 3
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Ky kurs u ofron studentëve njohuri të avancuara në të gjitha fushat e përmbajtjes gjuhës në mënyrë që të perfeksionojnë përdorimin e tyre gjuhësor në gramatikë, leksik dhe në nivele të aftësive gjuhësore. Ai ndahet në dy pjesë. Pjesa e parë kryesisht do të mbulojë çështjet gramatikore [psh :kohët e foljes dhe aspektet kohore - diatezën - modalitetin, duke përfshirë shprehjet me kuptimit hipotetik – forma e shtjelluara e të pashtjelluara - elementin ndajfoljor – njehsimet numërore të emrave, etj] dhe dy aftësi gjuhësore në fokus: të dëgjuarit dhe të folurit [p.sh. lidhëzat - asimilimin dhe apostrofimin – theksi i fjalës dhe fjalisë - intonacionin]. Pjesa e dytë do të mbulojë çështjet leksikore [eg: - kuptimi dhe përkufizimi - shqiptimi - spelling - ndajshtesimi dhe fjalët e përbëra - sinoniminë dhe hiponiminë - të kuptuarit e efektit të faktorëve të tillë si: - nën-teksti (p.sh. lidhjet fjalësore) - konteksti i situatës (stili) në zgjedhjen e fjalëve ; dhe dy aftësi gjuhësore në fokus: të lexuarit dhe të shkruarit.
- Objektivat
-
Objektivat kryesore në këtë kurs janë: • të udhëzojë mësuesit e ardhshëm për të vlerësuar nevojat e studentit, si dhe të planifikojë dhe të japë mësime që marrin parasysh prejardhjen e studentëve, referencat e të mësuarit dhe nevojat aktuale • t'i ndihmojë ata të demonstrojnë njohuritë dhe ndërgjegjësimin gjuhësor dhe strategji të përshtatshme për mësimdhënies • për t'i ndihmuar ata të demonstrojnë njohuritë e aftësive gjuhësore (të shkruarit, të lexuarit, të dëgjuarit dhe të folurit) dhe si mund të fitohen ato. gamën e duhur të aftësive të mësimdhënies në këtë nivel dhe për të treguar vetëdije dhe përgjegjësi profesionale. dhe studenti. •T'u ofrojë mësuesve të ardhshëm të gjuhës angleze metodologjitë aktuale për mësimdhënien e katër aftësive gjuhësore (lexim, shkrim, të folur dhe të dëgjuar) plus kulturën; • të pajisë edukatorët e ardhshëm të gjuhës angleze me teknika bashkëkohore për udhëzimin e katër kompetencave themelore gjuhësore (lexim, shkrim, të folur dhe dëgjim) përveç aspekteve kulturore.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në lëndën: Syllabus, kriteret e vlerësimit etj.
- 2
- Gjenerimi i ideve, stuhi mendimesh; si të gjenerohen ide përpara hartimit, James D. Lester (fq. 6-24), Kevin Wilson & Jennifer Wauson (fq.3-11)
- 3
- Organizimi dhe shkrimi i draftit të parë, James D. Lester (25-38); Kevin Wilson dhe Jennifer Wauson (fq. 12-17)
- 4
- Rishikimi, James D. Lester (fq.39-54)
- 5
- Redaktimi dhe lustrimi i kompozicionit, James D. Lester (fq. 55-79); Kevin Wilson dhe Jennifer Wauson (fq. 17-29)
- 6
- Dëgjimi dikur dhe tani, Para-dëgjimi; Dëgjim i gjerë, Dëgjim intensiv; Gjatë dëgjimit; Pas dëgjimit, John Field (fq.11-26)
- 7
- Qasja e të kuptuarit: pluset dhe minuset, John Field (fq.26-35)
- 8
- Provim gjysmë final
- 9
- Të dëgjuarit dhe nxënësi, Llojet e të dëgjuarit, John Field (fq.35-58); Norbert Schmitt (fq.180-186, https://anyflip.com/lnswt/lqoq)
- 10
- Strategjitë e të dëgjuarit, Norbert Schmitt (fq.186-190)
- 11
- Çfarë janë të folurit dhe shqiptimi? Norbert Schmitt (fq.197-202)
- 12
- Të folurit: Zhvillimi i aftësive të të folurit, Lyn Dawes (fq.118-140)
- 13
- Të folurit: Zhvillimi i aftësive të të folurit, Lyn Dawes (fq.118-140)
- 14
- Llojet e kthimit dhe kthesave, Norbert Schmitt (fq.202-207)
- 15
- Implikime për pedagogjinë, Norbert Schmitt (fq.207-214)
- 16
- Final Exam
- 1
- të kuptojnë terminologjinë kryesore të përdorura në ELT për të folur për gjuhën dhe të zbatojnë këtë terminologji në planet mësimore dhe në mësimdhënie
- 2
- të kuptojnë gamën e rregullave dhe përligjies që lidhen me fjalën, fjalinë, paragrafeve dhe teksteve
- 3
- të demonstrojnë njohuri themelore se si frazat dhe shprehjet emërore e foljore formohen dhe përdoren në gjuhën angleze,
- 4
- të kuptojnë parimet themelore të formimit të fjalëve dhe kuptimit leksikor,
- 5
- të demonstrojnë njohuri në zbatim të tingujve në gjuhën angleze; kuptojnë disa tipare të ligjëratës
- 6
- të përdorin një sërë materialesh si referencë për të analizuar dhe përshkruar gjuhën me qëllim mësimdhënës
- 7
- të përdorin strategji, qasje dhe teknika për të zhvilluar njohuritë e gjuhës së nxënësve, për shembull prezantime induktive dhe deduktive
- 8
- të kuptojnë konceptet themelore dhe terminologjinë e përdorur për përshkrim në lexim, dëgjim, shkrim dhe aftësitë e të folurit, për të aplikuar këtë më tej në planet mësimore dhe në mësimdhënie
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 1 9 9
- Gjysmë finale
- 1 7 7
- Provimi përfundimtar
- 1 10 10
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 146
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.84
- ECTS
- 6.00