- Kodi
- ELL 547
- Emri
- Metodat e Mësimdhënies së Aftësive Gjuhësore të Gjuhës Angleze në AML
- Semestri
- 3
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Ky kurs i njeh studentët me bazat e mësimdhënies së katër aftësive: të dëgjuarit, të lexuarit, të folurit dhe të shkruarit. Përveç bazës teorike, koncepteve dhe terminologjisë që lidhen me secilën aftësi, kursi i prezanton studentët me shembuj/modele mësimesh për secilën aftësi duke vënë theksin në aspektet/hapat kryesore të mësimdhënies efektive: metodologjinë dhe teknikat e mësimdhënies, praktikën dhe strategjitë që mund të përdorë nxënësi, si dhe qortimin e gabimeve dhe vlerësimin. Gjithashtu, ai inkurajon studentët të mendojnë në mënyrë kritike dhe reflektuese me qëllim zhvillimin e perceptimit individual për metodat dhe strategjitë e mësimdhënies si dhe të përgatisin një model mësimi për secilën aftësi.
- Objektivat
- Java
- Tema
- 1
- Mësimdhënia e sistemit gjuhësor, integrimi i katër aftësive. Aftësia e të dëgjuarit dhe ndikimi i saj në përvetësimin e gjuhës. Aspekte të të dëgjuarit, çfarë e bën dëgjimin të vështirë, veprimtari të ndryshme për të ushtruar dhe kontrolluar aftësinë e dëgjimit sipas niveleve, veprimtari dhe mënyra për të kontrolluar dhe vlerësuar aftëinë e dëgjimit në klasë (Brown, chapter 16)
- 2
- Model i një ore mësimi për aftësinë e të dëgjuarit, objektivat, teknikat për realizimin e saj modele mësimi të përgattura nga studentët, vlerësim, diskutime dhe sugjerime të studentëve për organizimin e orës (punime të studentëve)
- 3
- Aftësia e të lexuarit dhe ndikimi i saj në përvetësimin e gjuhës. Aspekte të të lexuarit, çfarë e bën leximin të vështirë, veprimtari të ndryshme për të ushtruar dhe kontrolluar aftësinë e të lexuarit sipas niveleve, veprimtari dhe mënyra për të kontrolluar dhe vlerësuar aftëinë e dëgjimit në klasë (Brown, chapter 18, Schmidt, ch 13)
- 4
- Model i një ore mësimi për aftësinë e të lexuarit, objektivat, teknikat për realizimin e saj modele mësimi të përgattura nga studentët, vlerësim, diskutime dhe sugjerime të studentëve për organizimin e orës (punime të studentëve)
- 5
- Aftësia e të folurit dhe ndikimi i saj në përvetësimin e gjuhës. Aspekte të të folurit, çfarë e bën të folurin të vështirë, veprimtari të ndryshme për të ushtruar dhe kontrolluar aftësinë e të folurit sipas niveleve, veprimtari dhe mënyra për të kontrolluar dhe vlerësuar aftëinë e të folurit në klasë, qortimi gabimeve në të folur (Brown, chapter 17)
- 6
- Model i një ore mësimi për aftësinë e të folurit, objektivat, teknikat për realizimin e saj modele mësimi të përgattura nga studentët, vlerësim, diskutime dhe sugjerime të studentëve për organizimin e orës (punime të studentëve)
- 7
- Diskutimi i artikujve shkencorë dhe gjetjeve në lidhje me aftësinë e të dëgjuarit, të lexuarit dhe të folurit
- 8
- Provimi gjysmë final
- 9
- Aftësia e të shkruarit dhe ndikimi i saj në përvetësimin e gjuhës. Qasje të ndryshme për mësimdhnien e të shkruarit, llojet e gjuhës së shkruar, çfarë e bën të shkruarin të vështirë, veprimtari të ndryshme për të ushtruar dhe kontrolluar aftësinë e të shkruarit, veprimtari dhe mënyra për të kontrolluar dhe vlerësuar aftëinë e të shkruarit (Brown, chapter 19)
- 10
- Model i një ore mësimi për aftësinë e të shkruarit, objektivat, teknikat për realizimin e saj, modele mësimi të përgattura nga studentët, vlerësim, diskutime dhe sugjerime të studentëve për organizimin e orës (punime të studentëve)
- 11
- Mësimdhënia e gramatikës, roli i saj në përvetësimin e gjuhës, mënyra të ndryshme për mësimdhënien e saj, qortimi i gabimeve gramatikore në të shkruar dhe të folur, (brown, ch 20, Ellis current trends in the teaching of grammar)
- 12
- Model i një ore mësimi për mësimdhënien e gramatikës, objektivat, teknikat për realizimin e saj, modele mësimi të përgattura nga studentët, vlerësim, diskutime dhe sugjerime të studentëve për organizimin e orës (punime të studentëve)
- 13
- Mësimdhënia e fjalorit, roli i saj në përvetësimin e gjuhës, mënyra të ndryshme për mësimin e fjalorit, mënyra për vlerësimin e fjalorit të nxënësit, (Schmidt, ch2)
- 14
- Model i një ore mësimi për mësimdhënien e fjalorit, objektivat, teknikat për realizimin e saj, modele mësimi të përgattura nga studentët, vlerësim, diskutime dhe sugjerime të studentëve për organizimin e orës (punime të studentëve)
- 15
- Diskutimi i artikujve shkencorë dhe gjetjeve në lidhje me aftësinë e të shkruarit, gramatikën dhe fjalorin
- 16
- Final Exam
- 1
- Studenti njeh konceptet dhe terminologjinë bazë për secilën aftësi
- 2
- Studenti njeh tiparet dalluese të secilës aftësi dhe strategji specifike për mësimdhënien e tyre
- 3
- Studenti analizon dhe shpjegon modele mësimi të katër aftësive me tiparet dalluese
- 4
- Studenti vlerëson në mënyrë kritike strategji të ndryshme të mësimdhënies për secilën aftësi
- 5
- Studenti njeh, zgjedh dhe përgatit veprimtari dhe modele mësimi për secilën aftësi
- 6
- Studenti përdor strategji, qasje dhe teknika të ndryshme për zhvillimin e aftësive marrëse dhe prodhuese të nxënësit
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 10% 10%
- Detyra
- 1 25% 25%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 65%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 35%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 2 5 10
- Gjysmë finale
- 1 8 8
- Provimi përfundimtar
- 1 12 12
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 150
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 6.00
- ECTS
- 6.00