- Kodi
- EDU 417
- Emri
- Teknologjitë Mësimore në Edukim
- Semestri
- 1
- Leksione
- 2.00
- Seminare
- 2.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Ky kurs u mundëson studentëve informacion/botëkuptim të përgjithshëm të proçeseve, praktikave dhe efekteve të përfshirjes së teknologjive në procesin e mësimdhënies dhe kryesisht atë të mësimit të gjuhëve të huaja. Zhvillimin e pikëpamjeve pozitive përsa i përket përdorimit të teknologjive në mbështetje të të mësuarit gjatë gjithë jetës.
- Objektivat
-
Objektivat e kësaj lënde janë: t'u mundësojë studentëve të mësojnë qasjet e mësimdhënies përmes teknologjisë. T'u mundësojë nxënësve përdorimin e teknologjisë dhe përgatitjen e materialeve didaktike.
- Java
- Tema
- 1
- Prezantimi i lëndes
- 2
- Stili i të mësuarit dhe inteligjenca e shumëfishtë (Multiple Intelligences in Practice: enhancing self-esteem and learning in the classroom, Mike Fleetham, fq. 24-44).
- 3
- Didaktika dhe procesi i mësimdhënies-studimit-të nxënit: Edukimi, mësimdhënia, mësimdhënia, studimi dhe nxënia (School didactics and learning, Michael Uljens, fq. 9-27)
- 4
- Qasjet e mësimdhënies didaktike: Qasja ekzekutive (Approaches to Teaching,Gary Dfenstermacher, fq. 11-23)
- 5
- Qasjet e mësimdhënies didaktike: Qasja lehtësuese (Approaches to Teaching,Gary Dfenstermacher, fq. 25-41)
- 6
- Qasjet e mësimdhënies didaktike: Qasja çlirimtare (Approaches to Teaching,Gary Dfenstermacher, fq. 44-55)
- 7
- Mësimdhënia si aktivitet i qëllimshëm dhe mësimdhënia si sukses: Planifikimi i mësimit (School didactics and learning, Michael Uljens, fq. 165-168)
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- Përgatitja e materialeve përmes "Nëntë ngjarjet e mësimit të Gagne" dhe "Taksonomia e Bloom" (School didactics and learning, Michael Uljens, fq. 168-173)
- 10
- Komunikimi me studentët nëpërmjet teknologjisë. Ndihmoni studentët të mësojnë dëgjimin duke përdorur teknologjinë (Using Technology in Teaching, William Clyde and Andrew Delohery, fq. 1-19)
- 11
- Përmirësimi i shkrimit të studentëve duke përdorur teknologjinë (Using Technology in Teaching, William Clyde and Andrew Delohery, pp. 129-144)
- 12
- Identifikimi plagjiatura (Using Technology in Teaching, William Clyde and Andrew Delohery, fq. 144-151, (173))
- 13
- Zhvillimi i aftësive kërkimore të studentëve (Using Technology in Teaching, William Clyde and Andrew Delohery, fq. 155-170)
- 14
- Përdorimi i vlerësimit dhe komenteve për të përmirësuar të nxënit (Using Technology in Teaching, William Clyde and Andrew Delohery, fq. 176-188)
- 15
- Mbledhja e materialeve mësimore të kursit dhe ndarja e tyre duke përdorur platforma të ndryshme online (Using Technology in Teaching, William Clyde and Andrew Delohery, pp. 193-208)
- 16
- Provim Final
- 1
- Të shohin rëndësinë dhe lidhjen e idesë dhe aktiviteteve në mënyra që i ndihmojnë ata të ndërtojnë njohuritë e tyre
- 2
- T'u mundësojë studentëve të mësojnë qasje të ndryshme të mësimdhënies dhe t'i përdorin ato përmes teknologjive gjatë mësimdhënies
- 3
- Studentët do të jenë në gjendje të krahasojnë mekanizmat tradicionalë dhe teknologjikë për të analizuar materialet e kursit të teknologjisë
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 1 7 7
- Gjysmë finale
- 1 8 8
- Provimi përfundimtar
- 1 9 9
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 144
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.76
- ECTS
- 6.00