Teknologjitë Mësimore në Edukim

Print

Isa Erbaş, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
EDU 417
Emri
Teknologjitë Mësimore në Edukim
Semestri
1
Leksione
2.00
Seminare
2.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Ky kurs u mundëson studentëve informacion/botëkuptim të përgjithshëm të proçeseve, praktikave dhe efekteve të përfshirjes së teknologjive në procesin e mësimdhënies dhe kryesisht atë të mësimit të gjuhëve të huaja. Zhvillimin e pikëpamjeve pozitive përsa i përket përdorimit të teknologjive në mbështetje të të mësuarit gjatë gjithë jetës.

Objektivat

Objektivat e kësaj lënde janë: t'u mundësojë studentëve të mësojnë qasjet e mësimdhënies përmes teknologjisë. T'u mundësojë nxënësve përdorimin e teknologjisë dhe përgatitjen e materialeve didaktike.

Java
Tema
1
Prezantimi i lëndes
2
Stili i të mësuarit dhe inteligjenca e shumëfishtë (Multiple Intelligences in Practice: enhancing self-esteem and learning in the classroom, Mike Fleetham, fq. 24-44).
3
Didaktika dhe procesi i mësimdhënies-studimit-të nxënit: Edukimi, mësimdhënia, mësimdhënia, studimi dhe nxënia (School didactics and learning, Michael Uljens, fq. 9-27)
4
Qasjet e mësimdhënies didaktike: Qasja ekzekutive (Approaches to Teaching,Gary Dfenstermacher, fq. 11-23)
5
Qasjet e mësimdhënies didaktike: Qasja lehtësuese (Approaches to Teaching,Gary Dfenstermacher, fq. 25-41)
6
Qasjet e mësimdhënies didaktike: Qasja çlirimtare (Approaches to Teaching,Gary Dfenstermacher, fq. 44-55)
7
Mësimdhënia si aktivitet i qëllimshëm dhe mësimdhënia si sukses: Planifikimi i mësimit (School didactics and learning, Michael Uljens, fq. 165-168)
8
Provimi gjysmefinal
9
Përgatitja e materialeve përmes "Nëntë ngjarjet e mësimit të Gagne" dhe "Taksonomia e Bloom" (School didactics and learning, Michael Uljens, fq. 168-173)
10
Komunikimi me studentët nëpërmjet teknologjisë. Ndihmoni studentët të mësojnë dëgjimin duke përdorur teknologjinë (Using Technology in Teaching, William Clyde and Andrew Delohery, fq. 1-19)
11
Përmirësimi i shkrimit të studentëve duke përdorur teknologjinë (Using Technology in Teaching, William Clyde and Andrew Delohery, pp. 129-144)
12
Identifikimi plagjiatura (Using Technology in Teaching, William Clyde and Andrew Delohery, fq. 144-151, (173))
13
Zhvillimi i aftësive kërkimore të studentëve (Using Technology in Teaching, William Clyde and Andrew Delohery, fq. 155-170)
14
Përdorimi i vlerësimit dhe komenteve për të përmirësuar të nxënit (Using Technology in Teaching, William Clyde and Andrew Delohery, fq. 176-188)
15
Mbledhja e materialeve mësimore të kursit dhe ndarja e tyre duke përdorur platforma të ndryshme online (Using Technology in Teaching, William Clyde and Andrew Delohery, pp. 193-208)
16
Provim Final
1
Të shohin rëndësinë dhe lidhjen e idesë dhe aktiviteteve në mënyra që i ndihmojnë ata të ndërtojnë njohuritë e tyre
2
T'u mundësojë studentëve të mësojnë qasje të ndryshme të mësimdhënies dhe t'i përdorin ato përmes teknologjive gjatë mësimdhënies
3
Studentët do të jenë në gjendje të krahasojnë mekanizmat tradicionalë dhe teknologjikë për të analizuar materialet e kursit të teknologjisë
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 4 56
Detyrat
1 7 7
Gjysmë finale
1 8 8
Provimi përfundimtar
1 9 9
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
144
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.76
ECTS
6.00