- Kodi
- ELL 438
- Emri
- Aftësi Gjuhësore të Integruara I
- Semestri
- 2
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Ky kurs i integruar i aftësive gjuhësore 1 u ofron studentëve njohuri të avancuara në të katër aftësitë; lexim, shkrim, dëgjim dhe të folur. Ky kurs fokusohet kryesisht në dy aftësi gjuhësore: Të lexuarit dhe të shkruarit [p.sh. lidhjet e fjalëve) - konteksti i situatës (stili) në zgjedhjen e fjalëve; dhe dy aftësi gjuhësore.
- Objektivat
-
T'u ofrojë mësuesve të ardhshëm të gjuhës angleze metodologjitë aktuale për mësimdhënien e katër aftësitë gjuhësore (të lexuarit, të shkruarit, të folurit dhe të dëgjuarit) plus kulturën; 1. për të pajisur edukatorët e ardhshëm të gjuhës angleze me teknika bashkëkohore për të instruktuar katër kompetencat themelore gjuhësore (lexim, shkrim, të folur dhe dëgjim) përveç aspekteve kulturore. 2. të përmirësojë të kuptuarit e metodave teorike dhe praktike për vlerësimin dhe krijimin e materialeve. 3. të formulojë plane për rritjen e aftësive komunikuese 4. për të nxitur ndërgjegjësimin se si të krijohen materiale për mësimin e gjuhës që promovojnë diversitetin dhe inovacionin dhe kontribuojnë në rritjen e dikujt si mësues. 5. për të rritur të kuptuarit se si të zgjidhni materiale të përshtatshme për audienca të veçanta. për të zhvilluar të kuptuarit e përshtatshmërisë së materialeve për grupe specifike të synuara.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrja e mësimit-Syllabus, Materialet dhe kërkesat e mësimit.
- 2
- Fokusimi te gjuhës: katër strategji mësimore gjuhësore (lexim, dëgjim, shkrim, lexim): Norbert Schmitt, Hodder: An introduction to Applied Linguistics, faqe: 161-178
- 3
- Leximi: Përqendrimi në rëndësinë e stileve dhe strategjive të leximit: përmbledhja, skanimi dhe leximi i thellë. Implikimet me ushtrimet e leximit: Norbert Schmitt, Hodder: An Introduction to Applied Linguistics, faqe: 215-220
- 4
- Përqendrimi në aspektin e të kuptuarit. Çështje në zhvillimin e fjalorit dhe leximit dhe implikimet me ushtrimet e leximit: Norbert Schmitt, Hodder: An Introduction to Applied Linguistics, faqe: 220-231.
- 5
- Strategjitë e mësimdhënies së fjalorit: Fjalor rreth grumbullimit për sukses: studimor dhe akademik punë, fjalorë të shkrimit akademik etj.Ushtrime nënkuptuese.
- 6
- Të shkruarit: Aspektet e të shkruarit: Aspekti relacional i të shkruarit, aspekti strategjik i të shkruarit, aspekti tekstual i të shkruarit. Norbert Schmitt, Hodder: An Introduction to Applied Linguistics, faqe: 232-237.
- 7
- Shkrimi: Krijimi i fjalive të forta dhe shkrimeve me fjalë të ndryshme: Fjali i thjeshtë, Fjali i përbërës, Fjali komplekse, fjali të ndërlikuara: James D. Lester, Sr., James D. Lester, Jr., A division of Harber Collins Publishers, Writing: Style and Grammar, faqe: 117-157.
- 8
- Provim gjysmë final
- 9
- Shkrimi i një paragrafi të mirë: Fjalia tematike, Fjalitë mbështetëse, Fjalët kalimtare, Fjalitë përmbyllëse/mbyllëse. Katër elementë thelbësorë: Uniteti, rendi, koherenca, plotësia: James D. Lester, Sr., James D. Lester, Jr., A division of Harber Collins Publishers, Writing: Style and Grammar, faqe: 83-116.
- 10
- Shkrimi i një paragrafi të mirë: Katër elementë thelbësorë: Uniteti, rendi, koherenca, plotësia: James D. Lester, Sr., James D. Lester, Jr., A division of Harber Collins Publishers, Writing: Style and Grammar, faqe: 83-116.
- 11
- Hartimi i paragrafëve: Karen Blanchard, Christine Root, Longman, 1997, Ready to write more: From paragraph to essay, faqe:19-38.
- 12
- Procesi i shkrimit të një paragrafi: Procesi, klasifikimi, shkaku/pasoja: Karen Blanchard, Christine Root, Longman, 1997, Ready to write more: From paragraph to essay, faqe: 69-94
- 13
- Procesi i shkrimit të një paragrafi: krahasimi/kontrasti, problemi/zgjidhja: Karen Blanchard, Christine Root, Longman, 1997, Ready to write more: From paragraph to essay, faqe: 94-115
- 14
- Rregullat e pikësimit në anglisht: Përdorimi efektiv i shenjave të pikësimit: James D. Lester, Sr., James D. Lester, Jr., A division of Harber Collins Publishers, Writing: Style and Grammar, faqe: 219-244.
- 15
- Prezantimet e studentëve
- 16
- Provim final
- 1
- 1. kuptojnë terminologjinë kryesore të përdorur në ELT për të folur për gjuhën dhe zbatojnë këtë terminologji në terminologjinë e mësimit gjatë mësimdhënies.
- 2
- 2. të kuptojë gamën e rregullave dhe konventave që lidhen me fjalët, fjalitë, paragrafët dhe tekstet.
- 3
- 3. të përdorin strategji, qasje dhe teknika për të zhvilluar të kuptuarit e nxënësve.
- 4
- 4. të kuptojnë konceptet bazë dhe terminologjinë e përdorur për të përshkruar aftësitë e të lexuarit, të dëgjuarit, të shkruarit dhe të folurit, për ta zbatuar më tej këtë në planet e mësimit dhe në mësimdhënie.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 1 15 15
- Gjysmë finale
- 1 10 10
- Provimi përfundimtar
- 1 14 14
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 145
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.80
- ECTS
- 6.00