Aftësi Gjuhësore të Integruara I

Print

Isa Erbaş, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
ELL 438
Emri
Aftësi Gjuhësore të Integruara I
Semestri
2
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
6.00
Përshkrimi

Ky kurs i integruar i aftësive gjuhësore 1 u ofron studentëve njohuri të avancuara në të katër aftësitë; lexim, shkrim, dëgjim dhe të folur. Ky kurs fokusohet kryesisht në dy aftësi gjuhësore: Të lexuarit dhe të shkruarit [p.sh. lidhjet e fjalëve) - konteksti i situatës (stili) në zgjedhjen e fjalëve; dhe dy aftësi gjuhësore.

Objektivat

T'u ofrojë mësuesve të ardhshëm të gjuhës angleze metodologjitë aktuale për mësimdhënien e katër aftësitë gjuhësore (të lexuarit, të shkruarit, të folurit dhe të dëgjuarit) plus kulturën; 1. për të pajisur edukatorët e ardhshëm të gjuhës angleze me teknika bashkëkohore për të instruktuar katër kompetencat themelore gjuhësore (lexim, shkrim, të folur dhe dëgjim) përveç aspekteve kulturore. 2. të përmirësojë të kuptuarit e metodave teorike dhe praktike për vlerësimin dhe krijimin e materialeve. 3. të formulojë plane për rritjen e aftësive komunikuese 4. për të nxitur ndërgjegjësimin se si të krijohen materiale për mësimin e gjuhës që promovojnë diversitetin dhe inovacionin dhe kontribuojnë në rritjen e dikujt si mësues. 5. për të rritur të kuptuarit se si të zgjidhni materiale të përshtatshme për audienca të veçanta. për të zhvilluar të kuptuarit e përshtatshmërisë së materialeve për grupe specifike të synuara.

Java
Tema
1
Hyrja e mësimit-Syllabus, Materialet dhe kërkesat e mësimit.
2
Fokusimi te gjuhës: katër strategji mësimore gjuhësore (lexim, dëgjim, shkrim, lexim): Norbert Schmitt, Hodder: An introduction to Applied Linguistics, faqe: 161-178
3
Leximi: Përqendrimi në rëndësinë e stileve dhe strategjive të leximit: përmbledhja, skanimi dhe leximi i thellë. Implikimet me ushtrimet e leximit: Norbert Schmitt, Hodder: An Introduction to Applied Linguistics, faqe: 215-220
4
Përqendrimi në aspektin e të kuptuarit. Çështje në zhvillimin e fjalorit dhe leximit dhe implikimet me ushtrimet e leximit: Norbert Schmitt, Hodder: An Introduction to Applied Linguistics, faqe: 220-231.
5
Strategjitë e mësimdhënies së fjalorit: Fjalor rreth grumbullimit për sukses: studimor dhe akademik punë, fjalorë të shkrimit akademik etj.Ushtrime nënkuptuese.
6
Të shkruarit: Aspektet e të shkruarit: Aspekti relacional i të shkruarit, aspekti strategjik i të shkruarit, aspekti tekstual i të shkruarit. Norbert Schmitt, Hodder: An Introduction to Applied Linguistics, faqe: 232-237.
7
Shkrimi: Krijimi i fjalive të forta dhe shkrimeve me fjalë të ndryshme: Fjali i thjeshtë, Fjali i përbërës, Fjali komplekse, fjali të ndërlikuara: James D. Lester, Sr., James D. Lester, Jr., A division of Harber Collins Publishers, Writing: Style and Grammar, faqe: 117-157.
8
Provim gjysmë final
9
Shkrimi i një paragrafi të mirë: Fjalia tematike, Fjalitë mbështetëse, Fjalët kalimtare, Fjalitë përmbyllëse/mbyllëse. Katër elementë thelbësorë: Uniteti, rendi, koherenca, plotësia: James D. Lester, Sr., James D. Lester, Jr., A division of Harber Collins Publishers, Writing: Style and Grammar, faqe: 83-116.
10
Shkrimi i një paragrafi të mirë: Katër elementë thelbësorë: Uniteti, rendi, koherenca, plotësia: James D. Lester, Sr., James D. Lester, Jr., A division of Harber Collins Publishers, Writing: Style and Grammar, faqe: 83-116.
11
Hartimi i paragrafëve: Karen Blanchard, Christine Root, Longman, 1997, Ready to write more: From paragraph to essay, faqe:19-38.
12
Procesi i shkrimit të një paragrafi: Procesi, klasifikimi, shkaku/pasoja: Karen Blanchard, Christine Root, Longman, 1997, Ready to write more: From paragraph to essay, faqe: 69-94
13
Procesi i shkrimit të një paragrafi: krahasimi/kontrasti, problemi/zgjidhja: Karen Blanchard, Christine Root, Longman, 1997, Ready to write more: From paragraph to essay, faqe: 94-115
14
Rregullat e pikësimit në anglisht: Përdorimi efektiv i shenjave të pikësimit: James D. Lester, Sr., James D. Lester, Jr., A division of Harber Collins Publishers, Writing: Style and Grammar, faqe: 219-244.
15
Prezantimet e studentëve
16
Provim final
1
1. kuptojnë terminologjinë kryesore të përdorur në ELT për të folur për gjuhën dhe zbatojnë këtë terminologji në terminologjinë e mësimit gjatë mësimdhënies.
2
2. të kuptojë gamën e rregullave dhe konventave që lidhen me fjalët, fjalitë, paragrafët dhe tekstet.
3
3. të përdorin strategji, qasje dhe teknika për të zhvilluar të kuptuarit e nxënësve.
4
4. të kuptojnë konceptet bazë dhe terminologjinë e përdorur për të përshkruar aftësitë e të lexuarit, të dëgjuarit, të shkruarit dhe të folurit, për ta zbatuar më tej këtë në planet e mësimit dhe në mësimdhënie.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
1 15 15
Gjysmë finale
1 10 10
Provimi përfundimtar
1 14 14
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
145
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.80
ECTS
6.00