Teori dhe Qasje në Mësimdhënien e Gjuhës Angleze në AML

Print

Enriketa Sogutlu, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
ELL 434
Emri
Teori dhe Qasje në Mësimdhënien e Gjuhës Angleze në AML
Semestri
2
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
6.00
Përshkrimi

Ky kurs është një hyrje në metodat e mësimdhënies së gjuhës angleze. Ai zhvillon njohuritë pedagogjike të studentëve dhe aftësitë themelore të nevojshme për të dhënë anglisht në mënyrë efikase. Kursi është i ndarë në 3 fusha kryesore: Metodologjia themelore e mësimdhënies dhe të të nxënit, terminologjia dhe konceptet që lidhen ngushtë me mësimdhlnien e anglishtes, si dhe parimet dhe faktorët që duhet të merren parasysh në mësimin e gjuhës.

Objektivat

Java
Tema
1
Gjuha, të mësuarit dhe mësimdhënia, karakteristikat e nxënësit, shkollat ​​e mendimit në përvetësimin e gjuhës së dytë, mësimi i gjuhës së huaj në shekullin e 20-të (Brown, Principles of language teaching, ch 1)
2
Përvetësimi i gjuhës amtare: teoritë kryesore në PGJA (bihejvioriste, nativiste, funksionale), çështje kryesore: kompetenca, performanca, të kuptuarit, universalet, marrëdhënia midis gjuhës dhe mendimit, (Brown, principles of language teaching, chapter 2 )
3
Mosha dhe përvetësimi i gjuhës Hipoteza e periudhës kritike të përvetësimit të gjuhës së dytë, marrëdhënia midis moshës dhe arritjeve, metodat e mësimdhënies së gjuhës të frymëzuara nga faktori moshe (Brown, Principles of language teaching chapter 1-3, Ellis chapter 2)
4
Historik i metodikes se mësimdhënies së gjuhës (ndryshimi midis metodës, qasjes, teknikës, tiparet kryesore të metodave më të njohura tradicionale: metoda e përkthimit gramatikor, metoda e drejtpërdrejtë, metoda audio-gjuhësore, mësimi i gjuhës në komunitet (Brown, Principles of language teaching, chapter 2)
5
Qasjet bashkëkohore të mësimdhënies së gjuhës, mësimdhënia e gjuhës komunikative, mesimdhenia me në qendër nxënësit, mësimi kolaborativ dhe në grupe (Brown, Teaching by principles, chapter 3)
6
Metoda komunikative në ësimdhënien e gjuhës Mësimi i bazuar në përmbajtje Mësimdhënia e përmbajtjes dhe gjuhës në të njëjtën kohë, roli i mësuesit, llojet e aktiviteteve, vlerësimi dhe reagimi, Brown 2, chapter 3, Richards & Rogers, ch 17-18
7
Metoda komunikative në mësimdhënien e gjuhës Mësimi i bazuar në detyra, Mësimdhënia e gjuhës përmes detyrave, çfarë janë detyrat, llojet e detyrave, mënyra e hartimit të tyre, angazhimi i nxënësve në detyra, roli i mësuesit,(Brown, Teaching by principles, Brown, chapter 3; Richards & Rogers, ch 17-18
8
Provim gjysmëfinal
9
Mësimdhënia sipas parimeve, parimet njohëse: automatizmi, të mësuarit kuptimplotë, motivimi, parimet afektive: vetëbesimi, egoja gjuhësore, ankthi, marrja e rrezikut, vetë-efikasiteti, gatishmëria për të komunikuar
10
Mësimdhënia ne nivele dhe mosha te ndryshme, zhvillimi intelektual, përqëndrimi, inputet shqisore, faktorët afektivë. Përcaktimi i niveleve të ndryshme të aftësive, mësimdhënia në nivele fillestare, mësimdhënia në niveleve të ndërmjetme, mesimdhenia ne nivele të përparuara (Brown, Teaching by principles, chapter 6-7)
11
Roli i gjuhës së parë, si ndikon gjuha amtare në mësimin e jguhës së huaj, transferimi i gjuhës dhe faktorët gjuhësorë, ndikimi negativ dhe pozitiv i gjuhës amtare, (Ellis chapter 6; Brown, Principles of language teaching, chapter 9)
12
Roli i mësimdhënies së drejtpërdrejtë dhe të nënkuptuar (dy lloje të mësimdhënies, elementet e tyre, ndryshimet dhe ndikimi në mësimin e gjuhës, roli i njohurive dhe mësimdhënies së drejtpërdrejtë dhe të nënkuptuar në mësimin e gjuhës së huaj (Ellis, chapter 10 & 11)
13
Mësimdhënia interaktive e gjuhës Inputi dhe ndërveprimi, Çfarë është ndërveprimi, roli i mësuesit si nismëtar i ndërveprimit, mbështetja e ndërveprimit përmes punës në grup (Brown, Teaching by principles, chapter 11-12)
14
Teknikat, librat shkollorë, teknologjia dhe planifikimi i mësimit Lloje të ndryshme të teknikave dhe taksonomia e tyre, përdorimi i teksteve shkollore dhe teksteve të tjera të shkruara, si të perdoret teknologjinë në klasë, udhëzime për planifikimin e një ore mësimi (Brown, Teaching by principles, chapter 9-10)
15
Prezantimet e studentëve
16
Final Exam
1
Studentët demonstrojnë një kuptim të qartë të terminologjisë bazë të mësimdhënies së gjuhës angleze (AGJH)
2
Studentët demonstrojnë një kuptim të sfondit bazë teorik të mësimdhënies dhe mësimit të gjuhëve.
3
Studentët zbatojnë njohuritë e marra për të analizuar tekstet dhe materialet për mësimdhënien e anglishtes (AGJH)
4
Studentët analizojnë në mënyrë kritike qasjet dhe teknikat themelore praktike të përfshira në mësimdhënien e anglishtes (AGJH)
5
Studentët vlerësojnë në mënyrë kritike përvojat e tyre të të mësuarit duke përdorur terma dhe koncepte të lidhura me AGJH
6
Studentët reflektojnë në mënyrë kritike për përvojat e të nxënit gjatë kursit dhe i lidhin ato me kontekste të ndryshme të mësimdhënies
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 25% 25%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
1 20% 20%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
65%
Përqindja e provimit përfundimtar
35%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
2 8 16
Gjysmë finale
1 10 10
Provimi përfundimtar
1 10 10
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
142
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.68
ECTS
6.00