- Kodi
- EDU 412
- Emri
- Metoda Kërkimore
- Semestri
- 2
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Ky kurs është krijuar për studentët e diplomuar në vitin e parë të programit të tyre. Ai pranon rëndësinë e përsosmërisë në hartimin e kërkimit, por bazohet në supozimin se përcaktimi i problemit duhet të përcaktojë hartimin e kërkimit dhe zgjedhjen e metodologjisë ose metodologjive. Ai synon të ofrojë një kuptim fillestar të natyrës dhe qëllimit të qasjeve të ndryshme të kërkimit - të gjitha këto janë të dobishme për t'u përballur me kompleksitetin e fenomenit arsimor të hulumtueshëm, megjithëse ato mund të duken se ndryshojnë thelbësisht nga njëra-tjetra. Kjo konsiderohet të jetë hyrëse në metodologjinë e kërkimit arsimor: nuk duhet të jetë e vetmja që duhet marrë në zhvillimin e kompetencës në kërkim. Megjithatë, ai duhet t'u sigurojë studentëve sfondin e nevojshëm për marrjen e vendimeve inteligjente në lidhje me llojet e metodave dhe cilat trajnime shtesë kërkimore janë të rëndësishme për interesat e tyre kërkimore. Gjithashtu, kursi promovon "konsumin kritik" të kualifikuar të kërkimit të botuar dhe të pabotuar nga studentët e tij. Ky kurs do t'i vendosë studentët në një pozicion të mirë për të përfunduar me sukses, dorëzuar dhe mbrojtur tezën e tyre në fund të studimeve të tyre profesionale Master ELL.
- Objektivat
-
• Familjarizohen studentët me një pjesë tërthore të metodave kërkimore të disponueshme për kryerjen e kërkimit në arsim (p.sh., eksperimente, sondazhe, studime në terren, etnografi, analiza historike etj.). • Te njihen studentët me burimet në dispozicion të tyre për kryerjen e kërkimit (p.sh., biblioteka kërkimore, pajisjet kompjuterike, ekspertiza e fakultetit) dhe • Te aftësohen studentët të përdorin informacionin dhe aftësitë e marra në sa më sipër nëpërmjet zhvillimit të detyrave që pasqyrojnë interesat e tyre personale të kërkimit.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrja e kursit • Qëllimi i kursit • Vlerësimi i Lëndës/Provimet • Google Drive dhe Google Classroom • Ditar në linjë • Temat e Leksioneve dhe Orari i Leksioneve • Dallimi midis tezës së masterit dhe disertacionit të doktoraturës • Cakto: Për të bërë 1
- 2
- Plagjiaturë dhe shënime kërkimore • Revista e kursit të rishikimit • Përcaktimi i Plagjiaturës • Shembuj të plagjiaturës në teza • Hyrje në JSTOR dhe akademi.edu • Formatimi i shënimeve • Caktoni: Për-bërë 2 dhe Shënime-1
- 3
- Stili, Bibliografia, Citimet • Revista e kursit të rishikimit • Përcaktoni bibliografinë dhe citimet • Shpjegoni kërkesat dhe formatin e stilit APA • Shënime rishikimi-1 • Caktoni: Për-bërë 3 dhe Shënime-2
- 4
- Rishikimi i shënimeve • Rishikoni formatin e paraqitjes së provimit afatmesëm • Rishikoni shënimet e kërkimit • Identifikoni gabime specifike në bibliografi dhe citate • Caktoni: Për-bërë 4, Shënime-3 dhe Shënime Ushtrimi-1
- 5
- Teza dhe përvijimet e kapitujve • Përfitimet e përvijimit • Struktura e përvijimit • Cakto: Për të bërë 5, Shënime-4, Shënime Ushtrimi-2 dhe përvijimi i përafërt i tezës
- 6
- Rishikimi i përmbledhjes së shënimeve dhe tezës-1 • Rishikoni shënimet e kërkimit • Rishikoni skicat e tezave • Caktoni: Për-bërë 6, Shënime-5 dhe Shënime Ushtrimi-3
- 7
- Kërkime Individuale • Caktoni: Për-bërë 7, Shënime-6 dhe Përvijimi i Tezës
- 8
- MidTerm Exam
- 9
- Rishikimi i përmbledhjes së shënimeve dhe tezës-2 • Rishikoni shënimet e kërkimit • Përmbledhje e tezës së rishikimit-1 • Caktoni: Për-bërë 8, Shënime-7 dhe Përvijimi i Tezës-2
- 10
- Abstrakt • Rishikoni shënimet e kërkimit • Përcaktoni Abstraktin • Shembuj të abstrakteve të këtyre tezave • Abstrakt: tema dhe qëllimet, metodologjia, rezultatet, përfundimet dhe fjalët kyçe • Cakto: Për të bërë 9, Shënime-8
- 11
- Shënime dhe rishikim abstrakt • Rishikoni shënimet e kërkimit • Rishikoni abstraktet • Cakto: Për të bërë 10, Shënime-8, Abstrakt
- 12
- Formatimi i tezës • Rishikoni shënimet e kërkimit • Stili mbi substancën? • Opsionet e formatimit • Stili APA • Hapësira dhe paragrafët • Citatet • Shembuj: Përmbajtja, Kapitujt, Bibliografia • Caktoni: Për-Do 11, Shënime-9, Kapitulli Linja jonë-1
- 13
- Shënimet dhe Rishikimi i përmbledhjes së Kapitullit • Rishikoni shënimet e kërkimit • Rishikoni Përmbledhjen e Kapitullit-1 • Cakto: Për-Do 12, Shënime-10, Kapitulli Linja jonë-2
- 14
- Kërkime Individuale • Cakto: Detyra për të bërë 13 dhe Drafti i Kapitullit
- 15
- Këshilla për shkrimin e tezës • Blloku i Shkrimtarit • Tejkalimi i bllokut të shkrimtarit • Cakto: Për të bërë 14 dhe Drafti i Kapitullit
- 16
- Final Exam
- 1
- Ky kurs do t'i mundësojë studentit të kuptojë dhe të kryejë veprimet e mëposhtme në kërkimin dhe shkrimin e tezës: • Stuhi mendimesh dhe përcaktoni një temë të përshtatshme; • Zgjidhni një mbikëqyrës teze; • Zhvilloni zakonin e një liste javore të detyrave; • Hulumtoni materialin dytësor dhe merrni shënime të sakta; • Zhvilloni një tezë dhe skica të kapitujve; • Kuptoni kërkesat e stilit APA të formatimit; • Shkruani një kapitull të tezës së formatuar siç duhet; • Përgatituni për mbrojtjen e tezës.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 1 10 10
- Gjysmë finale
- 1 10 10
- Provimi përfundimtar
- 1 10 10
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 150
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 6.00
- ECTS
- 6.00