- Kodi
- ELL 545
- Emri
- Aftësi Gjuhësore të Integruara II
- Semestri
- 3
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Ky kurs u ofron studentëve njohuri të avancuara në të gjitha fushat e përmbajtjes gjuhës në mënyrë që të perfeksionojnë përdorimin e tyre gjuhësor në gramatikë, leksik dhe në nivele të aftësive gjuhësore. Ai ndahet në dy pjesë. Pjesa e parë kryesisht do të mbulojë çështjet gramatikore [psh :kohët e foljes dhe aspektet kohore - diatezën - modalitetin, duke përfshirë shprehjet me kuptimit hipotetik – forma e shtjelluara e të pashtjelluara - elementin ndajfoljor – njehsimet numërore të emrave, etj] dhe dy aftësi gjuhësore në fokus: të dëgjuarit dhe të folurit [p.sh. lidhëzat - asimilimin dhe apostrofimin – theksi i fjalës dhe fjalisë - intonacionin]. Pjesa e dytë do të mbulojë çështjet leksikore [eg: - kuptimi dhe përkufizimi - shqiptimi - spelling - ndajshtesimi dhe fjalët e përbëra - sinoniminë dhe hiponiminë - të kuptuarit e efektit të faktorëve të tillë si: - nën-teksti (p.sh. lidhjet fjalësore) - konteksti i situatës (stili) në zgjedhjen e fjalëve ; dhe dy aftësi gjuhësore në fokus: të lexuarit dhe të shkruarit.
- Objektivat
-
Objektivi kryesor në këtë kurs janë: • të udhëzojë mësuesve të ardhshëm për të vlerësuar nevojat e nxënësit, si dhe planin dhe të mësojnë mësime të cilat marrin parasysh prejardhje nxënësve, preferencat e të mësuarit dhe nevojat e tanishme • për të ndihmuar ata të demonstrojnë njohuri të gjuhës dhe e ndërgjegjësimit dhe strategji të përshtatshme të mësimdhënies • për të ndihmuar ata të demonstrojnë njohuri mbi aftësitë gjuhësore dhe se si ata mund të jenë të fituar • për t'i mësuar ata për të planifikuar dhe për të përgatitur mësime të dizajnuara për të zhvilluar kompetencat e përgjithshme gjuhësore e nxënësve të tyre • për të ndihmuar ata të tregojnë një gamë të duhur të aftësive të mësimdhënies në këtë nivel dhe të tregojnë vetëdije profesionale dhe përgjegjësi • për t'i mësuar ata për të identifikuar disa dallime të rëndësishme në mes të gjuhën e vet dhe një gjuhë të huaj, dhe të demonstrojnë në praktikë të kuptuarit e rëndësisë së disa prej këtyre dallimeve për mësuesin dhe nxënësin
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në kurs: Fushat me në fokus Gjuhën (gramatika& leksiku) dhe Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore : detyrat
- 2
- Fushat me në fokus Gjuhën: kuptimet dhe përkufizimet-përcaktime leksikore & ushtrime
- 3
- Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore: shkalla e fleksibilitetit dhe qëllimi i autorit; &ushtrime
- 4
- Fushat me në fokus Gjuhën: shqiptimi e drejtshkrimi; & ushtrime
- 5
- Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore: parashtesimi & prapashtesimi; fjalët e përbëra
- 6
- Fushat me në fokus Gjuhën: skimming dhe citimet & ushtrime
- 7
- Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore: stilet e organizimit të teksit; mbajtja e shënimeve; paragrafi &ushtrime
- 8
- Provim gjysmë final
- 9
- Fushat me në fokus Gjuhën: sinonimia dhe hiponimia dhe ushtrime
- 10
- Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore: shmagia e regresioneve kuptimore (në lexim); këndvështrimet; parashtrimi i tezës së studimit &ushtrime
- 11
- Fushat me në fokus Gjuhën: zgjedhja e fjalëve & nën-teksti; & ushtrime
- 12
- Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore: kundërargumentimi dhe vlerësimi kritik; titujt dhe kuadri; & ushtrime
- 13
- Fushat me në fokus Gjuhën: zgjedhja e fjalëve & konteksti i situatës; & ushtrime
- 14
- Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore: post-testimet standarde me kohë të përcaktuar; njehsimet në formë/rasë të kryefjalës me kundrinorin; & ushtrime
- 15
- Fushat me në fokus Gjuhën: Tranzitat brendafjalimore e ndërfjalimore (tekstuale) & ushtrime
- 16
- Final Exam
- 1
- të kuptojnë terminologjinë kryesore të përdorura në ELT për të folur për gjuhën dhe të zbatojnë këtë terminologji në planet mësimore dhe në mësimdhënie
- 2
- të kuptojnë gamën e rregullave dhe përligjies që lidhen me fjalën, fjalinë, paragrafeve dhe teksteve
- 3
- të demonstrojnë njohuri themelore se si frazat dhe shprehjet emërore e foljore formohen dhe përdoren në gjuhën angleze,
- 4
- të kuptojnë parimet themelore të formimit të fjalëve dhe kuptimit leksikor,
- 5
- të demonstrojnë njohuri në zbatim të tingujve në gjuhën angleze; kuptojnë disa tipare të ligjëratës
- 6
- të përdorin një sërë materialesh si referencë për të analizuar dhe përshkruar gjuhën me qëllim mësimdhënës
- 7
- të përdorin strategji, qasje dhe teknika për të zhvilluar njohuritë e gjuhës së nxënësve, për shembull prezantime induktive dhe deduktive
- 8
- të kuptojnë konceptet themelore dhe terminologjinë e përdorur për përshkrim në lexim, dëgjim, shkrim dhe aftësitë e të folurit, për të aplikuar këtë më tej në planet mësimore dhe në mësimdhënie
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 5 70
- Detyrat
- 1 4 4
- Gjysmë finale
- 1 7 7
- Provimi përfundimtar
- 1 5 5
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 150
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 6.00
- ECTS
- 6.00