Aftësi Gjuhësore të Integruara II

Print

Isa Erbaş, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
ELL 545
Emri
Aftësi Gjuhësore të Integruara II
Semestri
3
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
6.00
Përshkrimi

Ky kurs u ofron studentëve njohuri të avancuara në të gjitha fushat e përmbajtjes gjuhës në mënyrë që të perfeksionojnë përdorimin e tyre gjuhësor në gramatikë, leksik dhe në nivele të aftësive gjuhësore. Ai ndahet në dy pjesë. Pjesa e parë kryesisht do të mbulojë çështjet gramatikore [psh :kohët e foljes dhe aspektet kohore - diatezën - modalitetin, duke përfshirë shprehjet me kuptimit hipotetik – forma e shtjelluara e të pashtjelluara - elementin ndajfoljor – njehsimet numërore të emrave, etj] dhe dy aftësi gjuhësore në fokus: të dëgjuarit dhe të folurit [p.sh. lidhëzat - asimilimin dhe apostrofimin – theksi i fjalës dhe fjalisë - intonacionin]. Pjesa e dytë do të mbulojë çështjet leksikore [eg: - kuptimi dhe përkufizimi - shqiptimi - spelling - ndajshtesimi dhe fjalët e përbëra - sinoniminë dhe hiponiminë - të kuptuarit e efektit të faktorëve të tillë si: - nën-teksti (p.sh. lidhjet fjalësore) - konteksti i situatës (stili) në zgjedhjen e fjalëve ; dhe dy aftësi gjuhësore në fokus: të lexuarit dhe të shkruarit.

Objektivat

Objektivi kryesor në këtë kurs janë: • të udhëzojë mësuesve të ardhshëm për të vlerësuar nevojat e nxënësit, si dhe planin dhe të mësojnë mësime të cilat marrin parasysh prejardhje nxënësve, preferencat e të mësuarit dhe nevojat e tanishme • për të ndihmuar ata të demonstrojnë njohuri të gjuhës dhe e ndërgjegjësimit dhe strategji të përshtatshme të mësimdhënies • për të ndihmuar ata të demonstrojnë njohuri mbi aftësitë gjuhësore dhe se si ata mund të jenë të fituar • për t'i mësuar ata për të planifikuar dhe për të përgatitur mësime të dizajnuara për të zhvilluar kompetencat e përgjithshme gjuhësore e nxënësve të tyre • për të ndihmuar ata të tregojnë një gamë të duhur të aftësive të mësimdhënies në këtë nivel dhe të tregojnë vetëdije profesionale dhe përgjegjësi • për t'i mësuar ata për të identifikuar disa dallime të rëndësishme në mes të gjuhën e vet dhe një gjuhë të huaj, dhe të demonstrojnë në praktikë të kuptuarit e rëndësisë së disa prej këtyre dallimeve për mësuesin dhe nxënësin

Java
Tema
1
Hyrje në kurs: Fushat me në fokus Gjuhën (gramatika& leksiku) dhe Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore : detyrat
2
Fushat me në fokus Gjuhën: kuptimet dhe përkufizimet-përcaktime leksikore & ushtrime
3
Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore: shkalla e fleksibilitetit dhe qëllimi i autorit; &ushtrime
4
Fushat me në fokus Gjuhën: shqiptimi e drejtshkrimi; & ushtrime
5
Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore: parashtesimi & prapashtesimi; fjalët e përbëra
6
Fushat me në fokus Gjuhën: skimming dhe citimet & ushtrime
7
Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore: stilet e organizimit të teksit; mbajtja e shënimeve; paragrafi &ushtrime
8
Provim gjysmë final
9
Fushat me në fokus Gjuhën: sinonimia dhe hiponimia dhe ushtrime
10
Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore: shmagia e regresioneve kuptimore (në lexim); këndvështrimet; parashtrimi i tezës së studimit &ushtrime
11
Fushat me në fokus Gjuhën: zgjedhja e fjalëve & nën-teksti; & ushtrime
12
Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore: kundërargumentimi dhe vlerësimi kritik; titujt dhe kuadri; & ushtrime
13
Fushat me në fokus Gjuhën: zgjedhja e fjalëve & konteksti i situatës; & ushtrime
14
Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore: post-testimet standarde me kohë të përcaktuar; njehsimet në formë/rasë të kryefjalës me kundrinorin; & ushtrime
15
Fushat me në fokus Gjuhën: Tranzitat brendafjalimore e ndërfjalimore (tekstuale) & ushtrime
16
Final Exam
1
të kuptojnë terminologjinë kryesore të përdorura në ELT për të folur për gjuhën dhe të zbatojnë këtë terminologji në planet mësimore dhe në mësimdhënie
2
të kuptojnë gamën e rregullave dhe përligjies që lidhen me fjalën, fjalinë, paragrafeve dhe teksteve
3
të demonstrojnë njohuri themelore se si frazat dhe shprehjet emërore e foljore formohen dhe përdoren në gjuhën angleze,
4
të kuptojnë parimet themelore të formimit të fjalëve dhe kuptimit leksikor,
5
të demonstrojnë njohuri në zbatim të tingujve në gjuhën angleze; kuptojnë disa tipare të ligjëratës
6
të përdorin një sërë materialesh si referencë për të analizuar dhe përshkruar gjuhën me qëllim mësimdhënës
7
të përdorin strategji, qasje dhe teknika për të zhvilluar njohuritë e gjuhës së nxënësve, për shembull prezantime induktive dhe deduktive
8
të kuptojnë konceptet themelore dhe terminologjinë e përdorur për përshkrim në lexim, dëgjim, shkrim dhe aftësitë e të folurit, për të aplikuar këtë më tej në planet mësimore dhe në mësimdhënie
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 5 70
Detyrat
1 4 4
Gjysmë finale
1 7 7
Provimi përfundimtar
1 5 5
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
150
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.00
ECTS
6.00