Aftësi Gjuhësore të Integruara I

Print

Isa Erbaş, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
ELL 438
Emri
Aftësi Gjuhësore të Integruara I
Semestri
2
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
6.00
Përshkrimi

Ky kurs u ofron studentëve njohuri të avancuara në të gjitha fushat e përmbajtjes gjuhës në mënyrë që të perfeksionojnë përdorimin e tyre gjuhësor në gramatikë, leksik dhe në nivele të aftësive gjuhësore. Ai ndahet në dy pjesë. Pjesa e parë kryesisht do të mbulojë çështjet gramatikore [psh :kohët e foljes dhe aspektet kohore - diatezën - modalitetin, duke përfshirë shprehjet me kuptimit hipotetik – forma e shtjelluara e të pashtjelluara - elementin ndajfoljor – njehsimet numërore të emrave, etj] dhe dy aftësi gjuhësore në fokus: të dëgjuarit dhe të folurit [p.sh. lidhëzat - asimilimin dhe apostrofimin – theksi i fjalës dhe fjalisë - intonacionin]. Pjesa e dytë do të mbulojë çështjet leksikore [eg: - kuptimi dhe përkufizimi - shqiptimi - spelling - ndajshtesimi dhe fjalët e përbëra - sinoniminë dhe hiponiminë - të kuptuarit e efektit të faktorëve të tillë si: - nën-teksti (p.sh. lidhjet fjalësore) - konteksti i situatës (stili) në zgjedhjen e fjalëve ; dhe dy aftësi gjuhësore në fokus: të lexuarit dhe të shkruarit.

Objektivat

Objektivi kryesor në këtë kurs janë: • të udhëzojë mësuesve të ardhshëm për të vlerësuar nevojat e nxënësit, si dhe planin dhe të mësojnë mësime të cilat marrin parasysh prejardhje nxënësve, preferencat e të mësuarit dhe nevojat e tanishme • për të ndihmuar ata të demonstrojnë njohuri të gjuhës dhe e ndërgjegjësimit dhe strategji të përshtatshme të mësimdhënies • për të ndihmuar ata të demonstrojnë njohuri mbi aftësitë gjuhësore dhe se si ata mund të jenë të fituar • për t'i mësuar ata për të planifikuar dhe për të përgatitur mësime të dizajnuara për të zhvilluar kompetencat e përgjithshme gjuhësore e nxënësve të tyre • për të ndihmuar ata të tregojnë një gamë të duhur të aftësive të mësimdhënies në këtë nivel dhe të tregojnë vetëdije profesionale dhe përgjegjësi • për t'i mësuar ata për të identifikuar disa dallime të rëndësishme në mes të gjuhën e vet dhe një gjuhë të huaj.

Java
Tema
1
Hyrja e kursit-Syllabus dhe materialet
2
Fushat me në fokus Gjuhën: kohët e foljes dhe aspektet kohore & ushtrime
3
Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore: lidhëzat; zanoret dhe bashkëtingëlloret dhe ushtrime
4
Fushat me në fokus Gjuhën: diateza - modalitetin & ushtrime
5
Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore: asimilimi dhe apostrofimi & ushtrime
6
Fushat me në fokus Gjuhën: elementin ndajfoljor; mbiemri (shkallët e krahasimit) dhe ushtrime
7
Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore: theksi i fjalës dhe fjalisë; theksimi & ushtrime
8
Provim gjysmë final
9
Fushat me në fokus Gjuhën: njehsimet numërore të emrave; sasiorët dhe përcaktorët dhe ushtrime
10
Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore: intonacioni & lartësia e zërit dhe ushtrime
11
Fushat me në fokus Gjuhën: kushtëzimi dhe raportimi dhe ushtrime
12
Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore: aktet e të folurit - shadowing & ushtrime
13
Fushat me në fokus Gjuhën: forma e shtjelluara e të pashtjelluara dhe ushtrime
14
Fushat me në fokus aftësitë gjuhësore: simbolet fonetike; fonemat dhe alofonet & ushtrime
15
Fushat me në fokus Gjuhën & aftësitë gjuhësore: përemrat; parafjalët dhe fjalitë nënrenditëse & Ushtrime
16
Provim final
1
1. të kuptojnë terminologjinë kryesore të përdorura në ELT për të folur për gjuhën dhe të zbatojnë këtë terminologji në planet mësimore dhe në mësimdhënie 2. 2 të kuptojnë gamën e rregullave dhe përligjies që lidhen me fjalën, fjalinë, paragrafeve dhe teksteve 3. 3 të demonstrojnë njohuri themelore se si frazat dhe shprehjet emërore e foljore formohen dhe përdoren në gjuhën angleze, 4. të kuptojnë parimet themelore të formimit të fjalëve dhe kuptimit leksikor, 5. të demonstrojnë njohuri në zbatim të tingujve në gjuhën angleze; kuptojnë disa tipare të ligjëratës 6. të përdorin një sërë materialesh si referencë për të analizuar dhe përshkruar gjuhën me qëllim mësimdhënës 7. të përdorin strategji, qasje dhe teknika për të zhvilluar njohuritë e gjuhës së nxënësve, për shembull prezantime induktive dhe deduktive 8. të kuptojnë konceptet themelore dhe terminologjinë e përdorur për përshkrim në lexim, dëgjim, shkrim dhe aftësitë e të folurit, për të aplikuar këtë më tej në planet mësimore dhe në mësimdhënie
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 25% 25%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 10% 10%
Detyra
1 20% 20%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
65%
Përqindja e provimit përfundimtar
35%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
2 10 20
Gjysmë finale
1 4 4
Provimi përfundimtar
1 8 8
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
138
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.52
ECTS
6.00