Autobiografi dhe Letërsi Artistike

Print

Tidita Abdurrahmani, Prof. Asoc. Dr.

Kodi
ELL 432
Emri
Autobiografi dhe Letërsi Artistike
Semestri
0
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
6.00
Përshkrimi

Kursi shqyrton mënyra të ndryshme të shkrimit autobiografik (autobiografi, kujtime, dëshmi, blogje personale, dhe rrëfimi i konvertimit) si tekste që përfaqësojnë veten në shoqëri përmes shkrimit të kujtimeve. Ai eksploron mënyrat në të cilat shkrimtarët ndërtojnë dhe përfaqësojnë kujtesën dhe ndikimin që këto rrëfime kanë në të kuptuarit tonë të kontekstit politik dhe kulturor në të cilin ato prodhohen. Në këtë kurs studentët do të fokusohen në zhanre specifike letrare në mënyrë që të shqyrtojnë se si autorët përdorin formë letrare për t'i dhënë kuptim botës së tyre. Studentët do të mësojnë aftësitë analitike të ngushtë leximi, interpretimi letrar dhe si të ndërtohet një argument i bazuar në tekst për të zbuluar kuptimi që gjendet në tekstet letrare. Ky kurs është një hyrje në analizën dhe vullnetin letrar njohin studentët me aftësitë e nevojshme për bursë letrare. Në këtë klasë studentët do të mësojnë si të analizohet letërsia dhe të ndërveprohet me ligjërimet historike dhe kulturore tekstet letrare angazhohen. Nxënësit gjithashtu do të mësojnë se si të mësojnë analizën e letërsisë artistike në arsimin fillor dhe të mesëm.

Objektivat

Students are able to 1. demonstrate an understanding of the features and genres of autobiography. 2. analyze the roles they have argued, rhetoric, fiction, photography and available evidence the process of composing the autobiography. 3. to raise questions about the truth, fact, objectivity and subjectivity of the autobiography. 5. to analyze the importance of historical and cultural contexts in autobiography. 6. apply a variety of reading strategies to analyze and interpret a variety of literary texts within their own historical and literary contexts. 7. and collaboratively to analyze to respond to literature in a classroom discussion format. 8. distinguish different literary genres and understand the conventions and styles behind such genres

Java
Tema
1
 Çfarë është autobiografia?  “A Memoir is not a Status Update” nga Dani Shapiro  Nga Leximi i Autobiografisë: "Tregimi i jetës: Përkufizime dhe dallime" nga Sidonie Smith dhe Julia Watson  Cila është historia e Autobiografisë?  Zgjedhje te Memoirs : Si të zgjedhim
2
Duke lexuar autobiografinë”  Autobiografia si histori 1. Autobiografia e Benjamin Franklinit (1791) nga Benjamin Franklin (fq.72-83) 2. “Where I Lived, What I Lived For” nga Henry David Thoreau (fragment nga Walden, 1854) 3. Rrëfimi i jetës së Frederick Douglass (1845) (lexo kapitujt 1, 7 dhe 10) 4. "Diplomimi" (1969) nga Maya Angelou (fragment nga Unë e di pse zogu i kafazit këndon)
3
Strategjitë për marrjen e shënimeve  Hyrje në Tobias Wolfe's This Boy's Life apo Hyrje te Kështjella e Qelqtë  Jeta e këtij djali OSE Kështjella e Qelqtë
4
Varietetet e Kujtimeve  “But Enough About Me” nga Daniel Mendelsohn.  Kujtimet e varësisë  "Djali im i varur" i David Shef  Tweak e Nic Shef  Pirja e Caroline Knapp: Një histori dashurie  Augusten Burroughs’ Dry Kujtime për aftësinë e kufizuar  Historia e jetës sime e Helen Keller  Nancy Mairs "On Being a Cripple"  "Aftësia e kufizuar" e Nancy Mairs  "Për punësim: Djali i përkushtuar me sindromën Downs" i Michael Bérubé
5
Mbi leximin (Kujtimet e shkrim-leximit)  "Aria" e Richard Rodriguez  "Gëzimi i leximit dhe shkrimit: Supermeni dhe unë" i Sherman Alexie  Leximi i Lolitës nga Azar Nafisi në Teheran  Richard Wright, fragment nga Black Boy Mbi shkrimin e kujtimeve  "Për lexuesin" e Mary McCarthy  "Te strukturosh nje tekst" e Annie Dillard  "Kujtesa dhe imagjinata" e Patricia Hempl
6
Lisa Anderson, autobiografia e Anne Bronte Çfarë është një roman grafik?  Hyrje në Persepolis OSE Art Spiegelmann e Maus I të Marjane Satrapi
7
Forma të tjera jo-fiction dhe aplikim në mjediset e klasës.
8
Provim Gjysemfinal
9
Përcaktimi i zhanrit, konvencioneve Format, Leximi i ngushtë, Lexuesi Përgjigje “Leximi dhe përgjigjja ndaj trillimeve”, f. 12-13, 16-17 “Të shkruajmë për letërsinë artistike”, f. 33 "Plot", f. 57-65 Edgar Allan Poe The Cask of Amontillado, f. 107
10
Përvoja Interpretohet si Fiksioni: Komplot, Rrëfim, Tema Përfaqësimi interpretues: Vendosja, simboli “Tregimi dhe këndvështrimi”, f. 102-106 "Tema", f. 241-244 “Simboli dhe gjuha figurative”, f. 205-210 "Cilësimi", f. 157-161 Tradita dhe Konventat Fiktive Termat kryesore letrare William Faulkner Një trëndafil për Emily, f. 298 Flannery O‟Connor Një njeri i mirë është i vështirë për t'u gjetur, f. 404 James Baldwin Sonny's Blues, f. 73 Alice Walker Përdorimi i Përditshëm
11
Hyrje në poezi, Duke iu përgjigjur Letërsisë, dhe Autori i interpretimit Synimi “Përcaktimi i poezisë”, f. 451-454 “Nëngjinitë dhe llojet poetike”, f. 455-458 “Përgjigje ndaj poezisë”, f. 466-474 “Tingujt e poezisë”, f. 586-589 “Metër poetik”, f. 594-599 “Struktura e brendshme”, f. 611-614 Tradita dhe konvencionet poetike Thomas Hardy “The Ruined Maid”, f. 457 Sharon Olds “Seks pa dashuri”, f. 554 Aphra Behn “On Her Loving Two Equally”, f. 467
12
Shkrimi për Letërsinë Historia e romanit” Kate Chopin, Zgjimi Hyrje në esenë e analizës - diskutoni draftet e esesë, pyetjet, shqetësime, drejtime
13
Kuptimi i kontekstit të romanin Chopin, Zgjimi Shembull i esesë akademike: Watkins “Struktura e „Një trëndafil për Emily‟” (në eLearning) Punëtori në klasë për Analizë Ese: Bërja e Kërkimit/Ndërtimit a argument letrar “Parafrazë, Përmbledhje, Përshkrimi”, f. 1228-1232
14
Kuptimi i kontekstit të romanin e Chopin, Zgjimi Shembull i esesë akademike: Watkins “Struktura e „Një trëndafil për Emily‟” Punëtori në klasë për Analizë Ese: Bërja e Kërkimit/Ndërtimi i nje argumenti letrar “Parafrazë, Përmbledhje, Përshkrimi”, f. 1228-1232
15
Hyrje në Dramë "Leximi i Dramës", f. 740-742 “Të shkruajmë për Dramën”, f. 764-765 “Elementet e dramës”, f. 772-783 Shekspiri, Hamleti, Akti I
16
Final Exam
1
përcaktojne se çfarë informacioni përfshihet në biografi dhe autobiografi.
2
identifikojne strukturën e tekstit të përdorur në biografi dhe autobiografi dhe shpjegoni pse përdoret.
3
krahasojnë/kontrasojnë përdorimin e këndvështrimit dhe strukturës së tekstit në biografi dhe autobiografi.
4
të integrojnë analizën e letërsisë artistike në klasat e arsimit fillor dhe të mesëm
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 20% 20%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
1 20% 20%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
70%
Përqindja e provimit përfundimtar
30%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 4 56
Detyrat
2 4 8
Gjysmë finale
1 6 6
Provimi përfundimtar
1 8 8
Të tjera
1 2 2
Ngarkesa totale e punës
144
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.76
ECTS
6.00