- Kodi
- ELL 434
- Emri
- Teori dhe Qasje në Mësimdhënien e Gjuhës Angleze në AML
- Semestri
- 2
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Ky kurs është një hyrje në metodat e mësimdhënies së gjuhës angleze. Ai zhvillon njohuritë pedagogjike të studentëve dhe aftësitë themelore të nevojshme për të dhënë anglisht në mënyrë efikase. Kursi është i ndarë në 3 fusha kryesore: Metodologjia themelore e mësimdhënies dhe të të nxënit, terminologjia dhe konceptet që lidhen ngushtë me mësimdhlnien e anglishtes, si dhe parimet dhe faktorët që duhet të merren parasysh në mësimin e gjuhës.
- Objektivat
-
Studentët do të njihen me qasjet dhe teoritë më të rëndësishme në metodat e mësimdhënies së gjuhës Angleze(ELT). Studentët do të diskutojnë situatat mësimore që përputhen me karakteristikat e këtyre qasjeve. Ata do të njihen me konceptet dhe proceset bazë të mësimdhënies së gjuhës angleze, si dhe me faktorë dhe parime që duhen pasur parasysh gjatë procesit të mësimdhënies.
- Java
- Tema
- 1
- Gjuha, të mësuarit dhe mësimdhënia, karakteristikat e nxënësit, shkollat e mendimit në përvetësimin e gjuhës së dytë, mësimi i gjuhës së huaj në shekullin e 20-të (Brown, Principles of language teaching, ch 1)
- 2
- Përvetësimi i gjuhës amtare: teoritë kryesore në PGJA (bihejvioriste, nativiste, funksionale), çështje kryesore: kompetenca, performanca, të kuptuarit, universalet, marrëdhënia midis gjuhës dhe mendimit, (Brown, principles of language teaching, chapter 2 )
- 3
- Mosha dhe përvetësimi i gjuhës Hipoteza e periudhës kritike të përvetësimit të gjuhës së dytë, marrëdhënia midis moshës dhe arritjeve, metodat e mësimdhënies së gjuhës të frymëzuara nga faktori moshe (Brown, Principles of language teaching chapter 1-3, Ellis chapter 2)
- 4
- Historik i metodikes se mësimdhënies së gjuhës (ndryshimi midis metodës, qasjes, teknikës, tiparet kryesore të metodave më të njohura tradicionale: metoda e përkthimit gramatikor, metoda e drejtpërdrejtë, metoda audio-gjuhësore, mësimi i gjuhës në komunitet (Brown, Principles of language teaching, chapter 2)
- 5
- Qasjet bashkëkohore të mësimdhënies së gjuhës, mësimdhënia e gjuhës komunikative, mesimdhenia me në qendër nxënësit, mësimi kolaborativ dhe në grupe (Brown, Teaching by principles, chapter 3)
- 6
- Metoda komunikative në ësimdhënien e gjuhës Mësimi i bazuar në përmbajtje Mësimdhënia e përmbajtjes dhe gjuhës në të njëjtën kohë, roli i mësuesit, llojet e aktiviteteve, vlerësimi dhe reagimi, Brown 2, chapter 3, Richards & Rogers, ch 17-18
- 7
- Metoda komunikative në mësimdhënien e gjuhës Mësimi i bazuar në detyra, Mësimdhënia e gjuhës përmes detyrave, çfarë janë detyrat, llojet e detyrave, mënyra e hartimit të tyre, angazhimi i nxënësve në detyra, roli i mësuesit,(Brown, Teaching by principles, Brown, chapter 3; Richards & Rogers, ch 17-18
- 8
- Provim gjysmëfinal
- 9
- Mësimdhënia sipas parimeve, parimet njohëse: automatizmi, të mësuarit kuptimplotë, motivimi, parimet afektive: vetëbesimi, egoja gjuhësore, ankthi, marrja e rrezikut, vetë-efikasiteti, gatishmëria për të komunikuar
- 10
- Mësimdhënia ne nivele dhe mosha te ndryshme, zhvillimi intelektual, përqëndrimi, inputet shqisore, faktorët afektivë. Përcaktimi i niveleve të ndryshme të aftësive, mësimdhënia në nivele fillestare, mësimdhënia në niveleve të ndërmjetme, mesimdhenia ne nivele të përparuara (Brown, Teaching by principles, chapter 6-7)
- 11
- Roli i gjuhës së parë, si ndikon gjuha amtare në mësimin e jguhës së huaj, transferimi i gjuhës dhe faktorët gjuhësorë, ndikimi negativ dhe pozitiv i gjuhës amtare, (Ellis chapter 6; Brown, Principles of language teaching, chapter 9)
- 12
- Roli i mësimdhënies së drejtpërdrejtë dhe të nënkuptuar (dy lloje të mësimdhënies, elementet e tyre, ndryshimet dhe ndikimi në mësimin e gjuhës, roli i njohurive dhe mësimdhënies së drejtpërdrejtë dhe të nënkuptuar në mësimin e gjuhës së huaj (Ellis, chapter 10 & 11)
- 13
- Mësimdhënia interaktive e gjuhës Inputi dhe ndërveprimi, Çfarë është ndërveprimi, roli i mësuesit si nismëtar i ndërveprimit, mbështetja e ndërveprimit përmes punës në grup (Brown, Teaching by principles, chapter 11-12)
- 14
- Teknikat, librat shkollorë, teknologjia dhe planifikimi i mësimit Lloje të ndryshme të teknikave dhe taksonomia e tyre, përdorimi i teksteve shkollore dhe teksteve të tjera të shkruara, si të perdoret teknologjinë në klasë, udhëzime për planifikimin e një ore mësimi (Brown, Teaching by principles, chapter 9-10)
- 15
- Prezantimet e studentëve
- 16
- Final Exam
- 1
- Studentët demonstrojnë një kuptim të qartë të terminologjisë bazë të mësimdhënies së gjuhës angleze (AGJH)
- 2
- Studentët demonstrojnë një kuptim të sfondit bazë teorik të mësimdhënies dhe mësimit të gjuhëve.
- 3
- Studentët zbatojnë njohuritë e marra për të analizuar tekstet dhe materialet për mësimdhënien e anglishtes (AGJH)
- 4
- Studentët analizojnë në mënyrë kritike qasjet dhe teknikat themelore praktike të përfshira në mësimdhënien e anglishtes (AGJH)
- 5
- Studentët vlerësojnë në mënyrë kritike përvojat e tyre të të mësuarit duke përdorur terma dhe koncepte të lidhura me AGJH
- 6
- Studentët reflektojnë në mënyrë kritike për përvojat e të nxënit gjatë kursit dhe i lidhin ato me kontekste të ndryshme të mësimdhënies
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 1 20% 20%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 70%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 30%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 2 8 16
- Gjysmë finale
- 1 10 10
- Provimi përfundimtar
- 1 10 10
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 142
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.68
- ECTS
- 6.00