Pedagogjia e Edukimit Fetar

Print

Gjergji Sinani, Prof. Dr

Kodi
ISC 529
Emri
Pedagogjia e Edukimit Fetar
Semestri
3
Leksione
4.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
4.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Në këtë lënde do të studiohet dimensioni pedagogjik i edukimit fetar me një theks të veçantë në identifikimin e metodave pedagogjike që mund të implementohen me sukses në edukimin fetarë .Gjithashtu do të paraqiten aspekte të caktuara të epistemologjisë fetare nga një pikëpamje edukative Gjatë kursit do të fokusohet edhe në ndikimin që ka edukimi fetar në zhvillimin e personalitetit dhe moralit.

Objektivat

Java
Tema
1
Roli i pedagogjisë në edukimin fetare , pedagogjia si një praktikë mësimore dhe praktikë edukimi. Hyrje në edukimin fetarë dhe roli i pedagogjisë në procesin e edukimit fetar. Martin Rothgangel (2014). What is religious education? An epistemological guide pp. 13-30.
2
Pedagogjia kritike, udhëzimet e drejtpërdrejta si mjete pedagogjike në arsimin fetar, të mësuarit transformues, perspektiva vygotskiane, të mësuarit bazuar në përvojë, përdorimi i narratives si një mënyrë për të paraqitur tema fetare. Richard Michael Rymarz (2013) Direct instruction as a pedagogical tool in religious education, British Journal of Religious Education, 35:3, 326-341.
3
Pedagogjia e fesë kulturore , rëndësia e strukturave të shoqërisë dhe politikës në përcaktimin e qasjeve pedagogjike, perspektivat e duhura pedagogjike zhvillohen në edukimin fetare duke marrë parasysh të gjitha idetë, besimet dhe kulturat e ndryshme. Michael T. Buchanan (2005) pedagogical drift: the evolution of new approaches and paradigms in religious education, Religious Education, 100:1, 20-37.
4
Mendimi kritik si mjet efikas në edukimin fetar, diskutime mbi mungesën e qasjeve pedagogjike në edukimin fetar, debati i hapur si mjet për zgjidhjen e konflikteve. Leonard Chidi Ilechukwu (2014). Introducing Critical Thinking in Religious Education Classroom, Journal of Education and Practice, pp, 12-17.
5
Edukimi fetar si një mjet në lehtësimin e individëve në kërkimin për kuptim, identitet dhe spiritualitet. Sharif István Horthy (2014) Spirituality, Education, and Religion for a Human World, pp. 60-70.
6
Studime krahasuese në edukimin fetar, teoritë e të nxënit dhe zhvillimi fetar gjatë gjithë jetës, kritika e teorive të fazës zhvillimore në edukimin fetare. Martin Rothgangel, Basics of Religious Education , V&R unipress p. 1-30.
7
Modele të ndryshme të Edukimit Fetar , edukimi fetar jo formal , modele të ndryshme praktikimi në shoqëritë e hapura. Alan A. Block (2007), pedagogy, religion, and practice , Palgrave p. 34-50.
8
Provimi gjysmë final
9
Teoritë praktike që vijnë nga një varg traditash filozofike, kulturore dhe sociale në lidhje me edukimin fetar. Peter Grootenboer, practice Theory and Education: Diversity and Contestation p. 1-23
10
Edukimi fetar dhe edukimi moral , roli i edukimit fetar në promovimin e moralit dhe vlerave universale. Ann El-Moslimany (2018), Teaching children, A Moral, Spiritual, and Holistic Approach to Educational Development, pp 120 - 145
11
Edukimi fetar, indoktrinimi dhe radikalizimi, rreziqet qe vijnë nga indokrinimi në edukimin fetarë. Indoktrinimi fetar shkak që rezulton në totalizëm ideologjik. Charlene Tan (2011), (De)constructingan Indoctrinatory Tradition, pp. 28-44.
12
Edukimi fetar në një shoqëri multikulturore përbën një pjesë të rëndësishme të identitetit etnik dhe kulturor,sfidat e edukimit fetare në një diversitet kulturore dhe shoqëri pluraliste. Charlene Tan (2008) the teaching of religious knowledge in a plural society, International Review of Education, pp 175 -191.
13
Trasnformimi nëpërmjet edukimit , strukturat dissipative dhe trasformimi,paradigma konstruktiviste se një sistem i hapur ,paradigmat fetare dhe hermeneutika. Zahra al Zeera (2001) Wholeness and Holiness in education, p. 150 -180.
14
Parimet ndërvepruese thelbësore për zhvillimin pedagogjik në edukimin fetar, identifikimi, pasurimi, angazhimi, pjesëmarrja dhe orientimi drejt tërësisë si domethënës në ndërthurjen e parimeve të ndryshme pedagogjike në një tërësi koherente. Grootenboer and Choy (2017) Pedagogical Case Studies , Effective pedagogy and practical approaches for RE teachers, pp. 1- 45.
15
Prezantim i projekteve nga studentët
16
Final Exam
1
Njohja e qasjeve të ndryshme teorike dhe metodologjike në studimin e fesë, shoqërisë dhe diversitetit.
2
Studimi i veçorive kryesore të shkencës së edukimit fetar dhe problematikave të praktikimit të edukimit fetar.
3
Pajisja me njohuri rreth termave bazë të edukimit fetar, veçorive, problematikat dhe fushave të trajtimit të edukimit fetar.
4
Prezantimi i studentëve me natyrën sfiduese dhe të larmishme të fesë dhe me mënyrat se si kjo reflektohet në përvojën, besimin dhe praktikën.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
0 0% 0%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
0%
Përqindja e provimit përfundimtar
100%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 5 70
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
0 0 0
Provimi përfundimtar
1 16 16
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
150
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.00
ECTS
6.00