Teoria dhe Praktika Bashkëkohore në Edukimin Fetar

Print

Skënder Brucaj, PhD

Kodi
ISC 527
Emri
Teoria dhe Praktika Bashkëkohore në Edukimin Fetar
Semestri
3
Leksione
4.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
4.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Në këtë lëndë do të fokusohet mbi teoritë dhe praktikat bashkëkohore të edukimit fetar. Njëkohësisht do të analizohen sfidat e shoqërive pluraliste në raport me edukimin fetarë . Do të diskutohet roli i edukimit fetarë ne promovimin e dialogur fetar , mirëkuptimit ndërkulturor dhe ndikimi që ka në luftën kundër injorancën, intolerancës , dhe paragjykimeve me ngjyra fetare. Gjatë kursit do të fokusohet edhe në ndikimin që ka edukimi fetar në zhvillimin e personalitetit dhe moralit.

Objektivat

1.Paisjen e studenteve me aftësive kritike për të analizuar njohurite e ndryshme fetare . 2.Të ndihmojë studentet të njohë praktikat më të mirë të sukseshme në edukimin fetar. 3.Zhivillimi i mënyrave të suksesshme për të ndihmuar studentët në të kuptuarin e besimeve dhe praktikave fetare kur eksplorojnë pyetje fundamentale për çështje morale dhe etike 4.T'u mundësojë studentëve të kuptojnë dhe të mbështesin edukimin fetar si një disiplinë që ndikon në rritjen e literasisë fetare 5. Përfitimi i njohurive në lidhje me metodat, fushat dhe problemet që përballohemi në shkencën e edukimit fetar. 6. Të shqyrtojë në mënyrë kritike kuptimin e edukimit fetar në shoqëri pluraliste.

Java
Tema
1
Misioni dhe synimi i edukimin fetar, dallimit në edukimin fetar në raport me fenë,rreth fesë dhe nga feja. Gill & Thomson (2013), Redefining Religious Education , Palgave publication , pp 18-30
2
Edukimin fetar jo konfesional dhe konfesional . Përvojaa që haset në shoqëritë moderne në raport me edukimin fetarë. Dhe ndikimi që ka shekullarizmi në ketë process. Marius C. Felderhof (2013 ) The Role of Religious Education, Palgave publication, pp 30-41
3
Diskutime mbi modele të ndryshme europiane të mësimit fetar në shoqëri me diversitet të ndryshëm kulturorë . Philipp Klutz (2016 ) Religious Diversity and Education in Europe , Waxmann , pp 24-42
4
Kuptimi i laicitetit dhe fenomeni fetar. Laiciteti nuk duhet parë si një kërkcënim për edukimin fetarë dhe as edukimi fetarë nuk duhet parë si një kërcënim për laicitetin. Charlene Tan (2007) the teaching of religious knowledge in a plural society: international review of education, vol. 54, no. 2, pp. 175-191
5
Liria e besimit dhe e ndërgjegjesës si një e drejtë njerësore fundamentale që garanton të drejten e besimtarëve për të marr një edukimin sipas besimit të tyre fetar. Peta Goldburg (2012), Religious Education: A Foundation for Freedom of Religion and Belief, Peter Lang, pp 60-77
6
Ndryshimi i paradigmës në mësimdhënien e fesë , roli dhe funksioni i edukimit fetar i integruar me perspektivat bashkëkohore të arsimit bazuar ne rezultate dhe vlera universale Cornelia Roux (199) Paradigm Shift in Teaching Religion, Journal for the Study of Religion, pp. 125-138
7
Origjina historike dhe kërkimi bashkëkohor për edukimin fetar në një perspektive historike dhe filozofike. Maria Harris and Gabriel Moran, Reshaping Religious Education, Chap. 11
8
Provimi gjysmë final
9
Themelet Arsimore të Edukimit Fetar, natyra edukimit fetar dhe kërkimi i një gjuhe bashkëkohore, format e edukimit fetar , konfigurimet dhe kontekstet Peter Lang (2009) Teaching about religion in religiously pluralistic contexts: a twenty-first century approach to teaching social justice pp. 129-138
10
Themelet fetare të edukimit fetar , teologjia dhe edukimi fetar si pengesë apo kontribut gjatë procesit , natyra e fesë dhe ndërthurja e qasjeve të ndryshme teologjike në procesin e edukimit . Mary C. Boys, "The Role of Theology on Religious Education", Horizons 11, pp 61-85
11
Themelet Filozofike të Edukimit Fetar, tri tema në filozofinë e shekullit XX - kuptimi, çlirimi dhe relacioni dhe diskutimi i tri temave në filozofinë postmoderne - paqartësia, pluraliteti dhe imagjinata. Gabriel Moran, "Interest in Philosophy: Three Themes for Religious Education", Religious Education, 81, 3, 1986, pp 424-445
12
Kuptimet dhe modelet bashkëkohore të edukimit fetar, forma Kateketike e edukimit fetar si model bazuar Kritërimin dhe Islamin ,modeli i dyte i bazuar në një formë revizioniste me qasje të teologjisë dhe edukimi kritik. Modeli i bazuar në forma integruese Abdullah Sahin (2013) New Directions in Islamic Education: Pedagogy and Identity Formation , Kube Publishing , pp 160-200 Gabriel Moran, "The Intersection of Religion and Education", Religious Education,69,5,1974 pp .531- 541.
13
Teoritë praktike që vijnë nga një varg traditash filozofike, kulturore dhe sociale në lidhje me edukimin fetar. Peter Grootenboer, practice Theory and Education: Diversity and Contestation p.1-23
14
Edukimi fetar në një shoqëri multikulturore përbën një pjesë të rëndësishme të identitetit etnik dhe kulturor,sfidat e edukimit fetare në një diversitet kulturore dhe shoqëri pluraliste. Charlene Tan (2008) the teaching of religious knowledge in a plural society, International Review of Education, pp 175 -191
15
Prezantim i projekteve nga studentët
16
Final Exam
1
Të kuptojë përdorimin e teorisë dhe metodës në prodhimin e njohurive rreth fesë dhe në analizën e të dhënave në lidhje me edukimin fetarë.
2
Demonstrimi i njohurive dhe kuptimi i koncepteve, përmbajtjeve dhe strategjive të në lidhje me edukimin fetarë.
3
Të kuptuarit e fesë si një pjesë integrale e historisë së njerëzimit dhe qytetërimeve të tij
4
Rritja e aftësitë reflektuese dhe kritike ndaj materialeve dhe njohurive fetare.
5
Të kuptuarit e marrëdhënie bashkëkohore midis fesë dhe edukimit ne shkollat publike
6
Aftësia për të dalluar katekizmin dhe njohuritë fetare të bazuara ne pohime teologjike me njohuri fetare që afrohen nga studimet religjoze.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
0 0% 0%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
10%
Përqindja e provimit përfundimtar
90%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
0 0 0
Provimi përfundimtar
1 45 45
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
151
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.04
ECTS
6.00