Feja, Ligji dhe Shoqëria

Print

Ferdinand Gjana, Prof. Dr

Kodi
ISC 519
Emri
Feja, Ligji dhe Shoqëria
Semestri
3
Leksione
4.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
4.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Lënda Feja, ligji dhe shoqëria do të shqyrtojë shembuj historikë dhe bashkëkohorë të rregullimit të të drejtës së fesë për të kuptuar vlerat e lirisë dhe barazisë në shoqëritë demokratike. Lënda do të ketë një sërë leximesh nga tekstet klasike (nga John Locke te John Stuart te Karl Marx) si dhe rasteve ligjore vendimtare (në lidhje me çështje të tilla si poligamia, simbolet fetare në vendin e punës, konsumi i halucinogjenëve, barazia gjinore, etj..). Gjithashtu do të analizojmë përfaqësimin e fesë në kulturën moderne duke rishikuar reagimet e popullarizuara ndaj çështjeve para Gjykatës së Lartë, artit rrugor dhe tregimeve etnografike të jetës së bazuar në besim. Disa nga pyetjet që do të shqyrtojmë përfshijnë: Çfarë “përkufizon” si fe ligji? Si është marrëdhënia midis fesë dhe ligjit në disa tradita të mendimit liberal dhe si i llogaritin këto tradita ndryshimet fetare dhe kulturore? Si mund të na ndihmojnë zhvillimet e fundit ligjore dhe shoqërore të ri mendojmë disa nga këto formacione të hershme? A mund të sigurohet ndonjëherë liria fetare ose liria kulturore brenda një shteti? Kjo lëndë do të shërbejë gjithashtu si një hyrje në studimet juridike. Kështu, ajo që do të jetë ndryshe në lidhje me qasjen e këtij kursi, në krahasim me kurset në sociologji, shkenca politike ose studime fetare, është vëmendja që i kushtohet mënyrës se si ligji ka shërbyer për të formësuar si praktikat fetare ashtu edhe vlerat normative si liria dhe barazia. Përveç teksteve shkencore, studentët do të mësojnë të lexojnë dhe analizojnë fragmente të rasteve konkrete dhe statuteve që rregullojnë praninë e fesë në demokracitë liberale.

Objektivat

Objektivi kryesor i kësaj lënde është ta bëjë të aftë studentin të analizojë sistemin ligjor tё rregullimit të lirisë së besimit, zbatimin e tyre dhe problemet që hasen dhe të fitojnë njohurit e duhura për të analizuar perse demokracia përcakton kornizën për stabilitet dhe paqe në rajon e më gjerë. Aktivitetet në klasë do të sigurojnë një hapësirë për studentët për të ngacmuar kompleksitetin se si ligji ndërvepron me dhe distancohet nga feja, si individualisht ashtu edhe në bashkëpunim. Aktivitetet në klasë do të sigurojnë një hapësirë për studentët për të ngacmuar kompleksitetin se si ligji ndërvepron me dhe distancohet nga feja, si individualisht ashtu edhe në bashkëpunim.

Java
Tema
1
Pse duhet të studiojmë kryqëzimin e ligjit me fenë dhe shoqërinë? Emily Bazelon, “What are the Limits of ‘Religious Liberty’?” pp. 1-5 Emma Green, “American Religion: Complicated, Not Dead,” pp. 1-9 Explore: http://www.pewforum.org/religious-landscape-study/
2
Për çfarë flasim kur flasim për ligjin, fenë dhe shoqërinë? Marianne Constable, “On Not Leaving Law to the Lawyers,” pp. 69-83 Jonathan Z. Smith, “Religion, Religions, Religious,” pp. 269-284 Tomoko Masuzawa, “Culture,” pp. 70-93 Winnifred Fallers Sullivan, “Reforming Culture: Law and Religion Today,” pp. 319-337 Diana Hacker, “C1: Planning,” pp. 3-12 John R. Trimble, “Thinking Well,” pp. 2-11
3
Si e qeverisim një shtet fetarisht pluralist? John Locke, A Letter Concerning Toleration, pp. 11-12, 13-22, 26-49, 54-69 Kirstie McClure, “Difference, Diversity, and the Limits of Toleration,” pp. 361-391 Michael Walzer, “The Politics of Difference,” pp. 165-176 Diana Hacker, “C2: Drafting,” pp. 14-18 John R. Trimble, “Getting Launched,” pp. 13-24
4
Sa laik është një shtet laik? Isaac Backus, “An Appeal to the Public for Religious Liberty,” excerpts Thomas Jefferson, “An Act for Establishing Religious Freedom,” pp. 1-2 John Leland, “The Rights of Conscience Inalienable,” excerpts 7 Thomas Jefferson, “Letters to the Danbury Baptists,” pp. 142-146 Political cartoon of Thomas Jefferson United States Constitution (Preamble, Articles, and Amendments) Robert N. Bellah, “Religion and the Legitimation of the American Republic,” pp. 1-23 Wayne C. Booth et al, “Thinking in Print” and “Connecting with Your Reader,” pp. 9-25
5
Si e ekuilibrojmë lirinë fetare ndaj mirëqenies së përbashkët? John Stuart Mill, On Liberty, Chapters 1-3 John Stuart Mill, On Liberty, Chapter 4 Reynolds v. United States (1878), excerpts Sarah Song, “Polygamy in America,” pp. 142-168
6
Workshop në lidhje me shkrimin akademik: hartimi, redaktimi dhe rishikimi Richard Straub, “Responding – Really Responding – to Other Students’ Writing,” pp. 137-146 Diana Hacker, “C3: Revising,” pp. 18-23 Wayne C. Booth et al, “Revising Your Organization and Argument,” pp. 203-212 Oct 1. Library research tour Diana Hacker, “R: Researching,” pp. 317-352
7
A mund të sigurohet ndonjëherë liria fetare përmes sekularizmit? Karl Marx, “On the Jewish Question,” pp. 26-46 Peter Berger, “The Desecularization of the World: Resurgent Religion and World Politics,” pp 1-18 Winnifred Fallers Sullivan, “We All Religious Now. Again.” pp. 1181-1198 Jürgen Habermas, “Religion in the Public Sphere,” pp. 1-25
8
Provimi gjysëmfinal
9
Çfarë do të thotë të “ushtrosh lirshëm” fenë? Sherbert v. Verner (1963), excerpts Diana Hacker, “A2: Constructing Reasonable Arguments,” pp. 67-84 Wayne C. Booth et al, “Making Good Arguments” and “Making Claims,” pp. 108-129 Employment Division v. Smith (1990), excerpts Religious Freedom Restoration Act (1993)
10
Çfarë llogaritet si diskriminim fetar? Obergefell v. Hodges (2015), excerpts Erik Eckholm, “Conservative Lawmakers and Faith Groups Seek Exemptions,” pp. 1-4 Conor Friedersdorf, “Should Mom-and-Pops that Forgo Gay Weddings Be Destroyed?” pp. 1-11 Janet Jakobsen and Ann Pellegrini, “Not Born That Way,” pp. 75-101
11
A mund të pajtohet barazia gjinore me lirinë fetare? Susan Moller Okin, “Is Multiculturalism Bad for Women?” pp. 133-149 Aziza al-Hibri, “Is Western Patriarchal Feminism Good for Minority Women?” pp. 151-156 Leti Volpp, “Feminism v. Multiculturalism,” pp. 1181-1218 Joan Scott, “Sexularism,” pp. 1-13 Banksy, “How Do you Like Your Eggs?” (street art) (to be discussed and distributed in class) Equal Employment Opportunity Commission v. Abercrombie & Fitch Stores (2015), excerpts Oral arguments in EEOC v. Abercrombie Title VII of the Civil Rights Act of 1964, excerpts Wayne C. Booth et al, “From Topics to Questions” and “From Questions to Problems,” pp. 35-67
12
Si e ekuilibrojmë lirinë fetare ndaj mirëqenies së përbashkët? Jürgen Habermas, “Religious Tolerance: The Pacemaker for Cultural Rights,” pp. 5-18 Leti Volpp, “Blaming Culture for Bad Behavior,” pp. 89-116 Church of the Lukumi Babalu Aye v. City of Hialeah (1993), excerpts Burwell v. Hobby Lobby (2014), excerpts (selections and protocol to be distributed in class)
13
Workshop nw lidhje me shrkimin akademik: hartimi dhe provat mbështetëse John R. Trimble, “Middles,” pp. 32-48 Wayne C. Booth et al, “Assembling Reason and Evidence” and “Acknowledgments and Responses,” pp. 130-149 Wayne C. Booth et al, “Engaging Sources,” pp. 84-99 Diana Hacker, APA/CMS Tab (please familiarize yourself with formatting and citations)
14
A mundet ligji modern të garantojë ndonjëherë lirinë fetare? Winnifred Sullivan, The Impossibility of Religious Freedom, Introduction and Chapters 1-2 Winnifred Sullivan, The Impossibility of Religious Freedom, Chapters 3-5
15
Përsëritje
16
Final Exam
1
Në përfundim të lëndës studenti duhet të jete në gjendje të lexojë një larmi të llojeve të tekstit në mënyrë analitike dhe kritike 2. Në përfundim të lëndës studentët do të jenë të aftë të për të dalluar interpretimet ose argumentet e vlefshme nga ato speciale 3. Përgatitja me njohuritë më të domosdoshme bazë të lëndës parë në aspektin kombëtar dhe ndërkombëtar. 4. Në përfundim të lëndës studentët do të jenë të aftë të hartojë argumente bindëse interpretuese në gjuhë të qartë dhe të lexojnë shkrimet e tyre me një sy kritik
2
Në përfundim të lëndës studentët do të jenë të aftë të për të dalluar interpretimet ose argumentet e vlefshme nga ato speciale
3
Përgatitja me njohuritë më të domosdoshme bazë të lëndës parë në aspektin kombëtar dhe ndërkombëtar.
4
Në përfundim të lëndës studentët do të jenë të aftë të hartojë argumente bindëse interpretuese në gjuhë të qartë dhe të lexojnë shkrimet e tyre me një sy kritik
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
0 0% 0%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
2 25% 50%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
2 12 24
Gjysmë finale
0 0 0
Provimi përfundimtar
1 20 20
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
150
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.00
ECTS
6.00