- Kodi
- MUL 206
- Emri
- Animacion
- Semestri
- 4
- Leksione
- 2.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 1.50
- ECTS
- 3.00
- Përshkrimi
-
Në lëndën e Animacionit do të përvetësohen konceptet kryesore të kësaj disipline, do të analizohen dhe dallohen personazhet dhe treguesit për prodhimin e animacionit. Theksi gjatë kursit do të vihet mbi krijimin e lëvizjes dhe shprehjes, duke përdorur sekuencat e imazhit tradicional, ose atij digjital. Kursi përfshin prezantimin e animacionit tradicional, projektimin, skenarin, ndalimin dhe lëvizjen e personazheve. U jep studentëve njohuri profesionale të teknikave të animacionit, të domosdoshme këto për të hartuar sekuencat e animacionit.
- Objektivat
-
1. Dhënia e njohurive bazë për Animacionin. 2. Shtjellimi i koncepteve dhe qasje kryesore mbi disiplinën e Animacionit dhe pajisja me aftësi për aplikimin e këtyre koncepteve në praktikë 3. Aftësimi i studentëve për projektimin dhe realizimin e skenarit të animacionit. 4. Pajisja me njohuri mbi rolin e Animacionit në komunikimin e vizual, aplikimin e tij në sektorin e reklamave dhe të argëtimit.
- Java
- Tema
- 1
- Prezantimi i lëndës. - Qëllimi dhe objektivat - Rezultatet dhe kompetencat. - Mënyra e vlerësimit
- 2
- Animacioni Morph - Teknikat e vizatimit të ngurtë dhe zmadhimi. - Metamorfoza e animacionit të objektit.
- 3
- Koncepti i topit - Përqendrimi tek koha dhe hapësira - Animi i objektit. Brenda-jashtë.
- 4
- Cikli i lëvizjes - Cikli standard i lëvizjes së profilit - Cikli i lëvizjes së karakterit
- 5
- Mbivendosja dhe ndjekja e procesit - Veza fluturuese
- 6
- Valët - Lëvizja e litarit - Hedhja e topit - Thyerja e nyjeve me mbivendosje
- 7
- Koncepti i lëvizjes dhe kthimit të kokës. (Pa flokë) - Shndërrimi i personazhit me flokë. (Përqendrimi tek veprimet dytësore). - Vendosja e flokëve në kornizat e mëparshme.
- 8
- Provimi gjysmë final
- 9
- Përqendrimi tek vëllimi - Proporcioni i objekteve - Koncepti i peshës dhe ekuilibrit
- 10
- Deformimi me Keyframes dhe redaktimi i grafikëve. - Ushtrimi me thesin e miellit
- 11
- Kompozimi me video i modeleve të animacionit - Ushtrimi me kutinë e drithrave
- 12
- 1. Projekt 2. Ndriçimi i synuar, kamera e synuar, objektet e pavlefshme. - Ushtrimi me tre modele të ndryshme.
- 13
- Ushtrimi dhe përfundimi i logos së një kompanie. - Sipërfaqja, hartat e strukturave, paravendosjet, modelimi.
- 14
- Dita e Kritikës Animative - Përqendrimi tek të gjitha aspektet. - Implementimi i komenteve dhe kritikave të ardhura nga grupi. - Nxitja e fillimit të lëvizjes.
- 15
- Shfaqja dhe prezantimi përfundimtar me UCBUGG: Modelimi 3D dhe animacioni
- 16
- Final Exam
- 1
- Studentët do të jenë në gjendje të identifikojnë parimet e animacionit.
- 2
- Të dallojnë karakteristikat e animacionit të dizajnuar mirë dhe të ekzutojnë projektet.
- 3
- Të analizojnë në mënyrë kritike projektet personale dhe punën e të tjerëve
- 4
- Të demonstrojnë aftësitë themelore të vizatimit dhe animacionit.
- 5
- Të krijojnë naimacione të sakta dhe tërheqëse.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 20% 20%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 30% 30%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 1 10% 10%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 2 32
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 1 5 5
- Gjysmë finale
- 1 3 3
- Provimi përfundimtar
- 1 5 5
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 87
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 3.48
- ECTS
- 3.00