Animacion

Print

Ejup Lila, Msc

Kodi
MUL 206
Emri
Animacion
Semestri
4
Leksione
2.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
1.50
ECTS
3.00
Përshkrimi

Në lëndën e Animacionit do të përvetësohen konceptet kryesore të kësaj disipline, do të analizohen dhe dallohen personazhet dhe treguesit për prodhimin e animacionit. Theksi gjatë kursit do të vihet mbi krijimin e lëvizjes dhe shprehjes, duke përdorur sekuencat e imazhit tradicional, ose atij digjital. Kursi përfshin prezantimin e animacionit tradicional, projektimin, skenarin, ndalimin dhe lëvizjen e personazheve. U jep studentëve njohuri profesionale të teknikave të animacionit, të domosdoshme këto për të hartuar sekuencat e animacionit.

Objektivat

Java
Tema
1
Prezantimi i lëndës. - Qëllimi dhe objektivat - Rezultatet dhe kompetencat. - Mënyra e vlerësimit
2
Animacioni Morph - Teknikat e vizatimit të ngurtë dhe zmadhimi. - Metamorfoza e animacionit të objektit.
3
Koncepti i topit - Përqendrimi tek koha dhe hapësira - Animi i objektit. Brenda-jashtë.
4
Cikli i lëvizjes - Cikli standard i lëvizjes së profilit - Cikli i lëvizjes së karakterit
5
Mbivendosja dhe ndjekja e procesit - Veza fluturuese
6
Valët - Lëvizja e litarit - Hedhja e topit - Thyerja e nyjeve me mbivendosje
7
Koncepti i lëvizjes dhe kthimit të kokës. (Pa flokë) - Shndërrimi i personazhit me flokë. (Përqendrimi tek veprimet dytësore). - Vendosja e flokëve në kornizat e mëparshme.
8
Provimi gjysmë final
9
Përqendrimi tek vëllimi - Proporcioni i objekteve - Koncepti i peshës dhe ekuilibrit
10
Deformimi me Keyframes dhe redaktimi i grafikëve. - Ushtrimi me thesin e miellit
11
Kompozimi me video i modeleve të animacionit - Ushtrimi me kutinë e drithrave
12
1. Projekt 2. Ndriçimi i synuar, kamera e synuar, objektet e pavlefshme. - Ushtrimi me tre modele të ndryshme.
13
Ushtrimi dhe përfundimi i logos së një kompanie. - Sipërfaqja, hartat e strukturave, paravendosjet, modelimi.
14
Dita e Kritikës Animative - Përqendrimi tek të gjitha aspektet. - Implementimi i komenteve dhe kritikave të ardhura nga grupi. - Nxitja e fillimit të lëvizjes.
15
Shfaqja dhe prezantimi përfundimtar me UCBUGG: Modelimi 3D dhe animacioni
16
Final Exam
1
Studentët do të jenë në gjendje të identifikojnë parimet e animacionit.
2
Të dallojnë karakteristikat e animacionit të dizajnuar mirë dhe të ekzutojnë projektet.
3
Të analizojnë në mënyrë kritike projektet personale dhe punën e të tjerëve
4
Të demonstrojnë aftësitë themelore të vizatimit dhe animacionit.
5
Të krijojnë naimacione të sakta dhe tërheqëse.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 25% 25%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 5% 5%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 2 32
Orë studimi jashtë klasës
14 2 28
Detyrat
1 11 11
Gjysmë finale
1 2 2
Provimi përfundimtar
1 2 2
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
75
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
3.00
ECTS
3.00