Dizajn Grafik 2 (Computer Graphics)

Print

Ejup Lila, Msc

Kodi
MUL 102
Emri
Dizajn Grafik 2 (Computer Graphics)
Semestri
2
Leksione
2.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
1.50
ECTS
3.00
Përshkrimi

Dizajni grafik është një mënyrë për zgjidhjen e problemeve dhe komunikimin vizual që përdor fotografinë, ilustrimin dhe tipografinë. Kjo lëndë ofron aftësi themelore të rëndësishme për disiplinën e dizajnit grafik. Nëpërmjet projekteve individuale dhe në studio, studentët mësojnë fjalorin e dizajnit të komunikimit vizual dhe njihen e familjarizohen me proçeset analoge dhe digjitale të prodhimit të dizajnit grafik. Lënda trajtohet duke përdorur një larmi metodash mësimore përfshirë leksione, video, diskutime, kritikë në klasë, punë në laborator, prezantime të ndryshme nga të ftuar, vizita në studio dizajni, takime me ekspertë të fushës, etj. Të gjitha projektet e studentëve vlerësohen në bazë të: Formës - janë ndjekur parimet e duhura të dizajnit? Funksionit - A e zgjidh problemin thelbësor të klientit? Konceptit - është dhënë një ide tërheqëse vizive jetësore? Aftësisë prodhuese - Është kryer detyra në mënyrë të pastër, profesionale? Vetëvlerësimit kritik - Është i hapur për ide të reja dhe ka aftësinë të pranojë kritika nga instruktori dhe kolegët?

Objektivat

Java
Tema
1
Arti dhe dizajni. Koncepte mbi balancën, kontrastin, harmonia dhe raportin.
2
Hyrje në programet multimediale dhe prezantimi i programeve që do të përdoren Shpjegimi i mënyrave të prezantimit dhe dorëzimit detyrave. Diskutim rreth kërkimit, hulumtimit.
3
Teorite e dizajnit 1: Studentët mësojnë rreth elementeve si typography, teksti, teoria e ngjyrave, hapesirat e bardha.
4
Hyrje në Adobe Indesign. Cfarë është faqosja. Detyra 1
5
Revista, elementët kryesor të saj. Komente dhe kritika rreth projekteve në proces
6
Punë në laborator, hyrje në faqosje. Fillimi i dizajnit të revistës.
7
Dizajni dhe natyra e informacionit. Çfarë mesazhi kërkojmë të përcjellim dhe si ta përgadisim atë vizualisht. Kryesisht punime mbi faqosjen e informacioneve për një revistë.
8
Provimi gjysmë final
9
Nga ndryshon faqosja e një refiste nga faqosja e një libri. Detyrë 2 – Faqosje editoriale
10
Përzgjedhja e imazheve, raporti i imazhit me tekstin, kontrasti, gradienti dhe backround. Komente dhe kritika rreth projekteve në proces - Faqosje editoriale
11
Reklama, publikimet, fotografia dhe identiteti vizual. Analiza mbi dizajne dhe modele ndërkombëtare mbi faqosjen, reklamimin dhe përdorimin e imazheve.
12
Integrimi i reklamave në revistë.
13
MockUp, si ta shfaqim në publik revistën e përfunduar. Përgaditja e MockUp për web, poster, rrjete socieale etj.
14
Si të përfundojmë një projekt dhe elementët që duhen pasur parasysh gjatë eksportimit. Ndryshimi mes dizjnit për web dhe atij për print.
15
Portofoli i punimeve. Si të krijojmë një portofol dhe çfarë duhet të kemi parasysh gjatë krijimit të tij. Kritika finale për projektet.
16
Final Exam
1
Kuptimi themelor i fushës së dizajnit grafik.
2
Kuptimi thelbësor i proceseve të zgjidhjes së problemeve nëpërmjet dizajnit grafik. .
3
Kuptimi i bazave dhe aplikimi i Adobe Illustrator, Photoshop dhe InDesign.
4
Përvojë kursesh për të dizejnuar një revistë, libër, gazetë
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
40%
Përqindja e provimit përfundimtar
60%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 2 32
Orë studimi jashtë klasës
14 2 28
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
1 2 2
Provimi përfundimtar
1 2 2
Të tjera
1 11 11
Ngarkesa totale e punës
75
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
3.00
ECTS
3.00