- Kodi
- IMC 305
- Emri
- Komunikim Vizual
- Semestri
- 1
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Kjo lëndë ndihmon studentët të kuptojnë çështjet e perceptimit pamor dhe sesi komunikohet saktë përmes elementëve pamorë, duke u dhënë dije teorike dhe praktike për t’i ndihmuar të kuptojnë dhe të zbatojnë në mënyrë të përgjegjshme e profesionale ato që kanë përftuar në dijet praktike. Kjo lëndë ndihmon edhe studentët e marrëdhënieve publike dhe të komunikimit të marketingut të vlerësojnë dhe t’i përdorin dijet për të përcjellë sa më mirë informacionin në të gjitha fushat e komunikimit.
- Objektivat
-
Kjo lëndë ka për objektiv të t’u japë studentëve informacione të thelluara në fushën e komunikimit vizual. Në fund të kursit ata do të aftësohen për të interpretuar situate të ndryshme dhe të jenë të aftë të përgatisin përmbatje të ndryshme vizuale në kuadër të PR dhe komunikimit të marketingut.
- Java
- Tema
- 1
- Prezantimi i lëndës, librat për t’u lexuar, hyrje në lëndë
- 2
- Të kuptuarit pamor: shikimi në pikëpamjen fiziologjike e psikologjike; biologjia e shikimit, perceptimi i lëvizjes, thellësisë, etj.; teoritë ndjesore: geshtaltizmi, konsktruktivizmi, ekologjia; pikëpamjet analizuese, studime rasti Huxley, A. (1943). The art of seeing. London, UK: Chatto & Windus. Pg. 11 Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: Writing For Textbooks. Pg. 1-6, 18-31, 52-61,123-127 Massironi, M., & Bruno, N. (2009). The psychology of graphic images: Seeing,drawing, communicating. New York, USA: Psychology Press. Pg. 1-20 The psychology book. (2012). London: Dorling Kindersley, Pg. 161, 194 Thompson, G. S. (2015). Workbook to accompany Understanding anatomy & physiology: A visual, auditory, interactive approach. Philadelphia, USA: F.A. Davis Company. Pg. 216, 219, 220
- 3
- Teoritë e perceptimit; semiotika dhe konjitivja, shenjat ikonografike, shenjat indeksuese, simbolet, marrëdhënieja mes treguesit e nënkuptimit, kuptimi mirëfilli dhe kuptimi në kotekst, pragmatika, semantika dhe sintaktika, kodi metonimik, kodi analogjik, kodi zëvendësues, kodet e kondesuara; konjitivja: kujtesa, projektimi, pritshmëria, përzgjedhja, krijimi i zakoneve, spikatja, mospajtimi, kultura dhe fjalët, studime rasti Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 61-73
- 4
- Shkollat e komunikimit, ndryshimi i kuptimeve të simboleve në kohë e shoqëri të caktuara, kthimi i njerëzve në simbole, si përkufizohet kultura, çfarë është kultura pamore, ndryshimi mes dizajnit grafik e artit, ndryshimi mes dizajnit grafik e artit komercial, gjuha pamore, studime rasti Barker C., (2004) The SAGE Dictionary of Cultural Studies; Londër, Britani e Madhe: SAGE Publications Ltd, fq. 44 Barnard A., Spencer J. (red), (2010), The Routledge Encyclopedia of Social and Cultural Anthropology, 2nd edition, Okson, Britani e Madhe: Routledge (Taylor & Francis e-Library version), fq. 168-169 Barnard, M. (1998). Art, design and visual culture: An introduction. New York, USA: St. Martin's. Pg. 18-19 Bowers, J. (2012). Introduction to graphic design methodologies and processes: Understanding theory and application. Hoboken, NJ: Wiley.. Pg. 24-25 Fiske, J. (1996). Introduction to communication studies (2nd ed.). London, United Kingdom: Routledge. Pg. 1-7, 46, 55 Hembree, R. (2008). The complete graphic designer: A guide to understanding graphics and visual communication: Design for communication, the design process, page layout and design, common design jobs, corporate identity, branding. Beverly, MA, USA: Rockport.. Pg. 11-15 Ingold T. (1994) Humanity and Animality botuar në Companion Encyclopedia of Anthropology me redaktor Ingold T.; Nju Jork, Shtetet e Bashkuara të Amerikës: Routledge (Taylor & Francis e-Library version), fq. 21 Smelser, N. J., Baltes, P. B. (2001) International encyclopedia of the social and behavioral sciences; Amsterdam, Holandë: Elsevier, fq. 3057 Smith C.M., Davies E.T., (2008), Anthropology For Dummies, Nju Jork, Shtetet e Bashkuara të Amerikës: Wiley Publishing, Inc., fq. 190 Tylor E.B., (1920), Primitive culture: researches into the development of mythology, philosophy, religion, art dhe custom, Vol. 1, Londër, Britani e Madhe: Murray, fq. 1
- 5
- Elementët kryesorë artistikë në komunikimin pamor: hapësira, vija, forma, përmasa/shkalla, ngjyra, materiali, vlera; Parimet e dizajnit të mirë: pika kryesore, kontrasti, balanca, lëvizja, ritmi/modeli, harmonia; zbatimi i teorive geshtaltiste; proporcioni i artë dhe rregulli i të tretave, studime rasti Hagen, R., & Golombisky, K. (2017). White space is not your enemy: A beginner's guide to communicating visually through graphic, web & multimedia design. Boca Raton, FL, USA: CRC Press, Taylor & Francis Group., pg. 46-60
- 6
- Ngjyra, gjashtë ngjyrat bazike, metodat e përshkrimit të ngjyrës: objektive, krahasuese dhe subjektive, ngjyrat kromatike dhe akromatike, saturimi dhe ndriçimi, errësimet, zbardhjet dhe tonalitetet, sistemet e ngjyrave: RGB, RYB dhe CMY(K), ngjyrat parësore, dytësore dhe të treta, ngjyrat e ngrohta e të ftohta, temperaturë e ngjyrës, kombinimi i ngjyrave: komplementar, monokromatik, analog, triadik, tetradik. fuqia komunikuese e ngjyrës, si komunikimojmë përmes kombinimit të formave, vijave, ngjyrave dhe materialeve, studime rasti Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 35-40 Hembree, R. (2008). The complete graphic designer: A guide to understanding graphics and visual communication: Design for communication, the design process, page layout and design, common design jobs, corporate identity, branding. Beverly, MA, USA: Rockport.. Pg. 28-30 Barnard, M. (1998). Art, design and visual culture: An introduction. New York, USA: St. Martin's. Pg. 39-41
- 7
- Bindja pamore në reklama, marrëdhëniet me publikun dhe gazetaria; iamzhe që lëndojnë: stereotipat pamorë, stereotipat mediatikë, studime rasti Barnard, M. (1998). Art, design and visual culture: An introduction. New York, USA: St. Martin's. Pg. 39-41
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- Tipografia, studime rasti Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 129-160 Hagen, R., & Golombisky, K. (2017). White space is not your enemy: A beginner's guide to communicating visually through graphic, web & multimedia design. Boca Raton, FL, USA: CRC Press, Taylor & Francis Group., pg. 88-114
- 10
- Dizajni grafik, studime rasti Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 161-185
- 11
- Grafikat informuese, studime rasti Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 187-210
- 12
- Fotografia, studime rasti Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 246-272
- 13
- Filmat, studime rasti Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 274-321
- 14
- Televizioni dhe videoja, studime rasti Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 322-348
- 15
- Përsëritje: Çfarë kemi mësuar, çfarë kemi arritur, ku është dallimi me orën e parë të lëndës
- 16
- Provimi final
- 1
- Studentët do të kuptojnë stilet dhe tonet e ndryshme të përdorura për formate të ndryshme pamore.
- 2
- Studentët do të demonstrojnë aftësi bazike mbi teknikat e analizimit të medumeve të komunikimit pamor për lloje të ndryshme mediash.
- 3
- Studentët do të aftësohen në vlerësimin dhe kritikën e materialeve të komunikimit pamor.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 40%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 60%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 5 70
- Detyrat
- 0 0 0
- Gjysmë finale
- 1 1 1
- Provimi përfundimtar
- 1 2 2
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 121
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 4.84
- ECTS
- 5.00