- Kodi
- IMC 305
- Emri
- Komunikim Vizual
- Semestri
- 1
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Kjo lëndë është teorike dhe konkretësinë ia japin studimet e rastit. I ndihmon studentët të kuptojnë çështjet e perceptimit pamor dhe si komunikohet saktë përmes elementeve pamorë, duke u dhënë dije teorike për të ndihmuar të kuptojnë dhe të zbatojnë në mënyrë të përgjegjshme e profesionale ato që kanë përftuar në dijet praktike. Kjo lëndë ndhmon edhe studentët e komunikimit të vlerësojnë dhe t’i përdorin dijet për të komunikuar sa më mirë informacionin në të gjitha fushat e komunikimit
- Objektivat
- Java
- Tema
- 1
- Prezantimi i lëndës, librat për t’u lexuar, hyrje në lëndë
- 2
- Të kuptuarit pamor: shikimi në pikëpamjen fiziologjike e psikologjike; biologjia e shikimit, perceptimi i lëvizjes, thellësisë, etj.; teoritë ndjesore: geshtaltizmi, konsktruktivizmi, ekologjia; pikëpamjet analizuese, studime rasti Huxley, A. (1943). The art of seeing. London, UK: Chatto & Windus. Pg. 11 Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: Writing For Textbooks. Pg. 1-6, 18-31, 52-61,123-127 Massironi, M., & Bruno, N. (2009). The psychology of graphic images: Seeing,drawing, communicating. New York, USA: Psychology Press. Pg. 1-20 The psychology book. (2012). London: Dorling Kindersley, Pg. 161, 194 Thompson, G. S. (2015). Workbook to accompany Understanding anatomy & physiology: A visual, auditory, interactive approach. Philadelphia, USA: F.A. Davis Company. Pg. 216, 219, 220
- 3
- Teoritë e perceptimit; semiotika dhe konjitivja, shenjat ikonografike, shenjat indeksuese, simbolet, marrëdhënieja mes treguesit e nënkuptimit, kuptimi mirëfilli dhe kuptimi në kotekst, pragmatika, semantika dhe sintaktika, kodi metonimik, kodi analogjik, kodi zëvendësues, kodet e kondesuara; konjitivja: kujtesa, projektimi, pritshmëria, përzgjedhja, krijimi i zakoneve, spikatja, mospajtimi, kultura dhe fjalët, studime rasti Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 61-73
- 4
- Shkollat e komunikimit, ndryshimi i kuptimeve të simboleve në kohë e shoqëri të caktuara, kthimi i njerëzve në simbole, si përkufizohet kultura, çfarë është kultura pamore, ndryshimi mes dizajnit grafik e artit, ndryshimi mes dizajnit grafik e artit komercial, gjuha pamore, studime rasti Barker C., (2004) The SAGE Dictionary of Cultural Studies; Londër, Britani e Madhe: SAGE Publications Ltd, fq. 44 Barnard A., Spencer J. (red), (2010), The Routledge Encyclopedia of Social and Cultural Anthropology, 2nd edition, Okson, Britani e Madhe: Routledge (Taylor & Francis e-Library version), fq. 168-169 Barnard, M. (1998). Art, design and visual culture: An introduction. New York, USA: St. Martin's. Pg. 18-19 Bowers, J. (2012). Introduction to graphic design methodologies and processes: Understanding theory and application. Hoboken, NJ: Wiley.. Pg. 24-25 Fiske, J. (1996). Introduction to communication studies (2nd ed.). London, United Kingdom: Routledge. Pg. 1-7, 46, 55 Hembree, R. (2008). The complete graphic designer: A guide to understanding graphics and visual communication: Design for communication, the design process, page layout and design, common design jobs, corporate identity, branding. Beverly, MA, USA: Rockport.. Pg. 11-15 Ingold T. (1994) Humanity and Animality botuar në Companion Encyclopedia of Anthropology me redaktor Ingold T.; Nju Jork, Shtetet e Bashkuara të Amerikës: Routledge (Taylor & Francis e-Library version), fq. 21 Smelser, N. J., Baltes, P. B. (2001) International encyclopedia of the social and behavioral sciences; Amsterdam, Holandë: Elsevier, fq. 3057 Smith C.M., Davies E.T., (2008), Anthropology For Dummies, Nju Jork, Shtetet e Bashkuara të Amerikës: Wiley Publishing, Inc., fq. 190 Tylor E.B., (1920), Primitive culture: researches into the development of mythology, philosophy, religion, art dhe custom, Vol. 1, Londër, Britani e Madhe: Murray, fq. 1
- 5
- Elementët kryesorë artistikë në komunikimin pamor: hapësira, vija, forma, përmasa/shkalla, ngjyra, materiali, vlera; Parimet e dizajnit të mirë: pika kryesore, kontrasti, balanca, lëvizja, ritmi/modeli, harmonia; zbatimi i teorive geshtaltiste; proporcioni i artë dhe rregulli i të tretave, studime rasti Hagen, R., & Golombisky, K. (2017). White space is not your enemy: A beginner's guide to communicating visually through graphic, web & multimedia design. Boca Raton, FL, USA: CRC Press, Taylor & Francis Group., pg. 46-60
- 6
- Ngjyra, gjashtë ngjyrat bazike, metodat e përshkrimit të ngjyrës: objektive, krahasuese dhe subjektive, ngjyrat kromatike dhe akromatike, saturimi dhe ndriçimi, errësimet, zbardhjet dhe tonalitetet, sistemet e ngjyrave: RGB, RYB dhe CMY(K), ngjyrat parësore, dytësore dhe të treta, ngjyrat e ngrohta e të ftohta, temperaturë e ngjyrës, kombinimi i ngjyrave: komplementar, monokromatik, analog, triadik, tetradik. fuqia komunikuese e ngjyrës, si komunikimojmë përmes kombinimit të formave, vijave, ngjyrave dhe materialeve, studime rasti Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 35-40 Hembree, R. (2008). The complete graphic designer: A guide to understanding graphics and visual communication: Design for communication, the design process, page layout and design, common design jobs, corporate identity, branding. Beverly, MA, USA: Rockport.. Pg. 28-30 Barnard, M. (1998). Art, design and visual culture: An introduction. New York, USA: St. Martin's. Pg. 39-41
- 7
- Bindja pamore në reklama, marrëdhëniet me publikun dhe gazetaria; iamzhe që lëndojnë: stereotipat pamorë, stereotipat mediatikë, studime rasti Barnard, M. (1998). Art, design and visual culture: An introduction. New York, USA: St. Martin's. Pg. 39-41
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- Tipografia, studime rasti Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 129-160 Hagen, R., & Golombisky, K. (2017). White space is not your enemy: A beginner's guide to communicating visually through graphic, web & multimedia design. Boca Raton, FL, USA: CRC Press, Taylor & Francis Group., pg. 88-114
- 10
- Dizajni grafik, studime rasti Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 161-185
- 11
- Grafikat informuese, studime rasti Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 187-210
- 12
- Fotografia, studime rasti Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 246-272
- 13
- Filmat, studime rasti Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 274-321
- 14
- Televizioni dhe videoja, studime rasti Lester, P. M. (2018). Visual communication: Images with messages. Dallas, TX, USA: WritingForTextbooks. Pg. 322-348
- 15
- Përsëritje: Çfarë kemi mësuar, çfarë kemi arritur, ku është dallimi me orën e parë të lëndës
- 16
- Provimi final
- 1
- Studentët do të kuptojnë stilet dhe tonet e ndryshme të përdorura për formate të ndryshme pamore.
- 2
- Studentët do të demonstrojnë aftësi bazike mbi teknikat e analizimit të medumeve të komunikimit pamor për lloje të ndryshme mediash.
- 3
- Studentët do të aftësohen në vlerësimin dhe kritikën e materialeve të komunikimit pamor.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 2 10% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 5 70
- Detyrat
- 2 2 4
- Gjysmë finale
- 1 1 1
- Provimi përfundimtar
- 1 2 2
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 125
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.00
- ECTS
- 5.00