Teknologjitë e informacionit

Print

Krisien Xoxa, Msc

Kodi
IMC 204
Emri
Teknologjitë e informacionit
Semestri
0
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
6.00
Përshkrimi

Në këtë kurs synohet të jepen njohuri mbi teknologjitë e informacionit dhe të komunikimit, në mënyrë që studentët të fitojnë njohuritë dhe kompetencat e nevojshme në përdorimin e TIK. Lënda shpjegon në sesi procesi i punës së tyre bëhet më funksional dhe efektiv me përdorimin e teknologjive të reja. Lënda do të synojë në mënyrë specifike të aftësojë studentin që të integrojë mjetet kryesore që ofron TIK në procesin e marrëdhënieve me publikun dhe komunikim-marketingut.

Objektivat

Kuptimi i koncepteve bazë të teknologjisë informative dhe komunikimit Efikasiteti i përdorimit të teknologjive të fundit në fushën e PR dhe marketingut. Praktikimi i sistemeve informative të komunikimit në rrjet.

Java
Tema
1
Koncepte të përgjithshme mbi menyrat e marketingut On-Line
2
Cfare ka ndryshuar dhe cfare nuk ka ndryshuar me kalimin Marketingut nga menyrat tradicionale ne on-line
3
Dizenjimi i Webit (Rregulla te rendesishme qe duhen patur parasysh para se te fillohet dizenjimi)
4
Contenti (Cfare kemi nevoje te dime dhe strategjite on-line)
5
Llojet e ndryshme te contentit dhe si te pergatiten ne menyre efektive
6
CMS te ndryshme me nje veshtrim me te detajuar mbi wordpress
7
Eshte e lehte te punosh me kompjuter, Kompjuteri thjeshton jeten? Metoda pune dhe TIK,
8
Provimi gjysmefinal
9
Promovimi dhe veglat e promovimit.
10
Marketingu nepermjet sherbimeve mail.
11
Matja e rezultateve dhe efektivitetit.
12
Praktike me platformat CMS (WordPress).
13
Konsulte per projektin final 1.
14
Konsulte per projektin final 2.
15
Konsulte per projektin final 3.
16
Provimi final
1
Në përfundim të këtij kursi studentët do të jenë në gjendje të kuptojnë konceptet themelore që lidhen me teknologjinë e mediave te promovimit.
2
Të kuptojnë teknikat dhe strategjite efektive qe mundeson marketingu on-line.
3
Njohin ndikimin që ka TIK-u në fushën e marrëdhënieve me publikun dhe komunikim-marketingut.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
1 10% 10%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 5% 5%
Përqindja totale e vlerësimit
45%
Përqindja e provimit përfundimtar
55%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 6 84
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
1 10 10
Provimi përfundimtar
1 10 10
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
152
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
6.08
ECTS
6.00