- Kodi
- IMC 204
- Emri
- Teknologjitë e informacionit
- Semestri
- 0
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 6.00
- Përshkrimi
-
Në këtë kurs synohet të jepen njohuri mbi teknologjitë e informacionit dhe të komunikimit, në mënyrë që studentët të fitojnë njohuritë dhe kompetencat e nevojshme në përdorimin e TIK. Lënda shpjegon në sesi procesi i punës së tyre bëhet më funksional dhe efektiv me përdorimin e teknologjive të reja. Lënda do të synojë në mënyrë specifike të aftësojë studentin që të integrojë mjetet kryesore që ofron TIK në procesin e marrëdhënieve me publikun dhe komunikim-marketingut.
- Objektivat
-
Kuptimi i koncepteve bazë të teknologjisë informative dhe komunikimit Efikasiteti i përdorimit të teknologjive të fundit në fushën e PR dhe marketingut. Praktikimi i sistemeve informative të komunikimit në rrjet.
- Java
- Tema
- 1
- Koncepte të përgjithshme mbi menyrat e marketingut On-Line
- 2
- Cfare ka ndryshuar dhe cfare nuk ka ndryshuar me kalimin Marketingut nga menyrat tradicionale ne on-line
- 3
- Dizenjimi i Webit (Rregulla te rendesishme qe duhen patur parasysh para se te fillohet dizenjimi)
- 4
- Contenti (Cfare kemi nevoje te dime dhe strategjite on-line)
- 5
- Llojet e ndryshme te contentit dhe si te pergatiten ne menyre efektive
- 6
- CMS te ndryshme me nje veshtrim me te detajuar mbi wordpress
- 7
- Eshte e lehte te punosh me kompjuter, Kompjuteri thjeshton jeten? Metoda pune dhe TIK,
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- Promovimi dhe veglat e promovimit.
- 10
- Marketingu nepermjet sherbimeve mail.
- 11
- Matja e rezultateve dhe efektivitetit.
- 12
- Praktike me platformat CMS (WordPress).
- 13
- Konsulte per projektin final 1.
- 14
- Konsulte per projektin final 2.
- 15
- Konsulte per projektin final 3.
- 16
- Provimi final
- 1
- Në përfundim të këtij kursi studentët do të jenë në gjendje të kuptojnë konceptet themelore që lidhen me teknologjinë e mediave te promovimit.
- 2
- Të kuptojnë teknikat dhe strategjite efektive qe mundeson marketingu on-line.
- 3
- Njohin ndikimin që ka TIK-u në fushën e marrëdhënieve me publikun dhe komunikim-marketingut.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 1 10% 10%
- Projekte
- 0 0% 0%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 5% 5%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 45%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 55%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 6 84
- Detyrat
- 0 0 0
- Gjysmë finale
- 1 10 10
- Provimi përfundimtar
- 1 10 10
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 152
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 6.08
- ECTS
- 6.00