Mikroekonomi

Print

Elvjona Binaj, Msc

Kodi
EMS 213
Emri
Mikroekonomi
Semestri
3
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
5.00
Përshkrimi

Një zotërim i mirë i mikroekonomisë është jetik për vendimmarrjen menaxheriale, për hartimin dhe kuptimin e politikave publike dhe, në përgjithësi, për vlerësimin se si funksionon një ekonomi moderne. Në fakt, edhe të kuptosh lajmet çdo ditë shpesh kërkon njohuri nga mikroekonomia. Tema të tilla si teoria e lojës dhe strategjia konkurruese, rolet e pasigurisë dhe informacionit, dhe analiza e çmimeve nga firmat me fuqi tregu, janë me rëndësi të madhe për mikroekonominë. Mikroekonomia është një lëndë dinamike dhe sfiduese. Edicioni i nëntë i Mikroekonomisë ofron një trajtim të teorisë mikroekonomike që thekson rëndësinë dhe zbatimin e saj si në vendimmarrjen e politikave menaxheriale ashtu edhe në ato publike. Për më tepër, teoria përforcohet duke përfshirë shembuj që mbulojnë tema të tilla si analiza e kërkesës, kostos dhe efiçencës së tregut; hartimi i strategjive të çmimeve; vendimet e investimeve dhe prodhimit etj. Me përjashtim të shtojcave dhe shënimeve, Mikroekonomia nuk përdor llogaritje. Si rezultat, libri është i përshtatshëm për studentët me një edukim të larmishëm.

Objektivat

Objektivat kryesore per studentet te cilet ndjekin kete kurs jane: 1. Te formojne opinionin e tyre ne lidhje me situaten ekonomike ne rang vendi, rajoni dhe global. 2. Te prezantojne ne forme grafike dhe permes modeleve te thjeshta matematikore opinionet e tyre mbi funksionimin e tregjeve, zgjidhjen e problemeve e shpjegimin e situatave ekonomike. 3. Te jene te informuar mbi teorite e mikroekonomise dhe te zhvillojne mendimin kritik. 4. Te mendojne ne menyre strategjike per nje vendimmarrje efektive qe merr parasysh jo vetem implikimet financaire, por edhe me gjere, si per shembull, elementet sociale, kulturore, mjedisore, politike etj

Java
Tema
1
Hyrje (pg. 25-42) Në këtë kapitull diskutohet gama e problemeve që trajton mikroekonomia dhe llojet e përgjigjeve që ajo mund të japë. Ai gjithashtu shpjegon se çfarë është një treg, si i përcaktojmë kufijtë e një tregu dhe si matim çmimin e tregut.
2
Bazat e kërkesës dhe ofertës (pg. 43-88) Ky kapitull mbulon një nga mjetet më të rëndësishme të mikroekonomisë: analizën e ofertës-kërkesës. Ne shpjegojmë se si funksionon një treg konkurrues dhe si oferta dhe kërkesa përcaktojnë çmimet dhe sasitë e mallrave dhe shërbimeve. Ne gjithashtu tregojmë se si analiza e ofertës-kërkesës mund të përdoret për të përcaktuar efektet e ndryshimit të kushteve të tregut, duke përfshirë ndërhyrjen e qeverisë.
3
Sjellja konsumatore (pg. 89-130) Ky kapitull shpjegon parimet që qëndrojnë në themel të kërkesës së konsumatorit.
4
Kërkesa individuale dhe e tregut (pg. 131-165) Në këtë kapitull, ne shohim se si konsumatorët marrin vendime për konsumin, si preferencat e tyre dhe kufizimet buxhetore përcaktojnë kërkesat e tyre për mallra të ndryshme dhe pse mallra të ndryshëm kanë karakteristika të ndryshme të kërkesës.
5
Prodhimi (pg. 209-236) Ky kapitull zhvillon teorinë e firmës. Ne shohim se si firmat kombinojnë inputet, si kapitali, puna dhe lëndët e para, për të prodhuar mallra dhe shërbime në një mënyrë që minimizon kostot e prodhimit.
6
Kostoja e prodhimit (pg. 237-288) Një analizë më e thellë e kostove të prodhimit bëhet në këtë kapitull. Ne shohim gjithashtu se si kostot e një firme varen nga shkalla e prodhimit dhe përvoja e prodhimit.
7
Provim gjysmëfinal
8
Maksimizimi i fitimit dhe oferta konkurruese (pg. 289-326) Ky kapitull tregon se si firmat zgjedhin normat e prodhimit për të maksimizuar fitimin. Ne shohim gjithashtu se si kombinohen vendimet e prodhimit të firmave individuale për të përcaktuar kurbën e ofertës konkurruese të tregut dhe karakteristikat e saj.
9
Analiza e tregjeve konkurruese (pg. 327-366) Ky kapitull bazohet në kurbat e ofertës dhe kërkesës për analizën e tregjeve konkurruese. Ne tregojmë se si politikat e qeverisë, të tilla si kontrolli i çmimeve, kuotat, taksat dhe subvencionet, mund të kenë efekte në një gamë të gjerë tek konsumatorët dhe prodhuesit, dhe shpjegojmë se si analiza ofertë-kërkesë mund të përdoret për të vlerësuar këto efekte.
10
Fuqia e tregut: Monopoli and monopsoni (pg. 370-412) Në këtë kapitull ne shqyrtojmë fuqinë e tregut: aftësinë për të ndikuar në çmim, qoftë nga një shitës ose një blerës. Ne do të shohim se si lind fuqia e tregut, si ndryshon ajo midis firmave, si ndikon në mirëqenien e konsumatorëve dhe prodhuesve dhe si mund të kufizohet nga qeveria.
11
Fuqia e tregut dhe çmimi (fq. 413-464) Në vijim të kapitullit të mëparshëm, këtu do të shohim gjithashtu se si firmat mund të hartojnë strategji çmimi dhe reklamimi për të përfituar maksimalisht nga fuqia e tyre në treg.
12
Konkurrenca monopoliste dhe oligopoli (fq. 465-500) Objektivi i këtij kapitulli është të merret me tregjet në të cilat numri i firmave është i kufizuar. Ne do të shqyrtojmë një shumëllojshmëri tregjesh të tilla, duke filluar nga konkurrenca monopolistike, në të cilën shumë firma shesin produkte të diferencuara, deri tek një kartel, në të cilin një grup firmash koordinon vendimet dhe vepron si monopolist.
13
Teoria e lojës dhe strategjia konkurruese (fq. 501-542) Ne jemi veçanërisht të shqetësuar për tregjet në të cilat ka vetëm pak firma. Në këto raste, çdo firmë duhet të hartojë strategjitë e saj të çmimeve, prodhimit dhe investimit, duke mbajtur parasysh se si konkurrentët ka gjasa të reagojnë. Ne do të zhvillojmë dhe zbatojmë parime nga teoria e lojës për të analizuar strategji të tilla.
14
Investimet, koha dhe tregjet e kapitalit (fq. 573-606) Ky kapitull fokusohet në vendimet për investime kapitale. Ne do të shohim se si një firmë mund të vlerësojë fitimet e ardhshme që ajo pret nga një investim dhe më pas ta krahasojmë këtë vlerë me koston e investimit për të përcaktuar nëse investimi është i vlefshëm. Ne do ta zbatojmë këtë ide edhe për vendimet e individëve për të blerë një makinë ose pajisje shtëpiake, ose për të investuar në arsim.
15
Përsëritje
16
Provimi final
1
Aftësi për të zbatuar konceptet e mikroekonomisë në sistemet teknologjike dhe të informacionit.
2
Mendimtarë kritikë dhe analistë të ekonomisë.
3
Ekonomistë të përgatitur mirë.
4
Vendimmarrës efektivë.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 20% 20%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 10% 10%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
40%
Përqindja e provimit përfundimtar
60%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
1 10 10
Gjysmë finale
1 4 4
Provimi përfundimtar
1 5 5
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
125
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.00
ECTS
5.00