Menaxhim Stategjik

Print

Elda Dollija, PhD

Kodi
EMS 214
Emri
Menaxhim Stategjik
Semestri
4
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
5.00
Përshkrimi

Lënda “Manaxhimi Strategjik” analizon proçesin e manaxhimit strategjik dhe njohjen e praktikës së zbatimit të këtij proçesi në organizata reale. Proçesi i manaxhimit strategjik ka të bëjë me marrjen e vendimeve rreth të ardhmes së organizatës dhe zbatimin e këtyre vendimeve. Ai ka për qëllim t’i njohë studentët me njohuri të tilla si: Çfarë është Vizioni, Misioni, Vlerat, dhe Objektivat e organizatës? Analiza e mjedisit të brendëshm dhe të jashtëm të organizatës. Pse janë të rëndësishme vendimet strategjike apo teknikat për formulimin dhe zbatimin e strategjisë? Çfarë strategjish janë të suksesshme për organizata të ndryshme që operojnë në kushte të ndryshme? Hartimi i strategjive në nivel Biznesi, Korporate dhe Ndërkombëtare. Roli i Inovacionit në krijimin e avantazhit konkurrues. Etika dhe Përgjegjësia Sociale e Korporatave.

Objektivat

• T’i pajisë studentët me njohuritë bazë mbi proceset e menaxhimit strategjik, rolet dhe funksionet e një menaxheri në organizatat e biznesit. • Të analizojë në mënyrë të detajuar mjedisin e jashtëm dhe të brendshëm në të cilin operojnë organizatat me qëllim që vendimet strategjike të cojnë organizatën në një performancë të lartë. • Të orientojë studentët që të përdorin në mënyrë racionale strategjitë e duhura për ta bërë organizatën konkurruese në tregjet ndërkombëtare. • Të aftësojë studentët të mendojnë në mënryre kreative dhe strategjike që njohuritë e fituara gjatë këtij kursi t’i përdorë në funksion të formimit të tij dhe njëkohësisht të orientohet me sukses në praktikat e biznesit.

Java
Tema
1
Menaxhimi Strategjik: Art dhe Shkencë Në këtë kapitull studentët do të njihen me temat e mëposhtme: Çfarë është Menaxhimi Strategjik? Strategjitë e synuara, emergjente dhe të realizuara; Historia e Menaxhimit Strategjik; Kritika Bashkëkohore e Menaxhimit Strategjik; Kuptimi i Procesit të Menaxhimit Strategjik (Kennedy et al pp. 7-32)
2
Vlerësimi i Performancës Organizative Në këtë kapitull, studentët do të njihen me temat e mëposhtme: Vizioni, Misioni dhe Qëllimet; Vlerësimi i Performancës Organizative; Avantazhi konkurrues (Kennedy et al f. 32-52)
3
Vlerësimi i Mjedisit të Jashtëm Në këtë kapitull, studentët do të njihen me temat e mëposhtme: Marrëdhënia ndërmjet një organizate dhe mjedisit të saj; Vlerësimi i Mjedisit të Përgjithshëm; Vlerësimi i Industrisë; Harta e Grupeve Strategjike (Kennedy et al f. 53-69)
4
Vlerësimi i Mjedisit të Jashtëm (vazhdim) Në këtë kapitull studentët do të njihen me temat e mëposhtme: Vlerësimi i Industrisë; Hartimi i Grupeve Strategjike, studim rasti Studim rasti Cola Wars (Kennedy et al, f. 69-87)
5
Vlerësimi i Mjedisit të Brendshëm Në këtë kapitull, studentët do të njihen me temat e mëposhtme: Menaxhimi i burimeve të firmës; Vlerësimi bazuar në burime, zinxhiri i vlerës (Kennedy et al. f. 88-114)
6
Sinteza e Çështjeve Strategjike dhe Analiza Në këtë kapitull, studentët do të njihen me temat e mëposhtme: Si zhvillohet dhe përdoret korniza SWOT për përcaktimin e çështjeve strategjike? Çfarë është një çështje strategjike dhe si identifikohet dhe shprehet? (Kennedy et al f. 116-123)
7
Diskutim të rasteve studimore dhe ushtrime
8
Provim gjysëm final
9
Përzgjedhja e strategjive të nivelit të biznesit Në këtë kapitull, studentët do të njihen me temat e mëposhtme: Pse është i vlefshëm një ekzaminim i strategjive të përgjithshme? Cilat janë katër strategjitë kryesore të përgjithshme? Cila është një strategji me kosto më të mirë? Çfarë do të thotë të jesh “i ngecur në mes”? (Kennedy et al f. 124-162)
10
Strategjitë e Inovacionit Në këtë kapitull studentët do të njihen me temat e mëposhtme: Çfarë është orientimi sipërmarrës? Pse kompanitë duhet të inovojnë? Cilat janë katër llojet e inovacionit? Cilat janë katër fazat e ciklit jetësor të produktit dhe kalimi i humnerës? Cilat janë mënyrat se si firmat mund të bashkëpunojnë me konkurrentët e tyre? (Kennedy et al f. 163-194)
11
Përzgjedhja e Strategjive të Nivelit të Korporatës Në këtë kapitull, studentët do të njihen me temat e mëposhtme: Përkufizimi i Strategjisë në nivel të Korporatës; Diversifikimi; Zbatimi i Strategjisë së Korporatës; Strategjitë për t'u bërë më të vegjël; Planifikimi i portofolit dhe Strategjia e Nivelit të Korporatës (Kennedy et al. fq. 195-220)
12
Konkurrenca në tregjet ndërkombëtare Në këtë kapitull, studentët do të njihen me temat e mëposhtme: Avantazhet dhe disavantazhet e konkurrencës në tregjet ndërkombëtare; Korniza CAGE; Llojet e Strategjive Ndërkombëtare; Drejtuesit e suksesit dhe dështimit kur konkurrojnë në tregjet ndërkombëtare; Opsionet për konkurrencë në tregjet ndërkombëtare (Kennedy et al. fq. 221-257)
13
Ekzekutimi i Strategjisë përmes Dizajnit Organizativ Në këtë kapitull, studentët do të njihen me temat e mëposhtme: Pse Dizajn Organizativ? Blloqet themelore të ndërtimit të strukturës organizative; Krijimi i një strukture organizative; Krijimi i Sistemeve të Kontrollit Organizativ; Format Ligjore të Biznesit (Kennedy et al, f. 259-295)
14
Udhëheqja e një organizate etike: Qeverisja e Korporatës, Etika e Korporatës dhe Përgjegjësia Sociale Në këtë kapitull, studentët do të njihen me temat e mëposhtme: Të bësh mirë duke bërë mirë; Qeverisja e Korporatës; Etika e Korporatës dhe Përgjegjësia Sociale; Pyetje bashkëkohore të etikës së korporatës (Kennedy et al f. 297-324)
15
Diskutim të rasteve studimore dhe ushtrime
16
Final Exam
1
Studenti duhet të jetë në gjendje të zbulojë problemet më të rëndesishme të organizatës dhe të sugjerojë alternativa për zgjidhjen e tyre
2
Studentët duhet të zhvillojë aftësitë konceptuale për ta parë organizatën si një të tërë
3
Studentët do të përmirësojë aftësitë e tij për të bërë studime, nëpermjet analizës së mjedisit të brendshëm dhe të jashtëm të organizatës
4
Studentët do të të kuptojë më mirë mjedisin në të cilin operojnë organizatat e biznes
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 30% 30%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
70%
Përqindja e provimit përfundimtar
30%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 1 14
Detyrat
1 15 15
Gjysmë finale
1 16 16
Provimi përfundimtar
1 16 16
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
125
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.00
ECTS
5.00