- Kodi
- EMS 211
- Emri
- Sjellje Organizative
- Semestri
- 3
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Kjo lëndë i përkufizon organizatat si mjedise pune. Ajo është e fokusuar në lidhjen midis individit, grupit dhe gjithë organizatës. Në mënyrë të veçantë, lënda përshkruan vlerën e lidhjes midis punës dhe familjes, individëve dhe ekipeve, organizatave dhe shoqërisë në kërkim të prosperitetit të ardhshëm. Lënda luan një rol vendimtar në përcaktimin e aftësive të studentëve që i ndihmojnë ata të zgjedhin mënyrën duhur të veprimit, me synimin për të kontribuar më shumë në performancën e tyre individuale dhe organizative gjatë gjithë karrierës së tyre. Metodologjia e mësimdhënies dhe pedagogjia janë multidisiplinare dhe mbështeten në metoda dhe teknika të ndryshme. Qëllimi kryesor është njohja nga studentët e rëndësisë së sjelljeve njerëzore dhe angazhimi i tyre në organizata. Gjithashtu, synohet rritja e njohurive dhe aftësive të tyre, në mënyrë që të jenë të përgatitur për t'u bërë liderët e nesërm në organizata.
- Objektivat
-
Lënda synon t'u japë studentëve një vlerësim të natyrës unike të qenieve njerëzore si punonjës; Të sigurojë që studentët të njohin variablat kryesore të pavarura dhe të varura të sjelljes organizative; Të ndihmojë studentët të jenë anëtarë produktivë të ekipit dhe/ose udhëheqës të ekipit; Të ndajë me studentët njohuritë teorike dhe praktike që janë të nevojshme për të kuptuar personalitetet, perceptimet dhe motivimet e punonjësve; të ndërtojnë skuadra që gëzojnë unitetin, kënaqësinë dhe performancën e lartë; të kuptojnë organizatat komplekse-adaptuese nëpërmjet mekanizmave efektivë të komunikimit, menaxhimit të konflikteve dhe udhëheqjes përfshirëse.
- Java
- Tema
- 1
- Hyrje në fushën e sjelljes organizative. Fq. 2. Ky kapitull paraqet katër këndvështrime të efektshmërisë organizative. Seksioni i efektshmërisë organizative gjithashtu siguron organizimin e sistemeve të hapura, të mësuarit organizativ, praktikat e punës me performancë të lartë, vlerat dhe etikën.
- 2
- Sjellja, personaliteti dhe vlerat individuale. Fq. 32. Ky kapitull prezanton modelin MARS të sjelljes dhe performancës individuale, personalitetin në organizata, vetë-konceptin, vlerat në vendin e punës dhe vlerat etike dhe sjelljen.
- 3
- Të perceptojmë veten dhe të tjerët në organizata. Fq. 66. Ky kapitull prezanton procesin perceptual, identitetin social dhe steriotipet, teorinë e Atributeve, profecitë vetë-përmbushëse, përmirësimin e perceptimeve dhe të mësuarit në organizata.
- 4
- Ndjenjat, qëndrimet dhe stresi në vendin e punës. Fq. 96. Ky kapitull prezanton emocionet në vendin e punës, menaxhimin e emocioneve në punë, inteligjencën emocionale, kënaqësinë në punë, angazhimin organizativ, stresin e lidhur me punën dhe menaxhimin e tij.
- 5
- Motivimi i punonjësve. Fq. 130. Ky kapitull prezanton angazhimin e punonjësve, shkaqet dhe nevojat e punonjësve, teorinë e motivimit, vendosjen e objektivave dhe drejtësinë organizative.
- 6
- Vendimmarrja dhe krijimtaria. Fq. 196. Ky kapitull prezanton paradigmën e zgjedhjes racionale të marrjes së vendimeve, identifikimin e problemeve dhe mundësive, vlerësimin dhe zgjedhjen e alternativave, zbatimin e vendimeve, vlerësimin e rezultateve të vendimeve dhe përfshirjen e punonjësve në marrjen e vendimeve.
- 7
- Dinamika e ekipit. Fq. 232. Ky kapitull prezanton avantazhet dhe disavantazhet e ekipeve, një model të efektivitetit të ekipit, elementet e strukturës të ekipit, proceset e ekipit dhe marrja së vendimeve të ekipit.
- 8
- Provimi Midterm
- 9
- Komunikimi në ekipe dhe organizata. Fq. 268. Ky kapitull prezanton rëndësinë e komunikimit, një model komunikimi, kanalet e komunikimit, zgjedhja e kanalit më të mirë të komunikimit, përmirësimi i komunikimit ndërpersonal etj.
- 10
- Fuqia dhe ndikimi në vendin e punës. Fq. 298. Ky kapitull paraqet burimet e fuqisë në organizata, influencimi i të tjerëve, teknikat e influencimit dhe politikat organizacionale.
- 11
- Konflikti dhe negociimi në vendin e punës. Fq. 326. Ky kapitull paraqet konceptet e konfrontimit konstruktiv, modeli i procesit të konfliktit, burimet strukturore të konfliktit në organizata, stilet ndërpersonale të trajtimit të konflikteve dhe qasjet strukturore të menaxhimit të konflikteve.
- 12
- Lidershipi në organizata. Fq. 358. Ky kapitull prezanton se cfarë është lidershipi, perspektiva e lidershipit, perspektiva e sjelljes së lidershipit, perspektiva e parashikuesve së lidershipit, perspektiva shndërruese e lidershipit dhe perspektiva implicite e udhëheqjes.
- 13
- Projektimi i Strukturave Organizative. Fq. 384. Ky kapitull paraqet elementet e strukturës organizative, format e departamentalizimit dhe parashikuesit e dizajnit organizativ.
- 14
- Kultura organizative. Fq. 414. Ky kapitull prezanton elementet e kulturës organizative, deshifrimin e kulturës organizative nëpërmjet artifakteve. A është e rëndësishme kultura organizative? Shkrirja e kulturave organizative dhe ndryshimi e forcimi i kulturës organizative.
- 15
- Përsëritje
- 16
- Final Exam
- 1
- Njohja e botës perceptuese të punonjësve në organizata.
- 2
- Të kuptuarit e emocioneve, personalitetit dhe vlerave të punonjësve.
- 3
- Përcaktimi i kushteve për motivim dhe punës në grup.
- 4
- Zgjidhja e konflikteve dhe influencimi nëpërmjet fuqisë dhe komunikimit.
- 5
- Menaxhimi i diversitetit me anë të lidershipit përfshirës.
- 6
- Ndryshimi i qëndrimeve për rritjen e kënaqësisë dhe performancës në punë.
- 7
- Njohja e proceseve dhe karakteristikave të organizatës.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 3 42
- Detyrat
- 1 7 7
- Gjysmë finale
- 1 4 4
- Provimi përfundimtar
- 1 4 4
- Të tjera
- 1 4 4
- Ngarkesa totale e punës
- 125
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.00
- ECTS
- 5.00