e-Commerce

Print

Elda Dollija, PhD

Kodi
EMS 215
Emri
e-Commerce
Semestri
3
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
5.00
Përshkrimi

Kursi “E-commerce” synon të njohë studentët me tendencën e re të të bërit biznes dhe tregëti online. Lënda synon t’i afrojë sa më shumë studentët me modelet e reja te biznesit dhe tregtisë elektronike duke i njohur me elementët përbërës të tyre, faktorët që ndikojnë në to, infrastrukturën, kuadrin ligjor dhe etik të funksionimit, çështje të privatësisë dhe sigurisë dhe elementët përbërës të ICT-së. Lënda i njeh studentët edhe me modelin e komunikimit online dhe realizimin e blerjeve online, Marketingu Digital dhe Menaxhimi i Marrëdhënieve me klientin

Objektivat

Të shpjegojë kuptimin dhe rëndësinë e e-business Të shpjegojë modelet kryesore të e-business Të shpjegojë se si ndikojnë faktorë të jashtëm dhe të brendshëm në planet dhe praktikat e e-business Të shpjegojë çështje të e-business të lidhura me etikën, ligjin dhe shoqërinë Të shpjegojë Çështje të lidhura me sigurinë dhe privatësinë e të dhënave Të shpjegojë si ka ndikuar interneti në përmirësimin e komunikimit në botën e sotme Të shpjegojë se si ka ndikuar interneti në marrëdhëniet e bizneseve me klientet, Të kuptojmë Marketingun Digital dhe Menaxhimin e Marrëdhënieve me Klientin

Java
Tema
1
Kapitulli 1: Hyrje në biznesin dixhital dhe tregtinë elektronike (pjesa e parë) Pas përfundimit të këtij kapitulli, studentët duhet të jenë në gjendje të përcaktojnë kuptimin dhe shtrirjen e biznesit dixhital dhe ndryshimin midis biznesit dixhital dhe tregtisë elektronike. Studentët do të kuptojnë disa përkufizime të: tregtisë elektronike; biznes dixhital; Intranet dhe ekstranet; marketing dixhital; rrjet social; e-qeverisja. (fq. 3-28)
2
Kapitulli 1: Hyrje në biznesin dixhital dhe tregtinë elektronike (pjesa e dytë) Studentët do të vazhdojnë me kapitullin përmes zbulimit të mundësive të biznesit dixhital (Nxitësit e adoptimit të teknologjisë dixhitale; nxitësit e kostos/efikasitetit; nxitësit e konkurrencës) dhe Rreziqet dhe Barrierat për adaptimin e konsumatorit me Internetin. (fq. 28-40)
3
kapitulli 2: Analiza e mundësive për tregtinë elektronike Pas përfundimit të këtij kapitulli, studentët duhet të jenë në gjendje: Të plotësojnë një analizë të tregut online për të vlerësuar përdorimin e teknologjive dhe mediave dixhitale nga konkurrenti, klienti dhe ndërmjetësi si pjesë e zhvillimit të strategjisë; të Identifikojnë modelet kryesore të biznesit dhe tregjeve për komunikimet dhe tregtimin dixhital; të vlerësojnë efektivitetin e modeleve të biznesit dhe të të ardhurave për bizneset online, veçanërisht bizneset fillestare dixhitale. (fq. 41-76)
4
Kapitulli 3: Menaxhimi i infrastrukturës dixhitale të biznesit Pas përfundimit të këtij kapitulli, studentët duhet të jenë në gjendje: - Të përkufizojnë gamën e teknologjive dixhitale të përdorura për të ndërtuar një infrastrukturë biznesi dixhitale brenda një organizate dhe me partnerët e saj; - Rishikojnë qasjet e menaxhimit të nevojshme për të ruajtur cilësinë e shërbimit për përdoruesit e platformave dixhitale (fq. 77 - 125)
5
Kapitulli 4: E-mjedisi (pjesa e parë) Pas përfundimit të këtij kapitulli studentët duhet të jenë në gjendje të identifikojnë elementët e ndryshëm të makro-mjedisit të një organizate që ndikojnë në biznesin dixhital të një organizate dhe strategjinë e marketingut dixhital: Privatësia dhe besimi në tregtinë elektronike; Mbrojtja e të dhënave; Reklamimi në internet; Mbrojtja e pronësisë intelektuale; Rreziqet e postës elektronike. (fq. 127-154)
6
Kapitulli 4: E-mjedisi (pjesa e dytë) Pas përfundimit të këtij kapitulli studentët duhet të jenë në gjendje të vlerësojnë rolin e faktorëve makroekonomikë si ekonomia, politikat qeveritare të biznesit dixhital, taksat dhe kufizimet ligjore (154-174).
7
Përsëritje
8
Gjysëm - final
9
Kapitulli 5: Strategjia e biznesit dixhital (pjesa e parë) Pas përfundimit të këtij kapitulli, studentët duhet të jenë në gjendje të ndjekin një model të duhur të procesit të strategjisë për biznesin dixhital: të përcaktojnë strategjinë e biznesit dixhital; Analiza strategjike e burimeve dhe proceseve; Analiza e mjedisit konkurrues, Vlerësimi i kërcënimeve konkurruese; përcaktimi i objektivave strategjikë (fq. 177-217).
10
Chapter 5: Digital business strategy (part two) After completing this chapter the students should be able to Outline alternative strategic approaches to achieve digital business: Digital business channel priorities; Market and product development strategies; Positioning and differentiation strategies; Business, service and revenue models; Marketplace restructuring; Supply chain management capabilities; Internal knowledge management capabilities; Organizational resources and capabilities (pg. 217-247).
11
Kapitulli 8: Marketingu dixhital (pjesa 1) Pas përfundimit të këtij kapitulli, studentët duhet të jenë në gjendje të përcaktojnë marketingun dixhital, të hartojnë planifikimin e marketingut dixhital, të kryejnë analizën e situatës (analiza cilësore e kërkesës së klientit, analiza e konkurrencës dhe analiza ndërmjetëse ose ndikues (fq. 323 -350)
12
Kapitulli 8: Marketingu dixhital (pjesa 2) Pas përfundimit të këtij kapitulli studentët duhet të jenë në gjendje të përcaktojnë strategjitë e tregut të synuar, Strategjinë e përmbajtjes, Fokusimin në Karakteristikat e komunikimeve të mediave dixhitale, Interaktivitetin, Inteligjenca, Individualizimin, Integrimin, Ristrukturimin e industrisë, Pavarësinë e vendndodhjes, Taktikat, produkti, Fokusimi në markimin në internet (fq. 350- 386).
13
Kapitulli 9: Menaxhimi i marrëdhënieve me klientët (pjesa e parë) Pas përfundimit të këtij kapitulli, studentët duhet të jenë në gjendje të përcaktojnë aplikacionet e marketingut të CRM; Çfarë është e-CRM; Përfitimet e e-CRM; Strategjia e angazhimit të klientit; Profilizimi i klientit; Procesi i blerjes online; Menaxhimi i blerjes së klientëve; Komunikimet e marketingut për klientët; Karakteristikat e komunikimeve interaktive të marketingut; Fokusohuni në mediat sociale dhe strategjinë e CRM sociale (fq. 387 - 435).
14
Kapitulli 9: Menaxhimi i marrëdhënieve me klientët (pjesa 2) Pas përfundimit të këtij kapitulli, studentët duhet të jenë në gjendje të përcaktojnë menaxhimin e mbajtjes së klientit; Fokusimi në Shkëlqimin në cilësinë e shërbimit të tregtisë elektronike; Përmirësimi i cilësisë së shërbimit online (Besueshmëria; Përgjegjshmëria; Materialet e prekshme; Siguria; Empatia); Zgjerimi i klientit; Zgjidhje teknologjike për CRM; Llojet e aplikacioneve CRM; Cilësia e të dhënave (fq. 436- 465).
15
Përsëritje
16
Provimi final
1
Studentët do të jenë në gjendje të shpjegojnë kuptimin dhe rëndësinë e termave e-business dhe e-commerce; avantazhet dhe disavantazhet që sjell operimi i biznesit nëpërmjet internetit
2
Studentët do të jenë në gjendje të dallojnë modelet e ndryshme të e-business dhe e-commerce
3
Studentët do të jenë në gjendje të shpjegojnë çështje të lidhura me etikën, sigurinë dhe privatësinë online.
4
Studentët do të jenë në gjendje të shpjegojnë se si ndikojnë faktorë të jashtëm dhe të brendshëm në planet dhe praktikat e e-business dhe e-commerce.
5
Studentët do të jenë në gjendje të shpjegojnë se si ka ndikuar interneti në përmirësimin e komunikimit në botën e sotme online.
6
Studentët do të jenë në gjendje të shpjegojnë se si ka ndikuarMarketingu Digital dhe CRM dhe e-CRM tek Bizneset Digitale.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
60%
Përqindja e provimit përfundimtar
40%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 1 14
Detyrat
1 8 8
Gjysmë finale
1 16 16
Provimi përfundimtar
1 23 23
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
125
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.00
ECTS
5.00