- Kodi
- MAC 448
- Emri
- Marketing Dixhital
- Semestri
- 2
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.00
- ECTS
- 3.00
- Përshkrimi
-
Zhvillimi i marketingut dixhital nuk qëndron thjesht në zhvillimin e mëtejshëm të markave, por tek konsumatorët të cilët kërkojnë dhe kanë marrë më shumë kontroll në zgjedhjet e tyre. Marketingu dixhital nuk i tregon konsumatorëve se cfarë dhe si të mendojnë, por ata zbulojnë se cfarë konsumatorët duan dhe mundohen që t’ua ofrojnë. Komunikimi me ta është në mënyrë të vazhdueshme dhe interaktive.
- Objektivat
- Java
- Tema
- 1
- Të kuptojmë Internetin. Historia e Internetit .Si funksionon interneti. Si aksesohet interneti. Statistikat dhe trendet e internetit.
- 2
- Kërkimi i Marketingut Online. Definicionet kyce. Metodologjia e kërkimit. Mjetet e kërkimit të Marketingut Online .
- 3
- Dizenjimi dhe zhvillimi i Website . Definicionet. Si funksionon .User experience design. Metodologjia e zgjidhjeve të Websiteve
- 4
- Web Analytics- Matjet dhe të dhënat analitike. Si funksionon; Google Analytics . Management Report .Conversion Optimisation.
- 5
- Search Engine Optimization (SEO) Pozicionimi, sjellja, synimi, optimizimi faqes, analizimi.
- 6
- Paguaj për klikim. Synimet, vendosja, menaxhimi, analiza. Google Adwords
- 7
- Reklama dixhitale. Hyrje në reklamën dixhitale, industria, konceptet, formatimi; konfigurimi, analiza.
- 8
- Provimi gjysmë final
- 9
- Krijimi dhe përdorimi i videove, marrëdhënieve publike, markimit, etj, në median sociale.I ftuar në auditor për të ndarë me studentët eksperiencë, personazh nga industria e marketingut dixhital në Shqipëri.
- 10
- Marketingu nëpërmjet medias sociale. Implementimi,analiza, ligjet dhe rregullat e industrisë.
- 11
- E-mail marketing. Procesi i email marketing; dizajni dhe teksti, dërgimi.
- 12
- Marketingu nëpërmjet celularit. Mundësitë, optimizimi, reklamimi, analiza.
- 13
- Customer Relationship Management.Definicionet. Pse eCRM. Perdorimi i CRM. raste studimore.
- 14
- Hashtag, kur dhe si duhen përdorur. Përdorimi i fjalëve kyçe. Krijimi dhe menaxhimi i blogut. Leksione të përkthyera nga literaturë e huaj;
- 15
- Prezantime të detyrës së kursit: fushatë e plotë – 6 grupe “Krijimi i një faqe publike në një nga platformat e rrjeteve sociale” aplikimi i gjithë njohurive të marra të aplikueshme në detyrë, Prezantimi i saj nga 6 grupet
- 16
- Provimi final
- 1
- -Të mësojnë si të masin arritjet e marketingut digjital dhe të llogarisin ROI (Return of Investement).
- 2
- - Të jenë të përditësuar me teknologjitë më të fundit digjitale.
- 3
- - Të mësojnë të planifikojne, zhvillojnë, vlerësojnë dhe zbatojnë një strategji marketingu digjital.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 1 5% 5%
- Projekte
- 1 10% 10%
- Detyra
- 1 20% 20%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 5% 5%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 70%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 30%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 3 48
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 1 14
- Detyrat
- 2 2 4
- Gjysmë finale
- 1 4 4
- Provimi përfundimtar
- 1 5 5
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 75
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 3.00
- ECTS
- 3.00