Marketing Dixhital

Print

Ana Kekezi, PhD

Kodi
MAC 448
Emri
Marketing Dixhital
Semestri
2
Leksione
3.00
Seminare
0.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.00
ECTS
3.00
Përshkrimi

Zhvillimi i marketingut dixhital nuk qëndron thjesht në zhvillimin e mëtejshëm të markave, por tek konsumatorët të cilët kërkojnë dhe kanë marrë më shumë kontroll në zgjedhjet e tyre. Marketingu dixhital nuk i tregon konsumatorëve se cfarë dhe si të mendojnë, por ata zbulojnë se cfarë konsumatorët duan dhe mundohen që t’ua ofrojnë. Komunikimi me ta është në mënyrë të vazhdueshme dhe interaktive.

Objektivat

Java
Tema
1
Të kuptojmë Internetin. Historia e Internetit .Si funksionon interneti. Si aksesohet interneti. Statistikat dhe trendet e internetit.
2
Kërkimi i Marketingut Online. Definicionet kyce. Metodologjia e kërkimit. Mjetet e kërkimit të Marketingut Online .
3
Dizenjimi dhe zhvillimi i Website . Definicionet. Si funksionon .User experience design. Metodologjia e zgjidhjeve të Websiteve
4
Web Analytics- Matjet dhe të dhënat analitike. Si funksionon; Google Analytics . Management Report .Conversion Optimisation.
5
Search Engine Optimization (SEO) Pozicionimi, sjellja, synimi, optimizimi faqes, analizimi.
6
Paguaj për klikim. Synimet, vendosja, menaxhimi, analiza. Google Adwords
7
Reklama dixhitale. Hyrje në reklamën dixhitale, industria, konceptet, formatimi; konfigurimi, analiza.
8
Provimi gjysmë final
9
Krijimi dhe përdorimi i videove, marrëdhënieve publike, markimit, etj, në median sociale.I ftuar në auditor për të ndarë me studentët eksperiencë, personazh nga industria e marketingut dixhital në Shqipëri.
10
Marketingu nëpërmjet medias sociale. Implementimi,analiza, ligjet dhe rregullat e industrisë.
11
E-mail marketing. Procesi i email marketing; dizajni dhe teksti, dërgimi.
12
Marketingu nëpërmjet celularit. Mundësitë, optimizimi, reklamimi, analiza.
13
Customer Relationship Management.Definicionet. Pse eCRM. Perdorimi i CRM. raste studimore.
14
Hashtag, kur dhe si duhen përdorur. Përdorimi i fjalëve kyçe. Krijimi dhe menaxhimi i blogut. Leksione të përkthyera nga literaturë e huaj;
15
Prezantime të detyrës së kursit: fushatë e plotë – 6 grupe “Krijimi i një faqe publike në një nga platformat e rrjeteve sociale” aplikimi i gjithë njohurive të marra të aplikueshme në detyrë, Prezantimi i saj nga 6 grupet
16
Provimi final
1
-Të mësojnë si të masin arritjet e marketingut digjital dhe të llogarisin ROI (Return of Investement).
2
- Të jenë të përditësuar me teknologjitë më të fundit digjitale.
3
- Të mësojnë të planifikojne, zhvillojnë, vlerësojnë dhe zbatojnë një strategji marketingu digjital.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
1 30% 30%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
1 10% 10%
Përqindja totale e vlerësimit
70%
Përqindja e provimit përfundimtar
30%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 3 48
Orë studimi jashtë klasës
14 1 14
Detyrat
1 4 4
Gjysmë finale
1 4 4
Provimi përfundimtar
1 5 5
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
75
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
3.00
ECTS
3.00