Marrëdhëniet me konsumatorin

Print

Llambi Prendi, PhD

Kodi
MAC 414
Emri
Marrëdhëniet me konsumatorin
Semestri
0
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
6.00
Përshkrimi

Lënda “Marrëdhëniet me Konsumatorin” u mundëson studentëve të kuptojnë rëndësinë e marrëdhënieve me klientin dhe shërbimin në marketing. Ndërkohë që shumë mund të argumentojnë se shërbimi ndaj klientit është një shërbim themelor dhe i zakonshëm, kohët e fundit po bëhet gjithnjë e më i dukshëm se shërbimi ndaj klietit është jetësor për suksesin e biznesit. Në kohët që konkurenca po shtohet gjithnjë e më shumë, bizneset duhet të zhvillojnë mënyra që biznesi i tyre të diferencohet nga masa e gjerë dhe shërbimi i klientit është një ndër faktorët kryesorë.

Objektivat

Objektivat të cilat synohen të arrihen me realizimin e këtij kursi janë: - Studentët duhet të kuptojnë si shërbimi ndaj klientit është i lidhur me funksione të tjera të biznesit dhe rëndësia e tij për biznesin në tërësi. - Të kuptojnë rëndësinë e sjelljes ndaj shërbimit të klientit për shkak të rëndësisë që ka në marketing. - Të kuptojnë praktika dhe teknika produktive marketingu dhe të dijnë si t’i aplikojnë ato. - Të jenë të aftë të identifikojnë, kuptojnë dhe aplikojnë koncepte bazë marketingu për t’u përballur me sfidat e marketingut.

Java
Tema
1
Prezantimi i lëndës. Koncepti i shërbimit ndaj klientit. Cfarë është shërbimi? Ndarja e shërbimeve Klasifikimi i shërbimeve Karakteristikat e shërbimeve Tre tipologjite e marketingut të sektorit të shërbimeve Tipa të ndryshëm produktesh Diferencimi
2
Kontributi në kulturën e shërbimit. Çfarë është kultura e shërbimit Rëndësia e kulturës së shërbimit Si të ndërtojmë një kulturë të fortë shërbimi ndaj klientëve Dobitë e një kulture të fortë shërbimi ndaj klientëve
3
Aftësitë verbale të komunikimit. Komunikimi ndërpersonal Komunikimi në një drejtim kundrejt komunikimit në dy drejtimet Kurthet e komunikimit Sinjalet e përziera dhe mungesa e perceptimit. Kanalet e folura dhe të shkruara Mjetet elektronike Pasuria e mjeteve të komunikimit Përmirësimi i aftësive të komunikimit
4
Aftësitë joverbale të komunikimit. Sinjalet jo-verbale në vende të ndryshme. Përmirësimi i aftësive të marrësit Komunikimi në organizata
5
Marketingu i marrëdhenieve. Kuptimi i marketingut të marrëdhenieve Përcaktimet e marketingut të marrëdhënieve Variablat përbërëse të marketingut të marrëdhënieve Marketingu i marrëdhënieve në moshën e internetit
6
Shërbimi dhe sjellja ndaj klientit. Çfarë është sjellja konsumatore? Impakti i konsumatorëve në strategjinë e marketingut Ndikimi i marketingut në sjelljen konsumatore Nga se varet Çfarë blejmë, si e blejmë, ku blejmë, kur blejmë dhe sa blejmë?
7
Strategjia e cmimit për shërbimet Faktorët që duhen marrë në konsideratë kur vendosen çmimet Faktorët që ndikojnë në vendosjen e çmimit. Te kuptosh dhe te ndertosh nje strategji cmimi kuptimi i vleresper klientin Vendosja e objektivave të strategjisë së çmimit Analiza e pikës kritike
8
Provimi gjysmefinal
9
Shërbimi ndaj klientit në një botë ndryshe. Shërbimi i klientit tradicional Shëbimi i klientit futuristik
10
Fokusi i kompanisë ndaj shërbimit të klientit. Çfarë është fokusi i klientit? Rëndësia e fokusit tek klienti Këshilla për ndërtimin e një strategjie efektive të fokusimit të klientit 4 shembuj të fokusit të klientit
11
Formimi i një strategjie fituese në shërbimin ndaj klientit. Cfarë është një strategji fituese Si të ndërtojmë një strategji fituese Shërbimi i klasit boteror
12
Vendimmarrja konsumatore & Sjellja e konsumatorit online Njohja e nevojave Kërkimi i Informacionit Vlerësimi para blerjes Blerja dhe konsumi Vlerësimi pas konsumit Modeli CPM Modeli HEM Shërbimi pas shitjes E-commerce, E-marketing, Dobishmëria Grupet virtuale Marketingu viral Media sociale Modeli MIAC Ligjet e marketingut në median sociale Blerje online
13
Nxitja e besnikerisë së klientëve kundrejt shërbimit ose produktit. Stimujt e brendshëm Stimujt e jashtëm Kujtesa e receptorëve Kujtesa afat-shkurtër Kujtesa afat-gjatë Këndvështimet vizulae Këndvështrimet verbale Njohuritë konsumatore Teoritë e sjelljes Kushtëzimi klasik Kushtëzimi instrumental Përforcimi Teoritë e të mësuarit
14
Analiza objektive e kompanisë ndaj cilësisë së shërbimit të klientit. Përkufizimi i cilësisë së shërbimit Kërkimi i cilësisë së shërbimit Studimet e gjithanshme dhe të plota për pritjet dhe perceptimin Vendosja e standardeve të cilësisë
15
Metodat e studimit të sjelljes konsumatore vëzhgimi intervistat dhe vrojtimet eksperimentet
16
Provimi final
1
Në fund të kursit studentët duhet të jenë në gjendje të kuptojnë rëndësinë e shërbimit ndaj klientit si pjesë e pandarë e strategjisë së marketingut.
2
Të kuptojnë historinë, evoluimin dhe zhvillimin e marrëdhënies me konsumatorin në të kaluarën dhe të sotmën.
3
Të zbatojnë konceptet, teoritë dhe metodat e përdorura në studimin marrëdhënies me konsumatorin në planifikimin e një strategjie marketingu.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 20% 20%
Kuize
0 0% 0%
Projekte
1 20% 20%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
40%
Përqindja e provimit përfundimtar
60%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 5 70
Detyrat
1 0 0
Gjysmë finale
1 3 3
Provimi përfundimtar
1 4 4
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
141
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.64
ECTS
6.00