- Kodi
- CMP 215
- Emri
- E- Commerce
- Semestri
- 3
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 0.00
- Laboratore
- 1.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Kursi “E-commerce” synon të njohë studentët me tendencën e re të të bërit biznes dhe tregëti online. Lënda synon t’i afrojë sa më shumë studentët me modelet e reja te biznesit dhe tregtisë elektronike duke i njohur me elementët përbërës të tyre, faktorët që ndikojnë në to, infrastrukturën, kuadrin ligjor dhe etik të funksionimit, çështje të privatësisë dhe sigurisë dhe elementët përbërës të ICT-së. Lënda i njeh studentët edhe me modelin e komunikimit online dhe realizimin e blerjeve online
- Objektivat
-
Të shpjegojë kuptimin dhe rëndësinë e e-business Të shpjegojë modelet kryesore të e-business Të shpjegojë se si ndikojnë faktorë të jashtëm dhe të brendshëm në planet dhe praktikat e e-business Të shpjegojë çështje të e-business të lidhura me etikën, ligjin dhe shoqërinë Të shpjegojë Çështje të lidhura me sigurinë dhe privatësinë e të dhënave Të shpjegojë si ka ndikuar interneti në përmirësimin e komunikimit në botën e sotme Të shpjegojë se si ka ndikuar interneti në marrëdhëniet e bizneseve me klientet
- Java
- Tema
- 1
- Eksplorimi i botës së e-biznesit dhe e-commerce. Kjo temë përcakton termat E-biznes dhe E-commerce dhe ndryshimin ndërmjet tyre. Tema shpjegon trendin e ri të të bërit biznes dhe tregtimit përmes lehtësive të ofruara nga TIK (Teknologjia e Informacionit dhe Komunikimit). Tema gjithashtu trajton elementët përbërës të e-biznesit dhe e-commerce, organizimin e burimeve si dhe avantazhet dhe disavantazhet e e-biznesit. (fq. 1-7)
- 2
- Eksplorimi i botës së e-biznesit dhe e-commerce (në vazhdim) Kjo temë trajton infrastrukturën e e-biznesit dhe e-commerce duke ilustruar me ndërkombëtare. Tema gjithashtu shpjegon zbatimin e strategjive të e-biznesit në Menaxhim, Marketing dhe Financa dhe një histori të shkurtër të zhvillimit të e-biznesit. (fq. 7-17)
- 3
- Modelet bazë të e-biznesit. Kjo temë trajton modelet bazë të e-biznesit: Business to Business (B2B); Business to Consumer (B2C); Consumer to Consumer (C2C); Consumer to Business (C2B); Government to Business (G2B); Business to Government (B2G); Government to Consumer (G2C); (pp.17-24)
- 4
- Modele të tjera të e-biznesit. Tema e mëposhtme studion modele të tjera të e-biznesit sipas mënyrës se si ato krijojnë të ardhura: Brokerage; Advertising; Auctions; Subscription, pay-per-year, Membership; Infomediary, Portals, Communities (social media). (pp. 25-35)
- 5
- Çështjet e etikës në internet. Në këtë temë do të diskutohet një skemë për të kuptuar sjelljen etike në internet; sjellja në mjediset sociale në internet; faktorët që ndikojnë në vendimmarrjen etike dhe çështjet e konfidencialitetit (fq. 36-46)
- 6
- Privatësia e të dhënave. Tema merret me privatësinë dhe kontrollin në internet, çështjet e privatësisë dhe ligjet dhe udhëzimet e privatësisë në internet. (fq. 46-59)
- 7
- Siguria e të dhënave. Tema shpjegon konceptin e të dhënave në internet dhe sigurisë së rrjetit dhe enkriptimit të të dhënave. Tema trajton gjithashtu çështjet e të drejtave të autorit, si dhe rregullat dhe taksat e qeverisë. (fq. 59-71)
- 8
- Provimi gjysmefinal
- 9
- Krimet kompjuterike. Tema ka të bëjë me krimin kibernetik. Agjentët, viruset dhe antiviruset, muret e zjarrit dhe mesazhet e padëshiruara. (fq. 71-92)
- 10
- Faktorët që ndikojnë në biznesin elektronik - forcat e mjedisit të jashtëm. Kjo temë do të trajtojë faktorët e jashtëm mjedisor që ndikojnë në e-bizneset si: Globalizimi, faktori socio-kulturor; Faktorët demografikë; Faktori politiko-juridik; Faktorët ekonomikë; Konkurrenca dhe Faktori Teknologjik. (fq. 92-108)
- 11
- Faktorët që ndikojnë në biznesin elektronik - forcat e mjedisit të brendshëm. Tema analizon se si faktorët e brendshëm të mjedisit ndikojnë në e-bizneset: forcat e menaxhimit dhe struktura organizative; Burime Njerzore; Ndikimi i informacionit dhe njohurive; Ndikimi financiar. (fq. 108-118)
- 12
- Kuptimi i procesit të komunikimit online. Kjo temë shpjegon kuptimin e procesit të komunikimit online. Tema shpjegon modelin e komunikimit online me elementet e komunikimit online. Tema trajton edhe procesin e organizimit të blerjeve online të konsumatorëve dhe organizatave dhe shpjegon hapat nëpër të cilat kalon vendimi për blerje online. (fq. 118-128)
- 13
- Kuptimi i procesit te komunikimit online. Kjo temë trajton faktorët që ndikojnë në vendimin për blerje online (faktorët personalë, socialë, psikologjikë). Ai gjithashtu trajton burimet e ndikimit në sjelljen e konsumatorëve dhe vendimet e blerjeve në internet. Tema trajton edhe teoritë për të kuptuar një sjellje të momentit online: Teoria e vlerës së pritshme; Teoria e Veprimit të Arsyeshëm; Teoritë vetërregulluese të sjelljes. (fq. 128-137)
- 14
- E-banking. Kjo temë teorikisht trajton konceptin e bankingut elektronik. Kjo literaturë shpjegon llojet e e-banking; metodat e e-banking; elementet e e-banking dhe Sistemit Elektronik të Pagesave (SEP). (fq. 137-150)
- 15
- Përsëritje dhe Prezantim Projektesh
- 16
- Provimi final
- 1
- Studentët do të jenë në gjendje të shpjegojnë kuptimin dhe rëndësinë e termave e-business dhe e-commerce; avantazhet dhe disavantazhet që sjell operimi i biznesit nëpërmjet internetit
- 2
- Studentët do të jenë në gjendje të dallojnë modelet e ndryshme të e-business dhe e-commerce
- 3
- Studentët do të jenë në gjendje të shpjegojnë çështje të lidhura me etikën, sigurinë dhe privatësinë online.
- 4
- Studentët do të jenë në gjendje të shpjegojnë se si ndikojnë faktorë të jashtëm dhe të brendshëm në planet dhe praktikat e e-business dhe e-commerce.
- 5
- Studentët do të jenë në gjendje të shpjegojnë se si ka ndikuar interneti në përmirësimin e komunikimit në botën e sotme online.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 20% 20%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 1 10% 10%
- Pjesëmarrja në mësim
- 0 0% 0%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 60%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 40%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 1 14
- Detyrat
- 2 9 18
- Gjysmë finale
- 1 16 16
- Provimi përfundimtar
- 1 22 22
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 134
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.36
- ECTS
- 5.00