Gjuhë Gjermane II

Print

Aurora Gjana, Msc

Kodi
GFL 201
Emri
Gjuhë Gjermane II
Semestri
0
Leksione
3.00
Seminare
1.00
Laboratore
0.00
Kredite
3.50
ECTS
5.00
Përshkrimi

Ky kurs i ofron studentëve mundësinë për të marrë njohuri te nivelit te dyte dhe për të zhvilluar aftësi në përdorimin e Gjuhës gjermane si nga ana gramatikore ashtu dhe komunikative në situata të ndryshme në të cilën ata do të ndodhen

Objektivat

- Ambientimi i studentëve me natyrën e gjuhës gjermane si një gjuhë e huaj per ta. - Njohja dhe praktikimi i katër aftesive të gjuhës gjermane, me qëllim që studentët të dinë të reagojnë drejtë në situata të ndryshme. -Ushtrimi i temave të ndryshme në jetën e përditshme, duke filluar nga nje leksik i nevojave më të domosdoshme dhe praktike.

Java
Tema
1
Peremrat pronor ne rasen emerore, kallezore dhe dhanore.Fusha e komunikimit , te flasesh per profesionin dhe te tregosh mbi historine familjare.Fusha e te shkruarit, te krijosh tekstet mbi aktivitetedhe ngjarjet duke perdorur peremrat pronor dhe lakimet e tyre.
2
Parafjalet qe ndiqen nga rasa kallezore dhe dhanore , lakimi I trajtes se shquar dhe pashquar krahasimisht me rasat kallezore dhe dhanore perdorimi I tyre ne 3 gjini si dhe formimi I tyre ne shumes. Fusha e te shkruarit dhe te folurit, keshilla ‘mobilimi ceshtje gustosh’ , tekste te shkurtra kreative.
3
Fjale formimi: kthimi I foljeve ne emer duke respektuar mbaresat dhe fundoret e tyre. Fusha e te lexuarit, broshura dhe njoftime per turistet te pershkruash natyren dhe peisazhet.
4
Ore praktike, rubrika e perseritjes te njohurive te marra nga oret paraardhese.Projekt qyteterimi nga vellezerit e famshem Heinrich Mann dhe Thomas Mann. Shkrimtaret me veprat e tyre me te njohura ne gjermani.
5
Test me të gjithë elementët e mësuar deri tani
6
Lakimi i mbiemra ne trajten e pashquar si dhe ne trajten e shquar ne rasat emerore , kallezore, dhanore.
7
Parafjalet e kohes dhe perdorimi I tyre ne rasen dhanore e kallezore. Rubrika Lesemagazine, trajtimi I tekstit ne varesi te kompetencave. Projekt qyteterimi informacion i pergjithshem mbi Austrine.
8
Provimi gjysmefinal
9
Ndajfoljet e kohes, parafjalet e kohes dhe perdorimi I tyre ne dhanore , perdorimi I menyres lidhore i foljeve modale mundet dhe duhet.
10
Fusha e komunikimit , perdorimi I lidhezave ‘sepse’ dhe ‘prandaj’ ne fjalite me nenrenditje dhe zbatimi i rregullave te tyre sipas gjuhes gjermane.
11
Lakimi i mbiemrave pa nyje ne 3 rasat si dhe perdorimi i tyre ne shumes. Rubrika Lesemagazine sporti dhe shendeti.
12
Fusha gramatikes, lidheza ‘qe’. Kompetencat e te degjuarit e te folurit si te porositesh ne restorant.
13
Foljet vetvetore.
14
Lidheza ‘nese’ perdorimi i saj ne fjalite me nenrenditje. Rubrika Lesemagazine jeta dhe te ushqyerit ne gjermani. Projekt qyteterimi: Restorantet ne Hamburg
15
Ushtrime përsëritëse
16
Provimi final
1
Kompetenca e komunikimit dhe te shprehurit- Idetinfikon personazhet kryesore te nje tregime, drame, filmi, kenge e etj dhe luan rolin e nje prej personazheve me nje prej studenteve.
2
Kompetencat e te menduarit – Shprehet pro dhe kunder per nje mendim, qendrim,sjellje te manifestuar nga nje apo me shume persona si dhe ballafaqohet me situate jetesore.
3
Kompetenca e te nxenit – Grumbullon dhe klasifikon materialet e performances se vete per pergatitjen apo pasurimit e portofIdentifikon dhe krahason informacionet e njohura per nje teme, ceshtje apo ngjarje te caktuar nga jeta e perditshme duke perdor teknikat e ndryshme.
4
Kompetenca qytertare – Shpreh, degjon dhe respekton mendimin e secilit student dhe vendos per menyrat e perfundimit ten je aktiviteti te perbashket.
5
Kompetenca dixhitale - Perdor teknologjine dixhitale per te gjetur informacionin e nevojshem.
6
Kompetenca e te degjuarit - Shfaq sjellje te pershtatshme gjate te degjuarit si psh. Ndjek me vemendje tekstin qe degjon.Shpreh pelqimin dhe interesin te asaj qe degjon duke reaguar.
7
Kompetenca e perdorimit te drejte te gjuhes. Stduenti mund te kuptoje fjali te shkeputura dhe shprehje te perdorura shpesh ne lidhje me fusha qe kane perparesi te menjehershme.
Sasia Përqindja Përqindja totale
Gjysmë finale
1 30% 30%
Kuize
1 10% 10%
Projekte
0 0% 0%
Detyra
0 0% 0%
Laboratorët
0 0% 0%
Pjesëmarrja në mësim
0 0% 0%
Përqindja totale e vlerësimit
40%
Përqindja e provimit përfundimtar
60%
Përqindja totale
100%
Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
16 4 64
Orë studimi jashtë klasës
14 3 42
Detyrat
0 0 0
Gjysmë finale
1 9 9
Provimi përfundimtar
1 10 10
Të tjera
0 0 0
Ngarkesa totale e punës
125
Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
5.00
ECTS
5.00