- Kodi
- GFL 201
- Emri
- Gjuhë Gjermane II
- Semestri
- 0
- Leksione
- 3.00
- Seminare
- 1.00
- Laboratore
- 0.00
- Kredite
- 3.50
- ECTS
- 5.00
- Përshkrimi
-
Lenda gjermanishtes ka per qellim qe ne fund te semstrit studentet te arrijne komunikimin baze te jetes se perditshme. Gjithashtu ka pper qellim qe te njohe studentet me gramatiken e gjuhes gjermane duke e ballafaquar shpeshhere edhe me gjuhen shqipe.Studentet ne perfundim te lendes arrijne te bejne nje prezantim te detajuar te vetes se tyre , te familjes , shkolles / punes dhe jetes se perditshme .
- Objektivat
- Java
- Tema
- 1
- .Ky jam une ! ( mesojne zgjedhime foljesh dhe dhe arrijne te bejne nje prezantim ) Nxenesit perserisin edhe nje here foljet si : shkoj , bej, flas, quhem , vij , banoj etj . bejne dialoogje me njeri tjetrin duke u prezantuar dhe duke pyetur per gjera te jetes se perditshme . Gjithashtu nxenesit lexojne edhe librin ne faqen 7 . Degjojne audiot qe ndodhen ne faqet 8 dhe 9 .
- 2
- familja ime !( Marrin fjale te reja dhe pjese gramatikore duke pershkruar familjen) Nxenesit marrin fjalet e reja te perkthyera qe ndodhet tek pjasa e librit te ushtrimeve . me pas marrin peremrat pronore si pjese gramatikore . Dhe gjithashtu prezantojne faniljet e tyre duke i pershkruar .
- 3
- te hash dhe te pish ( Ndertojne biseda te ndryshme ne ambjente ku hane dhe pine me baze gramatikore ) marrja e fjaleve te reja qe ndodhen tek fletorja e punes dhe na tregojne kush eshte ushqimi dhe pija e tyre e preferuar .Pjesa gramatikore perkon me parafjalet ne gjermanisht qe shoqerohen me rasa te caktuara .
- 4
- Ndarja e gjinive ne gjermanisht ( der , die ,das) duke e gershetuar me rasen kallezore dhe dhanore. nxenesit njihen me folje qe perkojne me rasa te caktuara dhe me parafjale te caktuara . Formim fjalish me folje qe lidhen me parafjale te caktuara .
- 5
- Shkruaje “Dita ime” dhe dialogojne me njeri tjeterin. Perserisin edhe nje here foljet e ndashme dhe diskutojne me njeri tjetrin per aktivitetet e ndryshme qe bejne gjate dites .
- 6
- trajta e shquar dhe trajta e pashquar l ( shembuj dhe ushtrime tek fletorja e punes) Njohen me fjalet e reja tek pjesa e ushtrimeve dhe japin shembuj te trajtes se shquar dhete pashquar .
- 7
- Banesa ime ( Pershkrimi i imtesishem i shtepise ) Bejne pyetje me njeri tjetrin lidhur me banesat dhe orendite shtepiake pasi jane njohur me fjalet e reja tek pjesa e fletores se punes .
- 8
- Provimi gjysem final
- 9
- Ndajfoljet e kohes, parafjalet e kohes dhe perdorimi I tyre ne dhanore , perdorimi I menyres lidhore i foljeve modale mundet dhe duhet.
- 10
- Fusha e komunikimit , perdorimi I lidhezave ‘sepse’ dhe ‘prandaj’ ne fjalite me nenrenditje dhe zbatimi i rregullave te tyre sipas gjuhes gjermane.
- 11
- Reflexive Verben ( foljet vetvetore – shembuj –ushtrime- dialog)
- 12
- Fusha gramatikes, lidheza ‘qe’. Kompetencat e te degjuarit e te folurit si te porositesh ne restorant.
- 13
- Projekt “ Nje dite ne Gjermani “ ( nxenesit bejne ne powerpoint se si mund te ishte nje dite ne Gjermani duke e ilustruar me foto , video etj )
- 14
- Lidheza ‘nese’ perdorimi i saj ne fjalite me nenrenditje. Rubrika Lesemagazine jeta dhe te ushqyerit ne gjermani.
- 15
- Ushtrime përsëritëse
- 16
- Provimi final
- 1
- Kompetenca e komunikimit dhe te shprehurit- Idetinfikon personazhet kryesore te nje tregime, drame, filmi, kenge e etj dhe luan rolin e nje prej personazheve me nje prej studenteve.
- 2
- Kompetencat e te menduarit – Shprehet pro dhe kunder per nje mendim, qendrim,sjellje te manifestuar nga nje apo me shume persona si dhe ballafaqohet me situate jetesore.
- 3
- Kompetenca e te nxenit – Grumbullon dhe klasifikon materialet e performances se vete per pergatitjen apo pasurimit e portofIdentifikon dhe krahason informacionet e njohura per nje teme, ceshtje apo ngjarje te caktuar nga jeta e perditshme duke perdor teknikat e ndryshme.
- 4
- Kompetenca qytertare – Shpreh, degjon dhe respekton mendimin e secilit student dhe vendos per menyrat e perfundimit ten je aktiviteti te perbashket.
- 5
- Kompetenca dixhitale - Perdor teknologjine dixhitale per te gjetur informacionin e nevojshem.
- 6
- Kompetenca e te degjuarit - Shfaq sjellje te pershtatshme gjate te degjuarit si psh. Ndjek me vemendje tekstin qe degjon.Shpreh pelqimin dhe interesin te asaj qe degjon duke reaguar.
- 7
- Kompetenca e perdorimit te drejte te gjuhes. Stduenti mund te kuptoje fjali te shkeputura dhe shprehje te perdorura shpesh ne lidhje me fusha qe kane perparesi te menjehershme.
- Sasia Përqindja Përqindja totale
- Gjysmë finale
- 1 30% 30%
- Kuize
- 0 0% 0%
- Projekte
- 1 10% 10%
- Detyra
- 0 0% 0%
- Laboratorët
- 0 0% 0%
- Pjesëmarrja në mësim
- 1 10% 10%
- Përqindja totale e vlerësimit
- 50%
- Përqindja e provimit përfundimtar
- 50%
- Përqindja totale
- 100%
- Sasia Kohëzgjatja (orë) Gjithsej (orë)
- Kohëzgjatja e kursit (përfshirë javët e provimit)
- 16 4 64
- Orë studimi jashtë klasës
- 14 4 56
- Detyrat
- 1 4 4
- Gjysmë finale
- 1 1 1
- Provimi përfundimtar
- 1 1 1
- Të tjera
- 0 0 0
- Ngarkesa totale e punës
- 126
- Ngarkesa totale e punës / 25 (orë)
- 5.04
- ECTS
- 5.00